5 Eylül 2012 Çarşamba

Topshop Wedge Sneakers




Geçen sezon Isabel Marant ile hayatımıza giren gizli dolgu topuklu sneakerslar bu sezonda her yerde olacak gibi...Ben hala kendime  hangi markanınkini alsam diye sorarken bu sefer de Topshop'ın modellerini görüp iyice kafam karışmış durumda...

Topshop'ın ayakkabılarını oldum olası sevmişimdir ve markanın 2012 Sonbahar/Kış sezonunda yer alan ayakkabıları da yine benim beğenimi kazandı. Spor ayakkabı modellerinin tabanında yer alan gizli topuk sayesinde, spor görünümden ödün vermeden şık bir çizgi yakalanabiliyor. Ayakkabının güzel taraflarından biri de birbirinden farklı kombinlerle giyilebiliyor olması. Sezonun trendlerinden tayt ve neon renklerde bir atletle beraber giyilebilirken, aynı zamanda daha sade ve doğal renklerle göz alıcı görünen skinny jean’lerle birlikte kullanılabiliyor.  Dolgu  topuklu spor ayakkabılar  Eylül ayından itibaren Topshop mağazalarında satışa sunuluyor olacakmış:)






5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben dün karar verdim hangi wedge sneaker'ı alacağıma :) ash'in bordo siyah bir sneaker'ı var tam sonbahar renklerinde. Topshop'in nude olanını da sevdim geçen seneden beri bayılıyorum bu trende :)

Adsız dedi ki...

Bende Asossunkileri alıcaktım vazgeçtim.Topshoptan aldım.
Siyah olanı şu an ayagımda :) inanılmaz rahatlar ve güzel duruyorlar tavsiye ederim.
Hatta dün arayıp açık rengini de ayırttım o kdr sevdim yani :)

Gizzy dedi ki...

Cnm ben hala karar veremedim dün Ash'in modellerine baktım ben de onları da beğendim bugün Topshop'ınkileri gördüm özellikle nude rengine bayıldım bakalım benim de bir karar vermem lazım artık:)

Yaa demek rahatlar güle güle giy:)ben de nude rengini istiyorum ztn ama işte ankarada topshop yok ne yazıkki bakalım istanbula gelebilirsem bir haftasonu ben de alıcam kendime bir tane:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

Bu ayakkabılar Haziran ayından beri satılıyor Topshop'da ,Eylül ayında bitmiştir belkide :D

Adsız dedi ki...

Evet geçen ay görmüştüm bende Buyaka'da ki mağazasında:)ama karar veremedim kalitesi biras düşük gibi geldi bana:(