9 Ocak 2012 Pazartesi

Asansör serisi vol:18

Herkese günaydın ve iyi haftalar...Bugün sabah gözlerimi bir açtım ki her taraf yine bembeyaz olmuş:) Gerçi şuan o beyazlık yerini kapkara ve çamurlu bir güne bıraktı ama olsun yine de haftaya başlangıç bembeyaz oldu umarım herkesin haftası da kar kadar beyaz ve huzurlu geçer...Yine yoğun bir haftaya başladım o yüzden yazıyı yayınlayıp kaçıyorum...
Bu arada yorumlara cevap vermekte bazen geç kalabiliyorum aklıma kalan birkaç soruya hemen burdan cevap veriyim de sizi daha fazla bekletmeyeyim...Boyumu soranlar olmuş boyum 1.70...Kilomu ve bedenimi soranlar olmuş kilom şuan 58,5 bedenim de 38-36 hani aldığım ürüne ve markasına göre değişiyor ama genellikle 38 beden giyiyorum...Göz makyajında kullandığım ürünler ise eye-linerım sıvı eyeliner marka olarak da bu aralar ya inglot ya da maybellineinkini kullanıyorum...Gözümün altına ise siyah kalem sürüyorum o da flormarın ve kalın sürmeme rağmen akma yayılma yapmıyor gayet memnunum...Nasıl zayıfladığımı soranlar için de önceden blogda diyetimi detaylı şekilde paylaşmıştım yazıma buradan ulaşabilirsiniz:)




Bluz: Zara
Tayt: Zara
Kürk yaka: Annemin
Bot: Stradivarius

7 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

yaa burda hala yağmur:( daha hiç kar tuttuğunu görmedik istanbulda üff:(

Duygu Senyurek dedi ki...

Gizz bayildim ben yine sacina:) cok sirin olmuss,yirimmm:))
khaleesistyle.blogspot.com
Operimm

Adsız dedi ki...

AYLİN:boynunda ki cokk güzelmiş canım.sıcacık yapıyodur eminim:)sevgilerle...

GoNcha GoNcha dedi ki...

sabah uyaninca cok mutlu oldum. umarim hemen erimez ve gitmez bu beyazlik. asansor serini ilgiyle takip ediyorum. bugunku secimin de cok hos. ozellikle kurk yaka cok Cupcake;)
http://gonchagoncha.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

ne şanslısınııız.. :) ankara'dan bir arkadaşım bu sabah fotoğraf gönderdi içim gitti walla :)
gizzy'cim kürk yakanın kıyafetine kattığı havayı ve taytın fermuar detayını çok sevdim :)
öpüyorum seni tatlı kuş.. :)

gülümse dedi ki...

bebeğim bu saç stili tam senlik sakın vazgeçme çok yakışıo sana

Adsız dedi ki...

kürk detayını sevdim ve kar muhteşemdiiii gökyüzü görünmüyordu her yer beyazdı bayıldım :)