27 Eylül 2012 Perşembe

Kot etek, Biker bot

İştee en sevdiğim ikililerden biri ile karşınızdayım...Kot eteğim ve zımbalı biker botlarımm...Bıkmadan usanmadan bu kombini yapabilirim sanırım:) Zaten botlarımı aldım alalı ayağımdan çıkarmak istemiyorum o derece bir sevgi oluştu içimde onlara karşı...Eteğim deseniz kaç senelik bilemiyorum ama ondan da vazgeçemiyorum o yüzden bu ikiliyi yan yana bol bol kullanırım ben daha:)

Bu arada işimle ilgili güzel gelişmeler yaşıyorum bu hafta...Bölüm değiştirip çok çok istediğim bir bölüme geçtim görev ve yetkilerim de arttı o yüzden şu sıralar 32 diş sırıtan bir tip haline geldim:) Yeni bölümüm iş yoğunluğu çok fazla olan bir yer dolayısıyla artık eskisi kadar sık post giremeyeceğim ama vakit bulur bulmaz hemen yazıp kaçarım ben yine:)

















Etek: Replay
T-Shirt: Aeropostale
Bot: Zara
Gözlük: Zara
Çanta: Miss Sixty

27 yorum:

PELLORA dedi ki...

Cok tatlı bi kombin olmuss..Kışın strech pantolonlar ve taytlarla da cok iyi gider bu bikerler sekerim..

Adsız dedi ki...

İş yerinizde kıyafet standardı yok galiba? Böyle işe gidilir mi hiç!

minikkus dedi ki...

işte bu habere cok sevindim senin adına \o/ iyşallah bu bölümde cok mutlu olur keyifle iş yaparsın tatlı kuşum. sevimli tipini yerim senin <3
dün sportsta annenle karşılaştık bu arada, tanıştık, inanılmaz tatlı ve şeker bi insanmış, kime benzedigini şimdi daha iyi anlıyorum bebişim, maşallah size analı kızlı :*

Gizzy dedi ki...

Pelloracımm cnm çok saol:)aynen havalar soğuyunca da taytlarımla giymeyi planlıyorum botlarımı:)tüm kış benimle olcaklar yani:)

Adsız işyerinde kıyafet standardımız pek yok kimse ne giydiğine karışmıyor bu şekilde işe gitmedim ama gitsem de kimsenin bir şey diyeceğini sanmıyorum çünkü bu eteği yazın işe giydim yani bir sıkıntı olmadı...

Minikkuşummmm konuştuk dün annemle kulaklarını çınlattık çok sevmiş seni bir de çok mutlu olmuş böyle sen yanına gelip konuşunca:) yaa ben seni yicem valla bir görsem çok çok öpüyoruz biz de seni analı kızlı:)

Adsız dedi ki...

harika süper etek, çanta ve bota hayran olduuuum

Shelby dedi ki...

Süper haber, darısı başıma:) Daha da başarılı olursun umarım. Zara botların hastasıyım, jean etek ve tşörtle süper olmuş:)

Modamla dedi ki...

yaa olmaz ama ne yap et post gir. biz anlamayız iş yoğunluğu filan. bi yüzümüzü güldüren sen varsın bizi senden mahrum etme lütfenn... diğer bloggerlar alınmasın ama asık surat görmekten bıktık yani :)

fazla etek giymeyi sevmeyen beni bile heveslendirdim bu kombinle. senden sonra hemen yeni bir etek siparişi verdim, heyacanla bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

canımm senin tarzını çok seviyorum :) yakıştırıyorsun herşeyi kendine :)) bu biker bot kombinlerin ayrıca çok güzel oluyor :))

http://sedamoda.blogspot.com/

gunesyuksel dedi ki...

her işyerinde kıyafet standardı olmak zorunda degil. ben kot tshir ile ankaranın en kıdemli özel hastanesinde calişiyorum. ama gizem adsız'a bi konuda katılmadan edemicem. kız o etek işte giyilirmi kız. millet kalp krizinden mi gider? kıskanclıgından mı gider? hahah yapma sakın bi daha! güneş :)

Adsız dedi ki...

gizem bikerlere bittim görür görmez ekrana yapıştım resmen:))bunlardan bir tanede benim olmalı çığlıkları attım:)))tebrik ederim mesleğin nedir acaba?kariyerinde istediğin yerlere gelmen dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Harika bir kombin. İs için tebrikler :)

gorgeousofmyworld.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Sevgili meslektaşım :) irem ben. istanbulun altını üstüne getirdim bu botlar henüz istanbula gelmemiş. şaşırtıcı değil mi? ankraya gelicem bu akşam. sen hangi zaradan aldın, gelince bi oraya bakıyım. teşekkürler canımcım :)

Gizzy dedi ki...

Adsız çok teşekkür ederimmm:)

Sehercimmm cnm bnm çok teşekkürler darısı en kısa zamandan senin başına olsun o zaman:)çok öpüyorum cnm

Burcucummm yaaa evt sen çok etek giymiyorsun ama sana da etek aldırdıysam ne mutlu bana dur gelsin eteğinde hemen bir kombin yap paylaş bizimle ben de merak ettim:)ben elimden geldiğince post giricem tatlım söz veriyorum:)

Gizzy dedi ki...

Sedacımmm cnm çok teşekkür ederim:)

Güneşcimmmm yerim seni dünyalar güzeliii:)cnm işyerine giydiğim zaman biraz çekiştirip boyunu uzatıyorum yoksa işyerindeki konsantrasyon bozulabilir haklısın:):):)öperim seni kocaman

Adsız cnm çok teşekkürler ben de aynen ekranda gördüğümde ekrana yapışmıştım sonra iki gün geçince mağazada görünce de bu sefer raftan nasıl bir hızla alıp ödemesini yapıp sahip olduğumu ben de bilmiyorum:)

Gizzy dedi ki...

Çağlacımmm çok teşekkür ederimmm:)

İremcimmm meraba meslektaşım:)cnm bu baya ilginç olmuş ama normalde tam tersi olur çünkü:)ben gordiondaki zaradan aldım tatlımmm ama ben aldığımda bir 38 numarası kalmıştı yani yeni getirtmedilerse orda tükenmiş olabilir ürün çeşitliliği olarak en çok kızılay ve panora zaralarda var istersen gitmeden bir arayıp sor ordan oraya sürüklenme:)inşallah bulursun cnm yaa hakkaten çok rahat ve güzel bu botlar:)

seda dedi ki...

bacaklarına bişey sürüyormusun? harika parlıyor ve pürüzsüz görünüyor
süpersin..

a dedi ki...

gözlüklerine bayıldım gizzy mağazada görsem tam senlik diye içimden geçiririm :) ayrıca bu mevsimi şort ve etekleri botla kombinleyebildiğimiz için çok seviyorum :) çok tatlısın çok enerjiksin her zamanki gibi :)
sevgiler..

JanseT dedi ki...

ne yalan söyleyeyim,botlardan cok bacaklarına baktım :)) çok güzelsin maşallah.ne giysen yakışıyor :)

Adsız dedi ki...

ah cnm gizem, bulamadım ya o botlardan ankarada da yokmuş. ne kdr iyi denk getirmişsin vallahi sana bravo :D

Kuzununannesi dedi ki...

seker sey ozlemısım senı..keske ısyerınde sıkıntı olmas ada bende gıysem ıstedıgımı fenalık geldı kumas etek ve pantolondan soyle kot gıysem mıs gıbı oh ..offf yaaa serbest olsa ınsanlarda alıssa...yobazlasıyoruz gıttıkce :(( cok guzelsın canım sana ne gıysen yakısıyor

baharın kızı dedi ki...

sen zayıfladın oldun bebek yani....botlara ve gözlüğe bittim..çok yakışmış sana..

Unknown dedi ki...

Çok harika bir kombin olmuş

yerdenuzak dedi ki...

Kesinlikle eskisi kadar sık post yapmalısın!

j.d. dedi ki...

İşin için çooom tebrik ederim canım !!
Çok güzel olmuş kombinin, hele botların *.*

Hazal Soydemir dedi ki...

Gizzy çok tatlısın ne giysen yakışıyor, çalıştığım için arada bir bakabiliyorum postarına, bayadır yazmıyormuşsun işlerin yoğun sanırım, işyeri ismini vermeden biraz bahsetsen keşke ne iş yaptığından hangi departmana geçtiğinden,böyle resimlerine bakıyoruz yazılarını okuyoruuzda bi tarafatanda merak ediyoruz bu güzel hatun ne iş yapar diye:) öpüyorum bolca

Adsız dedi ki...

Bu gozlugu ben de acayıp sevıyorum yaa!

Adsız dedi ki...

Bacakların çok güzel