10 Eylül 2012 Pazartesi

Studded Biker Boots

Tatil postlarına kısa bir ara verip sizi en son gözbebeklerim ile tanıştırmak istiyorum...Haftaiçi Zara'nın websitesinde görüp aşık olduğum zımbalı biker botlar ile kış sezonu alışverişimin ilk parçasını almış oldum...Ve resmen aldığım dakikadan beri ayağımdan çıkarmadım botlarımı:)

Cumartesi gecesi için yaptığım kombinde botlarıma uygun şekilde bol zımbalı ve kurukafalıydı:)Bundan sonra bu botları sık sık ayağımda görebilirsiniz umarım sıkılmazsınız:)


















Atlet: Twist
Etek: Zara
Çanta: Miss Sixty
Bot: Zara
Gözlük: Zara

19 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Biker botlar çok hoş, güzel günlerde giy tatlım...Mutlu haftalar...

Unknown dedi ki...

gizemimmm seni zaten coook begendım! yeni bikerlarını da! ama o arkada yatan oğlusunu yerim ben kuzum yaa! guzel haftalar!

Life By Bambinos dedi ki...

Gizem, çok güzel olmuşsun sen yine!!! Güle güle giy tatlım çok güzeller! Öperim :)

SWL dedi ki...

Canım botlar şahaneee. Birde tatil sana öyle yaramış kiii. resimlere bak bak bak doyamadım. bir bu kadar daha olsa sıkılmadan bakardım ;) Ne güzel bronzlaşmıssın ;)

nily21 dedi ki...

bu botları yurtdışındayken Zara'da görüp bayılmıştım, numarası kalmamıştı. Bize gelmez diye çok üzülüyodum, ama gelmiş YAŞASIN!! Kombinle süper yakışmış, güle güle giy
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Modamla dedi ki...

sen giderek zaten güzelken daha da güzelleşiyor musun nedir bilemedim şimdi :) ben seni nazardan çatlatmazsam iyidir :)) şakaa şakaa benim sevdiklerime nazarım hiç değmez ancak sevmediklerim değdiriyorum :))) bak valla 41 kere maşallah dedim okudum üfledim seni.

botların bayıldım, ben de bir tane istiyorum bu kış.

Nimo dedi ki...

Bu yorumu sana ara öğün meyvemi yerken yazıyorum :)

Öyle süper bir kombin olmuş kinereye baksam, neyi daha çok sevsem bilemedim. Botların, eteğin, atletin, gözlükleriiin aman yarabbm fazla güzelmisin ne? :)

Farfalle dedi ki...

Çok güseller gerçekten, güle güle giy:).

Shelby dedi ki...

Bu botlardan ben de istiyoruum çok güzeller. Harika kombinlemişsin:)

www.colorante-bea.blogspot.com

Adsız dedi ki...

bu kadar tatlı olmak zorunda mısın :)) botların çok hoş :)güle güle giy tatlım:)

begum begum huuu dedi ki...

bu eteği geçen posttada cok begendım:) bayıldım hatta kombin tam gizem diyor çok beğendim çok çok yakışmış :) botlar benim tarzım olmamakla birlikte sana ve kombine çok yakışmış :)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Gizzy seni İG'den mi blogtan mı beğensem karar veremiyorum artık :))


gorgeousofmyworld.blogspot.com

JaNJaN dedi ki...

Eteğin çok güzelmişş bayıldım

http://secretjanjan.blogspot.com/

minikkus dedi ki...

zımbanın dibi olmuş bu outfitin güzel kuşum:) ve sen o çırpı bacaklarınla beni sinirlendiriyosun! <33
bugün pilates günü, agzımı gözümü kaydırmaya gidicem spora:P gelsene orda görüşelim bari. ama sen yapmıycaksın pilates, kenarda oturtup hamburger yediricem sana:P

Ciiden dedi ki...

Ben bu kombini coook begendim Gizemcim:)

modarella dedi ki...

Botları mağazada da beğenmiştim ama böyle bir kombinle muhteşem görünüyorlar. Atlete ise tek kelimeyle bayıldım diyebilirim. Kurukafanın tepesindeki tüller çok tezat ve esprili duruyor. Gözlükten ise hemen edinmek istedim, çok güzel.

Kuzununannesi dedi ki...

:) atlet cok şıkkk botların ıse gercekten harıka hatta benım oyle tancanın botları vardı nasıl sevedım verdım keısn:( kombın botlar gozluk hesı oyle guzel kııııııııı

merve dedi ki...

gizem ya bırsuru blokg gezdim ama ılk defa benden dedım:) sende çok güzel kızsın kıyafetlerın ve saların tam ıstedığım gıbı çok hoşmükemmel ınan bu laf olsun dıye deıl ben yorum yapmaya bile üşenen bırı olarak hep böyle kal:)

chfashiontrend dedi ki...

tatlım bayıldım botlara yarın direk zaradayım.
sevgiler

Küçük bir not :
Butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz:
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/
Sevgiler!!!!