30 Kasım 2010 Salı

Yeni cicilerim nasılll???

Bayram tatilinden önce yine Asos'dan dayanamayıp bir ayakkabı almıştım ve bayram tatilinde bir güzel gezip tozup dönüşte de kargonuzun gelmesi gibisi yokmuş onu anladım...O yüzden siz siz olun tatilden önce siparişlerinizi verin ki tatil dönüşü gelen kargo ile tatil sonrası sendromu yaşanmasın hiç:)

Daha önce irregular choice ayakkabıları ile ilgili bir yazı hazırlayıp bu markanın tasarımlarını ne kadar sevdiğimi söylemiştim ve hatta Türkiye'de bu markayı satan bir yer bulamadığımdan yakınmıştım amaaa Asos sen çok yaşa bir baktım burada satılıyorlar:) çok çeşit yok belki ama yine de ben var olan hepsini beğendim içlerinden de bu cicileri seçtim bakalım beğenicek misiniz???

Topuk kısmı şeffaf ve yanında anahtarlık gibi bi şey var ucunda da bir tane maymuncuk, bir tane dondurma külahı ve bir tane çilek var!!!bu ayakkabıya kesinlikle hayır diyemezdimmm:)



18 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Ay canım ne tatlı bunlar yaaaa:)Güle güle giy hayatım hemen Asos'a bakmaya gidiyorum:)

kiraz çiçegi dedi ki...

çooookk eğlencelii:D güle güle kullan

Elif UYSAL dedi ki...

Gizzyyyyyy bayıldım ,bayıldımmmmm:)))) Sanırım ayakkabı fuarına da katılıyor irregular shoes...Bakalım ben ne cevherler bulacağım!!!

chunlibeauty dedi ki...

amaann bu tatlıcık giyilmeye kıyılmaz ki :D çok çok güzel yahu!! güle güle kullan tatlım :D

Nimo dedi ki...

oyiii :)
bu ne böylee gizzy...
bayılmaca, ölmece...

bak yine papi krizim isyan edecek ... zaten birbirimizi tetikleyip duruyoruz :P

Gamze Boztepe dedi ki...

Yaa ne tatlı bir ayakkabıdır oo. İçim gitti süper, güzel günlerde giy. :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

cicilerinnnn çok tatlıymışş ya bayıldımm:) sağlıklı günlerde kullan Gizzycim.

Dilara dedi ki...

ayyyyyyyy mütttttiiiiişşşşşşş :) ne kdr tatlııı yaa.. güzel günlerde kullan gizzy :))))

Unknown dedi ki...

şapşahane,süpersonikk güle güle kullan cnm:)

gülçin dedi ki...

çokk beğendim çok güzeller iyi günlerde giy inşallah

cukulata.alba dedi ki...

aaa cok ılgınc bısey bu

Gizzy dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkürleeer!!!giyer giymez fotoğrafları paylaşırım ben zaten dayanamam:)muck muck öptüm hepiniziii:)

ceydabural dedi ki...

bayılmalık bişi bu :)

Unknown dedi ki...

selam ben de irregular choice ayakkabılara bayılıyorum ve güzel bi haberi vermek istedim :)panora ve kentparkta oi arte diye bir ayakkabıcı var orda ürünlerini bulman mümkün bunu görmemiştim ama ben de yeşil tavşanlı falan çok şirin topuklu bi ayakkabı aldım :)

SvGLove dedi ki...

Çok çok merak ediyorum bunu giyeceğin günü;)
Gördüğüm en şeker ayakkabı!Yerim ben dondurmasını,çileğini;*

Gizzy dedi ki...

ceydacımm cnm teşekkürler:)

aysecimmm bana süper bir bilgi verdin şuan bilio musun?:)arada ben bakarım oraya o zmn:)çok saol cnmm

Sevgicimmm haftasonu hava güzel olursa giyicem tatlım aklıma onlar öyle durdukça dayanamıyorum hemen giymek istiyorum:)

Nurjan'LA moda dedi ki...

yaa bayıldım bunlara bende hemen asos a bakıcam güle güle kullan..

ÇITIR dedi ki...

nekdar renkli giyiniyosun çok şeker bittim :) ayagında duruşunu merak ediyorum