18 Ocak 2010 Pazartesi




SaTuRdAy NiGhT wiTh My GiRlSsS!!!;)

Haftasonuu kızlarlaydıkkk...Duygucum bize süpriz yapmış İstanbuldan gelmiş biz de ne zamandır kızlar toplanamıoduk cumartesi gecesi çıkalım dedik...Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştimmm...İşte geceden fotolar:)

Canım arkadaşım Zeto (http://fashionhousebyzeto.blogspot.com) ve ben blog dünyasının yenileriyiz...Zetonun da birbirinden güzel DIY projeleri var bakın bakın bakın!!!

Bu arada Zeto'nun t-shirt'ü Zaradan kotu da Bershkadan kotun altına giydiği uzun çizmeleriyle de çok şık olmuştu arkadaşımmm...

Benimkilere gelince küpe ve eteğimi Paris'ten aldım, t-shirtümde Mangodan...

Etek kesinlikle DIY olur...en kısa zamanda fosforlu tül kumaş alıp yapıcam bi tane daha;)

2 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ah! o gizo sen misin!:) etek çok cici canım ellerine sağlıkk!

Gizzy dedi ki...

eveet gizoo benim:)eteği ben yapmadım ama aynısından yapıcam inşallah:)teşekkür ederimmmm