8 Kasım 2010 Pazartesi

Nimo Stylo

Nimo Stylo'yu bilio musunuzzz??? Eğer biliosanız süüper yok ben bilmiyorum diosanız o zaman bu tatlı insanla tanışma vaktiii:)
Kendinden tatlı olmasın ama pek şeker pek güzel şeyler tasarlıyor...Bluzlar mı desem, taçlar mı desem, clutchlar mı desem ne desem hepsi rengarenk cıvıl cıvıl...Mesela neşeli vatkaları varki benim favorilerimmm...Zaten arı gibi çalışıyor hergün yeni bir şey ekliyor sitesine...Merak ettiniz dimi neler yapıyor die...O zaman hemen Nimomum tatlı cupcakeimin sitesine tık tık

İşte Nimocuğumun şaheserlerinden bir kaçııı:)














2 yorum:

Nimo dedi ki...

ŞEKERİM ŞEKERİM BEN BUNU KAÇIRDIMM :(
SANIRIM AMELİYAT OLDUĞUM SIRA YAZDINN :(((
ÇOK DUYGULANDIMM :)))
HARİKASINN :)

Gizzy dedi ki...

Canım benimmm geçmiş olsunnn!!!noldu sana nazar mı değdi???
Ayrıca ne demek tatlım gecikmeli oldu biraz ama sevdiysen çok mutlu oldum:)mucksss