15 Ocak 2010 Cuma

DIY-yeni yeni şeyleeerrr

Geçen hafta akşamları sürekli neler yapsam neler yapsam die düşünürken ortaya bunlar çıktı...

şimdi tek tek anlatiyim neler yaptığımı:)


ilk önce bu yakalığı yaptımmm:)

öncelikle burdan arkadaşım Zeynep'e teşekkür etmek istiyorum çünkü içimdeki tasarım canavarını yattığı yerden o uyandırdı...onun kişisel blogunu görünce dedim bende bunlardan yapmalıyımmm ve karşınızdayım işte...ÇOK SAOL ZEYNEPCİMMMM SEVİYORUM SENİİİ ÖPÜYORUM KOCAMANNNN MUCKXXX

şimdi efendim yakalığı nası yaptın derseniz...ascık uğraştırıo ama sonuçta değio...beyaz keçeyi yakanıza oturucak şekilde kesin büyüklüğü size kalmış ben biraz önlük gibi olsun istedim o yüzden bu kadar büyük kestim...soora aldığız danteli tersten fırfır şeklinde gözükücek şekilde dikin...en zor kısmı bu oluo çünkü daha kendime bir dikiş makinesi edinemediğimden elde dikmek zaman alıo...soora keçenin üst tarafına boncuk ve payetleri işleyin ve zevkinize göre çeşitli süslemeleri dikin ve yakalığınız hazıııır:):):)


yok ben bunla uğraşamam vaktim yok diosanız bana söyliyin ben sizin için yaparım;)

hatta resimdeki yakalık şuan satışta...tık tık


Sooracığıma dedim sevgililer günü yaklaşıo şööle kalpli pembeli bi şeyler yapiyimmm sonuçta kalpten bir broş yaptım...


Bunun içinde ihtiyacınız olan kalp şeklinde kesilmiş keçe ve istediğiniz renkte payet...

Bu kalp benim olsun diyorsanız tık tık

Bir tane de fiyonk yaptım...Özellikle gömlek üstüne takılınca çok hoş duruo bi de rengi bööle pembe pembe o yüzden göze çarpıo...
bu ürüne de burdan sahip olabilirsiniz...


Bunun dışında üç tane daha aksesuar yaptım ama ikisi daha tam olarak bitmiş değil...Onları tümüyle bitirip resimlerini ööle koyiyim dedim o yüzden Pazartesi yeni yaptıklarımla görüşürüsss:):):)

Hiç yorum yok: