21 Kasım 2010 Pazar

Geçmiş Bayramınız kutlu olsuuuunnn!!!

Kaç gündür yoktum ortalardaaa özlediniz mi beniii??? Ben sizi çook özledimmm o yüzden bugün ayağımın tozuyla hemen bir merhaba demek istedim...Bayramda yurtdışındaydımmm nerede olduğumu Pazartesi günü resim ve yazılarımla göstereceğimmm o zamana kadar biraz meraklandırıcam sizi ama napiyim fotoğraflar babamın kamerasında öncelikle onları yüklemem gerek ki baya vakit alıcak gibi şöyle söyliyim 500e yakın fotoğraf var toplamda:) Haftaya sizi posta boğacağımmm bir haftalık sessizliğimin acısını çıkaracağımmm:)
Bu arada internet erişimim çok kısıtlı olduğu için bayram kutlaması da yapamadım hepinizin geçmiş kurban bayramı kutlu olsunnn!!!Muck muck muck!!!:)

10 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

seninde kutlu olsun.hoşgeldin gizzy.özlemek güzel özlenen sen olunca :) tabiki.fotoğraflarını bekliyoruz merakla.

Tuvalet Kağıdı dedi ki...

Hoşgeldin merakla bekliyorum bende :*

gülçin dedi ki...

sonunda döndüm bloguna seninde geçmiş bayramın kutlu olsunn :)

cukulata.alba dedi ki...

canım hosgeldın .fotograflarını beklyoruzzz merak ettık senı

seda dedi ki...

teşekkürler ablacım seninde kutlu olsun:) yalnız ben bloqunu açınca şu ilk baştaki fotolar yüzünden baya bi donuyor pc.. fotolarını postlara ayırsan da her qüne bir post olsa daha iyi olmaz mı:?

Trendydolap dedi ki...

ben biliyorum nereye gittiğini çünkü aynı uçaktaydık :)

buarada benim blog,

http://trendydolap.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Moda Gezgini cnmmm çok saol özlenmek güzel şey tabiki:)hemen yazdım ilk yazımııı gerisi de gelicek tatlım:)

Bambicimm hoşbuldum cnm benimm:)

Gülçincim çok teşekkürler!:)

Cukulata.albacım merak etmeyin döndüm geldimmm yazılar fotoğraflar hepsi gelicek sırayla:)

Sedacım sanırım internet bağlantın zayıf o yüzden oluo olabilir çünkü ben açarken bir sorun yaşamıyorum...Yakında o resim yerine başka bir resim koyacağım zaten o zaman sorun hallolur sanırım:)

Gizzy dedi ki...

Trendydolapcımmm inanmıyorumm ne tesadüf!!!:)hemen gittim blogunda roma yazını okudum süper:)

seda dedi ki...

:):)seni çok seviyorummm çok tatlısın yaa:)

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm sensin çok tatlııı:)teşekkür ederimmm:)