29 Kasım 2010 Pazartesi

İyi ki Doğdun Canım Annem

Bugün Canım Annemin doğumgünü:) Beni az çok tanımışsınızdır çok konuşan, duyguları ortada deli dolu biriyim işte ama bazen hayatımdaki en değerli insanların özel günlerinde onlar için hissettiklerimi anlatmaya çalışırken kelime dağarcığım yetmiyor bana...İçimdeki sevgi patlamasını yazı haline getiremiyorum...Bugün şuan yine aynı şey oluyor...Annemin hayatımdaki anlamını, anne-kız ilişkimizi, benim için yaptıklarını, onun nasıl biri olduğunu burada yazmaya çalışsam sonunun geleceğini sanmıyorum...En güzeli öğlen gidip onu kocaman bir öpiyim de geliyim...Bizi en güzel resimler anlatıyor sanırım:)


Hepiniz annelerinizin kıymetini bilin...

BİTANECİK PINPINIM SENİ ÇOK ÇOK ÇOOOK SEVİYORUMMM İYİ Kİ DOĞMUŞSUN İYİ Kİ SENİN GİBİ BİR ANNEM VAR!!!

12 yorum:

uğurböceği dedi ki...

iyiki doğmuş tatlım.nice mutlu yıllara

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

allah melek annelerimize uzun ömürler versin canım...nice yaşlara..

fashion house by zeto dedi ki...

Canım benim mutlu yıllar annene. Çok öpüyorum kocaman da kucaklıyorum.Hatta benim yerimede sen kucakla bu öpücükler Zeto dan de:)

chunlibeauty dedi ki...

oOo Anneşinin doğum günü kutlu olsun :D

Glsn dedi ki...

Allah güzel annelerimizi başımızdan eksik etmesin ;)
Çok tatlı bir ailesiniz annende maşallah çok şeker iyiki doğmuşş iyiki senin annen olmuş...Nicee mutlu yaşlara ;)Allah torunlarınıda görmeyi nasip etsin ;)

Gizzy dedi ki...

Uğurböceği çok teşekkürler tatlımm:)

MyPrincesscımm ne güzel söylemişsin:)çok saol cnm benimmm

Hayatımmm öğlen gidicem o zaman senin yerine de öperim ben tatlımm:)

ChunLicimmm çok saol canım benimm:)

Glsncimm çok teşekkür ederimm güzel sözlerin için:)amin amin canım benimm çok saol:)

Elif UYSAL dedi ki...

İyi ki doğmuş iyi ki seni doğurmuş:)Nasıl da benziyorsunuz:))Gülen yüzleriniz,bakışlarınız....Nice uzun senelere inşallah...Sağlıkla...

Zeynep dedi ki...

canım allah sizlere uzun ömürler versin, anneciğininde doğum günü kutlu olsun :)

ENN MODA dedi ki...

İyi ki doğmuş güzel annecin :) Allah uzun ömür versin canım.

SvGLove dedi ki...

Bayılarak izliyorum zaten sizi canım:)Anneciğin her fotoda güler yüzlü,seninle ne kadar mutlu olduğu da her halinden belli!
Doğum günü kutlu olsun Anneciğinin,hep güzel günleriniz olsun;mutlu,sağlıklı,huzurlu...

Adsız dedi ki...

Annenin doğum günü kutlu olsun, yalnız Gizemcim bir şey dikkatimi çekti bunu daha önce de söyleyecektim ama görünce tamamdır dedim, kesinlikle saçlarına kahkül kestirmelisin. Çok daha yakışmış. Benim de aynı tip yüz hatlarım olduğu için iyi biliyorum, kahkül çok daha yakışıyor

Adsız dedi ki...

kız cocukları genelde babaya benzer ama sen tıpkı annene benziyorsun :)ayrıca mezuniyet resminize bayıldım..saçlarının rengi ve kahkül çok yakışıyor sana..bence o şekilde kullanmayı dene birazda :))
annenin dogum günü kutlu olsun..nice mutlu seneler diliyorum..