16 Ocak 2012 Pazartesi

Her yerde kar vaar:)

Haftasonuuu yine Ankara karlar altındaydııı...Cumartesi gecesi yağmaya başlayan kar her ne kadar gece eğlencemizi erken sonlandırmamıza sebep olduysa da pazar günü keyfini çıkardım bembeyaz pamuk gibi karın:) Akşamüstü arabanın üstündeki karları temizlerken farkettim ki 20cm'e yakın kar yağmıştı:) Bu sefer Gofret'le kartopu savaşı yapamadık o yüzden inşallah haftaya Pazar yeniden yağar da bu sefer de köpişimle karlarda yuvarlanabiliriz:)


















16 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Böyle bir post bugun bende yayınladım karların içinde poz vermek çok eğlenceli canım ;) ankaraya çok yakışıyor üstelik...Mutlu haftalar tatlım...Öpüldün...

PINKY FASHION dedi ki...

ay istanbul'da kar soğuğu var ama bir türlü yağamadı:(( Ankara'lıları kıskandım şimdi:)

Adsız dedi ki...

çoook özendim yaaa Urfa'ya 7 yıldır kar yağmıyorr benim yerime de oyna lütfennn :(((

darkolivee dedi ki...

ayy dayanamıyorum artık, lütfen izmirede yağsın yaa

chfashiontrend dedi ki...

İstanbul da hiç kar yağmadı...Çok güzel bembeyaz....sevgiler

Seda Maç dedi ki...

tamam kar duasına ben de katılıyorum istanbula da yağsın yaaa :/ :) çok tatlısın yine canım gizzycim

GoNcha GoNcha dedi ki...

lapa lapa yagan kar sayesinde harika bir pazar gecirdim Ankarada. once uzun bir sure camdan beyazligi izledim. sonra da Sevgili ile cikip saatlerce karlarda yuvarlandik, kar topu oynadik. Ankara hep bembeyaz kalsin bence;)

Duygu Senyurek dedi ki...

Ayy gizz kar harika :) sen de ole tabii:)

Adsız dedi ki...

yapılacak şey mi bu şurda en son 2002'de kar gören biri için ühhü izmire kargo pls :))
özge

GüzelGül dedi ki...

ah su kari birde biz görsek :((

Mein Blog/Blogum

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ankara bildiğin coşmuş ya çooook güzel kareler güzelim :(

fashiONözge dedi ki...

behüüü :((izmire de istiyoruzz,kıj sen ne güzel olmuşsun bembeyaz karlar içinde:)canımsın yaaa :***

divas pırlantadan pırlantalı bileklik hediye isteyenler buyursuunn :)

http://fashionozge.blogspot.com/2012/01/divas-pirlantadan-sizlere.html

escada dedi ki...

oyle kotugunler gecırıyorum ve senın poztıflgınle cıdden gulumsuyor ve mutlu olablıyorum,cok sıcak cook samımı ve cok ıctensın taa uzaklara yansıtyrsun sevgılerımle..

wantthefashion dedi ki...

allahım o karlara gömülmek istedim şu an:) hele o agactaki kırmızılıkların gizli görünüşüne bayıldım... harika kareler.. pis şanslı seni!

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

Ne güzel ne seker fotograflar :) Danimarkaya kar yagmadi daha.

Unknown dedi ki...

Gizzy'm ne kadar eğlenceli fotoğraflar bunlar, yüzümde kocaman bir gülümseme ile baktım her birine :))) kar nasıl güzel yağmış orada ve sen ne iyi yapmışsın o karı bizlere bu kareletle yaşatarak. İstanbul'da kar değil çamurlu bir rezillik yaşadık, Ankara masal diyarına dönmüş dönüp tüm fotolara bir daha bakacağım tatlım :)))