8 Ocak 2010 Cuma

T-Shirtlerimmmm


Bir kaç sene önce Nily'le başlamıştık bu işe ama çalışma hayatından doğru düzgün vakit ayıramadık...ama benim aklımın ucunda hep bir neler tasarlasam nasıl şeyler yapsam soruları dolaşıp duruyordu...sonuçta tasarlamaya geri döndümmmm...
Eskiden yaptığım gibi t-shirtler yapmaya karar verdim...vee bunun yanı sıra aksesuarlarda tasarlamaya başladımmm...
Tüm yaptıklarım el yapımı ve kendi zevkime göre yapılmış şeyler...

T-shirtleri nası yapıyorsun derseniz...


T-shirtlerin yapım aşamasında aslında 3 yol var
  • Boyama
  • Boyama ve boncuk
  • Kendin yarat kendin giy
Boyama kısmında t-shirtlerin üstüne desenler çizip boyuyorum...Kullanılan boyalar TEX. CO. Art and Craft Products ve PEBEO Setacolor kumaş boyaları... Her iki markanın da çok geniş renk skalası, simli ve mat olmak üzere birçok çeşit boyası bulunuyo... E peki bu boyalar yıkanınca çıkmıo mu dersen... Hiç merak etme çünkü t-shirtünü yaptıktan sonra ütüleyip boyayı kumaşın üstüne sabitliyorus ve sen t-shirtünü 40˚de, hassas programda yıkadığın sürece hiçbi sorun olmuyo. Zaten hem boyaların hem de boncukların yıkanmaya karşı dayanıklılıkları defalarca da test edildi...


Eğer t-shirtünde hem boya hem de boncuk olsun istersen o zaman boyamanın üstüne ek olarak sen nereye, nası boncuk istediysen onun işlemesi yapılıoo.

Son olarak da sen söylüyorsun ben yapıyorum...
sen bana ne tür bi şey istediğini söylersen ben de elimden geleni yaparım...Şimdilik t-shirtlerin yanında şapka ve saç aksesuarları yapıorum ayrıca takı tasarımlarım da var hepsinin resmini yaptıkça buraya koyucam ztn eğer beğendiğin bu benim olsun dediğin olursa benimle iletişime geçersin vee ürünün en kısa zamanda elinde oluuur:)

Hiç yorum yok: