13 Eylül 2012 Perşembe

Pullu Etek

Moda akımları da kendini tekrarlıyor sonuçta seneler içinde... O yüzden eskiden aldıklarımızı sakladığımız zaman gün gelip onları dolabımızın en arkalarından çıkarma vakti de geliyor haliyle...İşte bu pullu eteğim de benim sakladıklarımdan biri...Zaten yapı itibari ile eşyalarımı çok atabilen biri değilim o yüzden dolabım giderek büyüyor:) Bu eteğim ise baya bir eski ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum düşünün artık...Etek ucundaki pulları pek bir seviyorum...Yürürken biraz gürültü çıkarıyorum ama olsun:) Militer desen üzerinde pullar ironik ama benim gözüme çok hoş gözüküyor:)






















Straplez üst: Yeşil Tekstil
Etek: Vakkorama
Ayakkabı: Marc by Marc Jacobs
Gözlük: Prada
Küpe: Topshop

17 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Ayakkabılara ba-yıl-dımmmm :) tek kelimeyle mükemmel :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

fıstıgım cok tatlı olmussun sen cnm ya...

j.d. dedi ki...

İlk defa militer deseni beğenmiş olabilirim :D

Adsız dedi ki...

fazla iyi desem:)

Adsız dedi ki...

fazla iyi desem:)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

böyle koceman küpeler sana çok yakışıyor *.*

PINK PRINCESS dedi ki...

sakla samanı gelir zamanı değil mi:)ben saklayabilen biri değilim maalesef
:( etek çok hoşmuş canım sana da çok yakışmış:)

Unknown dedi ki...

şirin etek ama ayakkabılar benim de gönlümü çaldı gitti:))

Venüsün Dünyası dedi ki...

Sana herşey yakışır! :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ayy kuzuuu..ne kadar uzun süre oldu seni görmeyeli,ne kadar özlemişim:) harikasın bebişim ama ayakkabı ve küpeye ayrı bittim

minikkus dedi ki...

utanırsın diye bişey demiycem, anladın sen onu <3333
öperim o sevimli suratını kızııııım, özledik anlıyomusun:) neyseki yarın görüşces ^.^

Unknown dedi ki...

Sirin bir bloga daha denk geldim... Basarilar :)

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

o ayakkabılara bayıldmmmmmmm :) tekrar tekrar baktım :)) çok tatlısın her zamanki gb canım :)

http://sedamoda.blogspot.com/

Nurcan dedi ki...

Merhaba
Vichy Çekilişinin sonucu açıklanacak mı?

beaishappy dedi ki...

very beautiful
very funny look

regards!

bea
beaishappy.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

seker sana topuz enfes yakısıyor hee bırte etek ıronıc falan degıl harıka:))) benımde sneın gıbı hastalıgım var ama yendım ve rahatlaıdm yanı en azından:))

Adsız dedi ki...

Militer deseni pullu bile olsa beğenemiyorum ama ayakkabılar süpermiş! Bir de o topuzu nasıl o şekilde yaptın anlatabilir misin? Alta bir aparat filan mı koyuluyor?
Sevgiler

www.facebook.com/sekerliseyler