28 Ocak 2010 Perşembe

en sonunda Ankara'ya kar yağdıııı:):):)


Sabah bi uyandımmm her taraf bembeyaz:):):)akşam ascık kar yağmaya başlayınca hemen sevinmiştim hoollley kar yağıo en sonunda die ama bizimkiler tutmaz bu dediler ben bi hevesle yattım uyudum soora sabah gözümü açtım içimden dedim inşallah tutmuştur penceremden dışarı bi baktımmm bembeyazz!!!:):):)normalde sabahları çok zor uyanırım bu sabah resmen yataktan fırladım:)ztn o müthiş beyazlık bozulmadan da resimleri çektim hemen:):):)yılbaşı süslerini çıkarmamıştık kar yağmasını beklioduk iiki de beklemişizz çam ağacımız süper gözüküo şuan


oğlum gofret normalde kara bayılır balıklama atlar karların üstüne ama bugün pek bi huysuzdu kar topu oynayalım dedim burun kıvırdı bana yuvasından da çıkmadı zaten hiç...neyse artık haftasonuna kadar iice bi yağsa da ben de oğluşumla kar topu oynasam doya doya:)


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Gözünüz aydınnnn:)!

Gizzy dedi ki...

evt evt gözümüz aydınnn:):):)