28 Ocak 2010 Perşembe

Gizzy's nails 1


Oldum olası tırnaklarıma değişik şekiller yapmayı, neon ojeleri çok sevmişimdir...zaten her gittiğim manikürcü tırnaklarımı nerde yaptırdığımı soruo ben yaptım diyince nası yaptın diolar ben de başlıyorum anlatmaya...belki ilginizi çeker die burda sizinle de paylaşiyim istedim:)

Bugün kıyafetime uysun die pembe üstüne siyah puantiyeli deseni yaptım:)yapımı gayet basit aslında ilk önce baz renk olarak pembe ojeyi sürdüm (flormar quartz serisi ama numarası aklımda diil) kuruduktan sonra ikinci katı geçtim...ondan soorada siyah ojenin fırçasının ucu ile rastgele puantiyeleri yaptım...ojenin kuruması biraz zaman alıo benim gibi unutup etrafı ve güzel güzel ojelediğiniz tırnaklarınızı batırmamanız için biraz sabırlı olup kurumasını beklemenizi tavsiye ederimm:)

Hiç yorum yok: