25 Ocak 2012 Çarşamba

Zara'dan payıma düşenler

Bu aralar ne giydim postlarının yerini ne aldım postları almış durumda:) Vakitsizlikten ne fotoğraf çekebiliyorum ne diğer blogları okuyabiliyorum bu durumdan hiç memnun değilim o yüzden umarım bir anca önce eski düzenime geri dönerim diyip Zara'dan payıma neler düşmüş onları paylaşmak istiyorum:)


Ben yaz kış t-shirt giyen biri olduğum için kazaktan çok t-shirt alıyorum kışın bile...İşte bu ikisi de dolabıma yeni girenler...Kumaşları yumuşacık ve incecik o yüzden tam bana göre:)





Peki Gizzy ne almadan duramaz...Tabiki ayakkabı!!! Hele ki topuklu ise onlar hiiç karşı koyamaz:)İşte bu ikili de dolabımda yerlerini aldılar...Fuşya olanı yeni sezon ayrıca siyah, bej ve muhteşem güzellikte saks mavisi renkleri de mevcut ilgilenenlere duyurulur:)


Ve son olarak bir adet kot şort...İşte bunlar Zara'dan benim payıma düşenler...Bu aralar yine bir alışveriş canavarına dönüştüm...Bu son alışverişimden sonra bir süre alışveriş diyetindeyim bakalım ne kadar dayanabileceğim...

15 yorum:

Farfalle dedi ki...

T-shirtler çok tatlı, ayakkabılarda:).Güsel günlerde kullan , sewgiler...

PINKY FASHION dedi ki...

güle güle giy

Unknown dedi ki...

Bu payetli papileri ben de çok sevmiştim ama ayağıma yakışmadılar, kot şort ise yaz kış hem almaktan hem giymekten vazgeçemediğim bir parça :) güle güle kullan tatlım çok zevkli parçalar seçmişsin, alışveriş diyetine ben de girdim bir süreliğine yeni sezona kadar en azından hehehe :p

Stil Direktoru dedi ki...

yarasın minnoş güzel günlerde olsun

Seda Maç dedi ki...

güle güle giy gizzycim harikalar şort favorim oldu yazdan önce bitane kapmalıyım ben de :)

Aysegul Uluc dedi ki...

gule gule kullan :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

ayyy fuşyaya bittimmm!!! güle güle kullan eşekrimmm hemen kombinlemeni bekliyorummm =)

Bc dedi ki...

ayakkabılarına ba-yıl-dım!!!
güzel günlerde kullan=)

http://bcfashionblog.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

güle güle kullan :)zevkli seçimler.umarım istediğim boş vakti bulursun.sevgiler
http://habinos.blogspot.com/

SvGLove dedi ki...

Gule gule kullan Gizzy kuzum;)
Yazili tisort demek Gizzy demek benim icin;)
Pembe topuklularla ne de sahane goruneceksin!

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

Fuşya ayakkabıyı giydikten sonra da yorum yapabilir misinn :)
bugün aldım elime, evirdim çevirdim ama karar veremedim bir türlü:)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan hepsini, gri t-shirtten benim de var, beyaz gömlek üstüne giymeyi çok seviyorum hatta :)

Adsız dedi ki...

ya anlamıyorum ama kilolu zamanlarında vücunda yağ olduğundan üşümüyor olmanı anlıyorum da şimdi nasıl üşümüyorsun onu anlamıyorum... ciciler çok hoş bu arada..
ela

Adsız dedi ki...

füme olandan aldım yine aynı almışız :)

PELLORA dedi ki...

Pullu siyah ayakkabıları zarada denedim Gizemcim şahane duruyorlar.. almamak için kendimi zor tutum diyebilirim.. güle güle kullan:)