18 Eylül 2012 Salı

Dore Etek

Ben küçükken tam bir erkek Fatma'ydım mesela okulda teneffüslerde kızlarla oturup dedikodu yapmak yerine futbol oynardım ilkokulda...Sınıftaki tüm çocuklarla bir vukuatım vardı hepsine ya yumruk ya tekme atmışlığım...Veli toplantılarında yazık bizimkiler perişan olurlardı çünkü oğlan çocuklarının anneleri sınıfta Gizem diye bir kız varmış herkesi dövüyormuş derlerdi...Sonra ben ne ara böyle dore mini etekler topuklu ayakkabılar giyer oldum bilmiyorum ama bu değişimden en çok mutlu olan annem sanırım:) Sürekli büyüdükçe bana benziyorsun diyor ve gözleri parlıyor bunu söylerken...Ben de şikayetçi değilim bu halimden eskiden çok büyük konuşmuşum ama onu biliyorum ve tüm ben bunu asla giymem dediğim şeyleri giyip tükürdüklerimi yalıyorum birer birer:)














Etek: İtalyadan
Bluz: Armani
Ayakkabı: Vivienne Westwood

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Cnm yine bayıldım sanaaaa,çok hoşsun, bu melissalarinda harika :))

minikkus dedi ki...

aahaaha afacan erkek cocugu kılıklı şey seni:P ben erkeklere cok bulaşmazdım, ama kız arkadaslarımdan birine yüksek sesle konuşan biri olsa tepesine dikilir, kafa göz girişirdim:) sonra degistik tabi:D
sen etek insanısın incitme yazıktır atanı, verme dünyaları alsan da bu cennet vatanı diyorum heheehe:)

minikkus dedi ki...

aahaaha afacan erkek cocugu kılıklı şey seni:P ben erkeklere cok bulaşmazdım, ama kız arkadaslarımdan birine yüksek sesle konuşan biri olsa tepesine dikilir, kafa göz girişirdim:) sonra degistik tabi:D
sen etek insanısın incitme yazıktır atanı, verme dünyaları alsan da bu cennet vatanı diyorum heheehe:)

Ciiden dedi ki...

Ben bayılırım payete! Hatta eski hayatımda Rus falan oldugumu dusunmeye basladım. Nerde pul, tüy, derii, taşlı tuşlu şeyler orda ben:))

Cook guzel olmussun Gizemcim, cok begendim:)

begum begum huuu dedi ki...

walla seni erkek fatma olarak hayal edemedim ben tatlim ya :) ama oladabilir o değilde değişim mikemmel olmuş o eteğn hastası oldummmm:)


begumyagci.blogspot.com

Venüsün Dünyası dedi ki...

Sen kesinlikle etek insanısın muhteşem fiziğinle taş gibi hatunsun erkek olma ya :)

Seda Maç dedi ki...

o ayakkabıların baişa bir rengine kavuştuğum için busefer kıskanmıcam işte =)
yine çok harika görünüyorsun gizzyciğim ,kocaman öperimmmm :*****

SEL dedi ki...

erkekleri dövme olayına koptum=))
kombin süper çok yakışmış canım

Buket Poyraz dedi ki...

Gizemcim çok tatlı bir kombin olmus bu.. çok yakıstırmıssın.. ozellikle eteğine bayıldım canım :))

www.buketpoyraz.com

Selcuk dedi ki...

kombinin güzelliginin, her parcanın birbiriyle uyumunun yanısıra ben en cok ciddi yüz ifadesiyle verilmiş pozlara bayıldım! belirtmeden gecemiycem! :)

theaugust13.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Kombin gayet güzel ama etek dore değil sanki platin rengi

Unknown dedi ki...

Kombin güzel ona söz yok ama eteğin rengi dore değil sanki platin

emine dedi ki...

hehe aynı ben,biz iki kız kardeşiz annem erkek çocuktan daha fenadın der!!mahallenin erkek çocuklarını dövermişim akşamada anneleri bize gelip sizin kız bizim oğlanı YİNE dövdü:))derlermiş.annem tabi niye arkadaşını dövdün die sorunca benim arkadaşımı üzdü diomuşum daha o zamandan sevdiklerimi koruma iç güdüm gelişmiş.ayrıca sen etek kadınısın gizem pantolon giyerek bu bacaklara kötülük etme:)))

pelininstyle dedi ki...

iyi ki vazgecmissin erkek fatmaliktan canim yaaa:) cok cok guzel gorunuyorsun etegin sahane!
www.pelininstyle.com

Kuzununannesi dedi ki...

hahaha bende oyleymısım hatta maclarda bana auman derlerdı bjkın kalesısı sapka takardım ters velı tolantılarında 1 numaralı konu bendeım hahhaha:))

annen haklı kocaman masallah harıkaısn canım

baharın kızı dedi ki...

cnm sana birşey söliycem..ımarım kırılmazsın.:)) sen zayıfladıkça daha da havalı ve zewvkli mi oldun ne hepsi birbirinden havalı

adultservis dedi ki...

Çok güzel bir etek..
film izle
youtube izle

Unknown dedi ki...

Kombin güzel ona söz yok ama eteğin rengi dore değil sanki platin film izle