28 Ocak 2010 Perşembe

Yağmur botlarımmmm:):):)

En sonunda geldileeerrr!!!iki hafta önce sipariş vermiştim dün akşam kargom geldiii bööle şirkette açamadım tabi ama heyecanla akşam olmasını bekledimmm soora evde açtımm ve mükemmel yağmur botlarıma kavuştummm:):):)üzeri graffiti desenli botlarımı bugün hemen giydim ztn bi karış kar olduğundan tam zamanında geldiler:)


Bugünkü kombimim de cicilerimden oluşuo...yeni yaptığım t-shirt ve yağmur botlarım:):):)botların içine de pembe çorapları giydim ki yandan fiyonkları t-shirt ve tırnaklarımla uyumlu olsun:)bugün pembe siyah kardeşliği var üstümde:):):)

7 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım t-shirtün çok tatlı olmuş botlarında süperrrrrrr güle güle giy hayatımmmmmm:)

sibel dedi ki...

gülke güle giy çok şekerler.sevgiler

Stil Direktoru dedi ki...

çorabını da yesinler şeker kız candy

Gizzy dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederimmmm:):):)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok şirinn!

cecilia dedi ki...

çok cicisin gerçektenn :) sevdim kombini ;) sevgiler...

Gizzy dedi ki...

sedacımm ceciliacımm çok teşekkür ederimmm:)