3 Eylül 2012 Pazartesi

Bodruuummmm

Vee tatil postlarına hafiften başlıyorummm:)

Öncelikle instagramda paylaştığım Bodrum fotoları gelsin o zaman...

Bu postta gizzy yok onun yerine bol bol gün batımı, deniz, güneş, doğa ve yemek kareleri sizlerle...

Bodrum denilince ilk akla gelen şeylerden biri de begonvil tabi ki... Ben de bir begonvil hastası olarak kare kare fotoğraf çekmekten bıkmıyorum...Bu sene bizim de bahçemizde yeni açan bir begonvilimiz var inşallah seneye daha da kocaman olacak...






Gün doğuşunu genelde uyuyor olduğum için pek yakalayamam çoğu zaman ama Bodrum'a gidince deniz kenarında gün batışını izlemek belki de yapmayı en çok sevdiğim şey olabilir...Güneşin kocaman bir portakal olup batmasını her akşam iple çekerim...Yalıkavak da gün batımını izlemek için Bodrum'daki en güzel yer bence:)

Bakın güneşi ve ayı aynı karede yakaladım ne güzel değil mi?





Güneşin batışı kadar mehtap manzarası da süper oluyor...Özellikle Gündoğan taraflarında arabayı kenara çekip izlenir bu manzara:) Bir de Bodrumdan Yalıkavağa giderken değirmenleri geçince arabanızı sağa çekmenizi tavsiye ederim burdan hem gün batımı hem de mehtap inanılmaz güzel izlenir...


Bu sene Yalıkavak Marina yenilenmiş ve çok güzel olmuş...Tatilde en çok gittiğim yer burasıydı özellikle Billionaire kısmına bayıldımmmm...







15 gün boyunca o kadar çok yiyip içtim ki bugün hemen spora başladım öğlen:) Daha tartıya çıkmadım biraz korku var acaba kaç kilo aldım diye akşam bakıcas artık ne olmuş ne bitmiş diye ama o kadar diyet ve spordan sonra 15 gün boyunca hesapsız yemek içmek gibisi yoktu:)






Bol kutlamalı ve bayramlı bir tatil oldu...Biz ufak bir aileyiz ve çekirdek kadromuzun hepsi bayramda Bodrum'da olunca bayramlaşmalar da bir ayrı güzel oldu...
Sonrasında da 30 Ağustos Zafer Bayramı'mızı yine Bodrumda kutladık...Bahçemizdeki dilek ağacımıza Türk Bayrağımızı da astık çok da güzel oldu:)



Gizzy orda da ufak çaplı bir alışveriş canavarı oldu tabikiiii...Aldığım cicileri tek tek paylaşacağımmm:)

Özellikle Vanda Sandaletten yaptırdığım sandaletlerimi göstermek için sabırsızlanıyorummmm...Meşhur Yalıkavak pazarına da uğramadan dönmedim tabi kiii...Her sene olduğu gibi yine kendime kumaş aldım bakalım neler çıkacak o kumaşlardan:)



Çoook güzel bir 15 gün geçirdim...Bol bol gezdim tozdum, yedim içtim, yattım dinlendim ve full enerji ile kışa hazır olarak döndüm evime...Seneye görüşürüz BODRUMMMMM




4 yorum:

caseyas dedi ki...

Instagramdan zaten takip ediyordum resimlerini.En renkli seninkiler valla.Beklerim.

http://dorelame.blogspot.com

Adsız dedi ki...

15 gun mu? seni temmuzun son haftası instigramda bodrumdan foto paylasırken yakalamıs magazıncıler:)) nasıl bi 15 gun bu? en az 1 aydır ortalıkta yoktun, kıskanclıktan ölüyoduk.. haberin olsun :)

Gizzy dedi ki...

caseyas cnm çok teşekkürleeer renkleri seviyorum ya ondandır:)ben de senin izleyicin oldum bu arada:)

15 günlük tatilim kesintisiz olandı diğerleri haftasonu gidip geldiklerimdi onları da sayarsak dediğin doğru ben temmuzun 20sinden beri tatildeydim:)daha fazla kıskandırmayayım diye döndüm:)şaka bi yana izinlerim bitti tükendi valla:)

Adsız dedi ki...

Fotograflar superrr