22 Ocak 2010 Cuma

New Balance for Nine West



İki markayı da kullanırım...birinden topuklu ayakkabılarımı, iş ayakkabılarımı diğerinden de spor ayakkabılarımı alırım ve her ikiside inanılmaz rahatlar şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım...ve bu iki sevdiğim ayakkabı markasının geçen senelerde başlayan ortaklığı hala devam ediyooo umarım hiç bozulmaz:)

Koleksiyona baktığınızda aslında new balance ayakkabıları nine west mağasında satılıomuş gibi bir görüntü var çünkü ayakkabılarda bariz bir nine west etkisi göremedim (sadece bilekli botları ve botların üstündeki zımbaları sayabilirim) ben ama olsun yine de renkli renkli modelleri çok sevdimmm...Ortadaki morlu turunculu da benim new balance'ım...favori ayakkabılarımdan biri bi de renkleri o kadar canlı ki giydikçe mutlu oluyorummm...


3 yorum:

Adsız dedi ki...

meraba tatlım seni uzaktan uzağa izlemekteyim ve çok beğeniyorum.. bu new balance internetten mi aldın morlu turunculu rengi hiç bir yerde bulamıyorum sölersen çok sevenirim öptüm :))

Gizzy dedi ki...

Cnm meraba:) çok teşekkür ederim blogumu izlediğin için:)ben morlu turunculu olanı almıştım ama çok oldu hala o model var mıdır bilmiyorum ama ankarada kentparkta new balanceın mağazası var oraya bakabilirsin ya da telefonla sordurabilirsin cnm

Gizzy dedi ki...

Cnm meraba:) çok teşekkür ederim blogumu izlediğin için:)ben morlu turunculu olanı almıştım ama çok oldu hala o model var mıdır bilmiyorum ama ankarada kentparkta new balanceın mağazası var oraya bakabilirsin ya da telefonla sordurabilirsin cnm