8 Kasım 2010 Pazartesi

Lovely Shoes

Lovely Shoes hakkında çok fazla yorum ve mail aldım...Birçoğunuz oradan yaptığım alışverişlerle ilgili sorular sormuşsunuz ben de karar verdim bir tane Lovely Shoes yazısı hazırlayıp tüm soruları yanıtlayayım eğer daha başka öğrenmek istediğiniz olursa yorum yazarsanız sevinirim...

Öncelikle lovely shoes internet sitesi adresi:


Buraya tıkladıktan sonra birbirinden güzel ve uygun fiyatlı ayakkabı dünyası karşınıza açılıyor...Kolay bir üyelik aşaması var onu hallettikten sonra sayfanın sağından ne tür ayakkabı istiyorsanız o kategoriyi seçip beğenmeye başlayabilirsiniz...

Numara konusunda ben normalde 38-38 buçuk numara giymeme rağmen bu siteden getirttiğim ayakkabıları 39 ve 40 numara olarak seçiyorum...O aslında biraz şans oluyor mesela geçen gün şurada giydiğim ayakkabılarım 39 numara ama ayağımı sıkıyorlar...Ürünler uzakdoğu ürünü olduğu için kalıpları dar o yüzden numara seçerken bir ya da iki numara büyük almanızı tavsiye ederim bi de büyük ayakkabının çözümü var bi şekilde kalın çorap giyilir burna pamuk konulur falan filan ama sıkı ayakkabının çaresi yok o yüzden ben büyük olsun benim olsun diyorum hep:)

Sitenin belki tek kötü tarafı minimum 100 dolarlık alışveriş yapmak zorundasınız tek seferde...Ayakkabıların fiyatları da 15-20 dolar olunca böyle 5-6 ayakkabı birden almak zorunda kalıyorsunuz...Onun çözümü de arkadaşınızla beraber alıp kargo ücretini de bölüşebilirsiniz ya da benim gibi ayakkabı canavarı olup bi anda 5-6 ayakkabının sahibi olabilirsiniz...

Kargo ücreti ayakkabıların ağırlığına göre hesaplanıyor ama genelde 60-70 dolar civarı oluyor...Yani sonuç olarak 5-6 hatta bazen 7-8 ayakkabı toplam 160-170 dolara denk geliyor...

Ayakkabıların kalitesi bence çok çok ii diil ama berbat da değil yani şimdiye kadar aldıklarımda hiçbir problem yaşamadım gayet sağlam duruyorlar...Deri olanlar suni deri zaten o fiyata çok da bir şey beklememek gerek diye düşünüyorum ama Türkiye'de 60-70 liraya satılan ayakkabı kalitesi var diyebilirim ki bunların fiyatı 20-30 liraya falan denk düşüyor...

Kargo sorunsuz geliyor pakette herhangi bir yırtılma ayakkabılarda herhangi bir hasar olmadı benim şimdiye kadar ki alışverişlerimde...

Kargo süresi olarak genelde 2 hafta sürüyor diyebilirim ama bazen stokta kalmama durumu olabiliyor o yüzden bu süre uzayabiliyor ama site ile iletişime geçip her zaman ne olduğunu öğrenebiliyorsunuz...

Herhangi bir sorunuz olursa site yöneticilerine mail attığınızda hemen cevap alabiliyorsunuz...Benim bir siparişimde bir ayakkabı eksik gönderilmişti ben onu bildirdim zaten haberleri vardı durumdan stokta kalmadığı için diğer siparişleri de bekletmemek için öyle yaptıklarını diğer ayakkabının ücretini de benim hesabıma eklediklerini diğer siparişimde kullanabileceğimi söylediler ben de gayet sorunsuz bir şekilde başka bir ayakkabı aldım:)

Sanırım tüm soruları cevpaladım ama gözümden kaçan başka bir şey varsa hatırlatın lütfen:)

Bu kadar bilgi yeter şimdi bakalım neler varmış Lovely Shoesda!!!



















16 yorum:

Adsız dedi ki...

canım şu 100 dolar limitini kaldırdıklarını söylediler bana. acaba bnm ilk siparişim diye mi kabul ettiler? müşteri servisiyle chat yaptım ardından bir adet bot siparişi verdim. ben de şaşırdım duruma ama :)

sevgi dedi ki...

pekiiii gizemcimm sana bir soru:)
5-6 ayakkabı alınca gümrüğe takılmıyor muuuu?

francesca mckennitt dedi ki...

Modeller çok güzel ancak benzerlerini daha az zahmetle Türkiye'den bulabilirim gibi geliyor :)

Gizzy dedi ki...

trends and shopping ilk sipariş de öyle bir limit yok hani deneme amaçlı olduğu için tek sipariş verebiliosun ama sonrasında 100 dolar limiti var diye biliyorum ama belki değişmiş de olabilir...

Sevgicimm hayır takılmıyor...Yani hatta ben bi keresinde bi arkadaşımla ortak aldım ve toplamda 8 ayakkabı getirttik kutu takılmadı gümrüğe:)

Francescacımm sen de haklısın eğer kargo beklemek zor geliosa sana dolaşıp deneyip ayakkabı almak gibisi var mı:)

yeşilelma dedi ki...

ayakkabılar rahat mı?özellikle topuklu ayakkabılarının kalıbı nasıl?

Gizem Mizem dedi ki...

Bu postu çok üzerime alındım :))
Teşekkür ederim adaşım:)

Unknown dedi ki...

gizzy,kuzu bunlar çok güzel yaa ben kimseyi dahil etmeden 7 8 ayakkabı seçtim:) ve bunlar sadece ihtiyacım olanlar (L) ,çok saol ama süper post!

minnie dedi ki...

peki alırken çin sistemine göre de mi bi numara büyük almalıyız? yani ben normalde 36 giyiyorum ama çinde 36,5'a denk geliyormuş aşağıdaki listeye göre.. ben 37,5 mu sipariş etmeliyim?
çok zor bi soru oldu kabul ;)

strawberry dedi ki...

ayy ben bu siteye bayıldım ! çok teşekkürleer =)

Gizzy dedi ki...

yeşilelmacım ben hem babet hem topuklu aldım hepsi de gayet rahatlar bi sıkıntı yaşamadım...

Adaşımm aynen üstüne alınabilirsin hepsini:)muck muck

Kürk mantolu madonnacımm buna üzülsem mi sevinsem mi bilemedim:)bi sürü güzel ayakkabı sahibi oldun sayemde ama bi yandan da alışkanlık yapıcak paralar gidicek:)şaka bi yana güle güle giy hepsini tatlımmm

Minniecim ben direk europe sizede 39a denk gelen çin numarasını yada bi numara büyüğünü sipariş ediyorum...onun sebebi de benim ayağım böyle bazen 38 bazen 39 oluo o yüzden yani sen her modelde 36 giyiyosan 36,5 denk gelen model sana olur diye düşünüyorum...

Strawberrycimm süper iiki yazmışım bu yazıyı o zaman:)

piğrenses dedi ki...

konu suppperr bayıldımmm tabıkı sanada gizzy :)
yanlız bısey anlamadım tek ayakkabının kargo ucretımı 50 60 dolar yoksa aldıklarının hepsı mı
oan gore bende hemen uye olmayı basarıp alısverıse baslamak ıstıyorum :)

admin dedi ki...

ana sayfalarında bir duyuru var:
"Sensational news! no minimum order required from Beijing Time 0:00, Jun 27!
From Beijing Time 0:00, Jun 27, you can place order at any time yourself without any addtional charges. no minimum order required.
any questions pls feel free to ask our online service team."
yazıyor. Yani alışveriş için 100$ gibi bir alt limit yok gizem :)

Filmci ve Bişeyci dedi ki...

bayıldım buraya, tam ayakkabı canavarlarına göre, tenks gizzycim..

Gizzy dedi ki...

piğrensescim hyr tek ayakkabının kargosu o kadar diil o böyle 6-7 tanenin kargo ücreti alışveriş yaparken aldığın ayakkabının ağırlığına göre kargo ücreti hesaplanıyor sabit bir ücret yok yani cnm...

Kurbağa Prensesler evt cnm ben de kontrol ettim artık 100 dolar limiti yok yupppiiii!!!:)

Filmci ve Bişeyci cnm işte ben bi ayakkabı canavarıyım o yüzden böyle siteleri keşfettikçe sizinle de paylaşırım:)

Adsız dedi ki...

hi canim seni coks evdiyimi ve takip edip positif enerji aldigimi solemek isterim ben amerikada yasiyorum tesaduften senin blogu gordum actim baktim cici guzel bir kiz cikmis karsima supersin ve oncveleri takip ettimciun solemek istrimki cok zayiflamissin bole guzelsin)ben turkan)bu arada bana mail atarsan sevinirim sanla konusmak isterim)

Adsız dedi ki...

arkadaslar odeme seceneklerı neler bu sıtenın ben kredı kartı kullanmıyorm kapıda odeme vs bılgı verırsenız sevınırım ayakkabılar cok seker:))