2 Ocak 2012 Pazartesi

Kendi kendime yeni yıl hediyesi:)

Bu sene yeni yılda bir sürü güzel hediyeler aldımmm sevdiklerimee...Onlar da bana almışlar...Özel günleri işte bu yüzden de çok seviyorum...Birine hediye almak onun paketi açtığındaki mutluluktan inanılmaz keyif alıyorum...Bu sene ayrıca kendi kendimi de şımartıp bir de kendime yeni yıl hediyesi aldım:) Üstelik kendileri taaa Amerika'dan sipariş ile geldiği için bekleme süresi hem çok heyecanlı hem de çileli geçti...Ama sonuçta kıymetlilerim yeni yıldan önce elime ulaştı vee ben de 31 Aralık gününe kadar paketinden çıkarmadım onları...
İşte son sevgilim Lita Stud'larım...İçimdeki JC aşkını daha fazla dizginleyemedim...Sanırım bu çift sadece bir başlangıç:)



12 yorum:

minikkus dedi ki...

çok güzeller bebişim ve sütun bacaklarda ne kadar hoş duracagını tahmin bile edemiyorum. hadi bi an önce gelsinler de giy, biz de görelim:)
2012 senin için bu botlardaki metal zımbalar gibi ışıl ışıl olsun tatlım, öptüm bissürü:)

chunlibeauty dedi ki...

coook sevdim!! güzel günlerde kullan canımm!! mutlu yıllar

PINKY FASHION dedi ki...

İYİ GÜNLERDE GİİİY..

Stitches and Buttons dedi ki...

Cok iddiali gorunuyor,mutlu yillarda giyinmen dilegiyle..:)

SWL dedi ki...

ay çoook güzel yaaaa. yalnız bu litalara başladın mı bi daha almadan duramıyormuşsun :))) yandın :DDD
Şaka bi yana güle güle giy canım 2012 'de...
mutlu yıllar.

Cana dedi ki...

Gercekten cok güzeller! Güle güle kullan! Kendine alabilecegin hediye ancak bu kadar güzel ve cool olabilirdi zaten :)

Adsız dedi ki...

fiyatı ne kadar acaba? gümrükte takılmadı mı? güle güle kullan giz

GüzelGül dedi ki...

pek benim tarzim degil ama güle güle giy canim ayaginda eskisin :))

Mein Blog/Blogum

Unknown dedi ki...

off zımbalıları da ayrı bir hoşmuş....hepsini almak is-ti-yor-um... o derece !

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

oyy oy ne güzel bir hediye bu boyle, ee kimin zevki:)

Barbygirl_here dedi ki...

Harika! Gule gule giy Gizem'cim,kesinlikle muthisler!

C-belll dedi ki...

oy oy oy hem JC hem Lita hem de zımbalı, yıldızlı..... bayıldımmmmm hemen giy de biz de görelim gizemcim. Mutlu günlerde giy.
sevgiler,sibel