10 Ocak 2012 Salı

Asansör serisi vol:19

Sabahtan beri minik minik kar yağıyor Ankara'ya...Ben gerçi lapa lapa yağsın istiyorum hani böyle her taraf çamur olmasın bembeyaz olsun evlerden çıkamayalım istiyorum ama bakalım bu sene olacak mı öyle...Aslında böyle havalarda en çok yapmayı sevdiğim şey evde sıcacık battaniyeye sarınıp kitap okumak...Şuan canım çok fena evde olmayı çekiyor ama yapıcak birşey yok çalışma hayatı işte...Son günlerde Pucca'nın kitabını okuyorum...Ve Geri Kalan Herşey...Nasıl gülüyorum anlatamammm dün akşam en son kahkahalarıma annem sordu neye gülüyorsun diye:)Kesinlikle tavsiye ediyorum alın okuyun:)






Kazak: Twist
Tayt: Ankuvadan
Bot: Stradivarius

19 yorum:

SWL dedi ki...

çok hoşsun cnm bende aldım indirimden bu botu. süper durmuşlar sendede ;)))

Unknown dedi ki...

ayy gizzy dün gece seni rüyamda gördüm... beraber gordion'a gidiyoruz, alışveriş yapıyoruz :))

sonra park yerinde arabaları kaybediyoruz, sonra alışveriş torbalarını... yana yakıla arıyoruz :)

Ne alaka :)

milkaa dedi ki...

gizzy kazağın çok guzelmısss ,saclarında cok hos oldu harikasın ;)iki sorum olucak..diyet yaparken öğe arlarında sadece ızgara et yada koftemı yıyordun? dıyelım kı bulundugun yerde bunları yıyecek fırsatın olmazsa yerıne alternatıf ne yıyotdun acaba ?? birde zetoyu merak edıyorum hasta değıl ınsallah ;??

Gizzy dedi ki...

SWLcimm ben de indirimde karşıma çıkınca karşı koyamadım bu botlara ve inanılmaz rahatlar iyiki almışım diyorum:) sen de güle güle giy cnm benim:)

Kitapçı Kız yaa cnm ne şekersinnnn:)rüyanın bir kısmını gerçek yapabiliriz yani gordionda alışveriş süper bir fikir ama merak etme ben unutmam arabayı park ettiğimiz yeri hele ki o alışveriş torbalarını hayatta kaybetmem:)

Milkaacım cnm ben haftaiçi öğlenleri genelde şirkette yiyorum orda da 2 çeşit yemek oluyor biri sebze biri et ben hani akşam evde ne varsa ona göre seçiyorum evde sebze varsa öğlen et yiyorum ya da tam tersi:)eğer dışarıdaysam da ızgara tavuk yada köfte yiyorum genelde her menüde var ve olabilecek en sağlıklı yemek o oluyor sosu falan yok çünkü ama ızgara et yada köfte yoksa o zaman salata yiyorum cnm ızgara tavuk salata yada peynirli salata ama salataya sos koymuyorum sadece limon suyu ve nar ekşisi koyuyorum zeytinyağı yok:)cnm zeto hasta değil blogunda da yazdı bu aralar moral olarak kendini pek iyi hissetmiyor o yüzden birascık ara verdi yazmaya ama kendini toparlasın aramıza katılıcak merak edilecek bir şey yok tatlım ben iletirim ona:)

minikkus dedi ki...

yırtık pırtık kazagını yerim senin:) botlarını da güle güle giy tatlı kuşum.
puccanın o kitabını bi ben almadım galiba, bu akşamdan tezi yok edinmeliyim hemen bitane!:)

chfashiontrend dedi ki...

çok tatlı bir kombin kazağa bayıldım ...
sevgiler
chfashiontrend@blogspot.com

Gizzy dedi ki...

minikkuşumm teşekkür ederim cnm benimmm:)kesinlikle al kitabı ya yok böyle bir anlatım dili akşamları okuyorum gülmekten uykum kaçıyor resmen:)

chfashiontrend cnm çok teşekkür ederimmm

funda dedi ki...

şehirler ayrı olsada istekler hep aynı. bende bodrumda yağmur yağmasın artık çamur olmasın heryer. ıslanmıyım üşümek zorunda kalmıyım istiyorum ama olmuyor :))Bu arada kazak güzel beğendim :)

mamba dedi ki...

aynen sesli sesli güldüğüm nadir kitaplardan:) beybi paçoz kazağını çok sevdiim taytında rengarenk harika dengelemişsin botlarınlada,istanbulada kar yağsın ama böle saçma sapan soğuk havayı hiç semiyoruumn:(

!'**rengarengo**'! dedi ki...

asansör fotoğraflarını hep sevmişimdir:) tayta da bayıldım!

GüzelGül dedi ki...

canim cok hos olmussun yine ama o kazanin altinda dantelli birseylermi var yoksa benmi yalnis görüyorum :))

Mein Blog/Blogum

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

aynen kahkahalarıma alt komşu gelecek diye korkuyordum pucca da.resmen beni kopartan tek kitapdır.herkese bende şiddetle tavsiye ederim.
bu arada kazağına ve taytına bayıldım şekercim.sana çok yakıştırdığım bir tarz.

Unknown dedi ki...

Senin bu taytına bayılıyorum kuzucum bende o kitabı yeni bitirdim sayılır çook eğlenceli ^.^

milkaaa dedi ki...

son bir sorum daha olucak şirkette yapılan sebze yemeği mesela etli taze fasulyeyse onumu yiyorsun yani? sulu yemek şeklinde olanlarıda tüketiyormusun? yoksa sadece haşlanmışmı oluyor o yemek ? birde çorba içebiliyormuyz diyet listende hiç çorba göremedim de ?
zeto içinde çok sağol;)

elbisem kokum dedi ki...

o kazak ve o botlar ve birde kimsede olmayan o taytların :) herbiri ayrı güzel.
bende puccayı okuyorum ama kitabında olan bir çok bölümü bloğunda önceden okuduğumdan tekrar gibi oldu keşke bloğundakilerin aynısını koymasaymış kitabına

capriceline dedi ki...

gizzycim bu kahkullü saçlar sana çok yakışıyor bence...sürekli takip ediyorum seni her yaptığından haberim var yani:))) ankara'da olup bir gün sana rastlama olasılığı vardı ya...:(

Gizzy dedi ki...

fundacımmm ama bu haksızlık senin şuan bulunduğun yerde ben de bulunmak istiyorum yağmur çamura da hiç lafım olmaz eğer orda olursam:)cnm benimmm çok teşekkürler

mambacımmm dün bitirdim en sonunda kitabı süperdi yaa:)cnm ankaraya dayağdı bitti bugün yine çamur heryer:(ama ben yollıyim bulutları o tarafa doğru istanbul da olsun bembeyaz:)

rengarengo cnm teşekkür ederimmm:)bir süre böyle gizzy asansörde olacak:)

Gizzy dedi ki...

güzelgülcüm yok cnm dantelle bir şey yok kazak altında tayt var ama kazağın bir tarafı yırtık pırtık belki sen onu dantel olarak gördün:)

Pembebaktericimm cnm benim çok teşekkür ederimmm bu kazaklar soğuk kış günlerinde iyi oluyor gerçekten eskiden hiç giymezdim neler kaçırmışım:)

Bonbonummm süper kitaptı yaa ben de dün gece bitirdim en sonunda:)saol tatlişkomm öperim seniii

Gizzy dedi ki...

milkaacımm tabi tabi cnm onları tüketiyorum zeytinyağlıları da tüketiyorum hatta ama hani çok sularından yemiyorum ya süzdürüyorum ya da tabakta bırakıyorum...çorba da şu şekilde oluyor hani yemeklerde pilav makarna ekmek üçlüsü var ya onların yerine bir kase çorba içebilirsin yani ben genelde ekmek yiyordum çorba beni doyurmuyor diye ama canın çorba çekerse ana yemek ile içebilirsin ama ekmek yok o zaman:)muckkk cnm:)

elbisem kokum cnm ben blogunda okumamıştım hiçbirini o yüzden bana süper komik geldi sen tabi bildiğin şeyleri iki kere okumuş gibi olmuşsundur...cnm benim çok teşekkür ederim ayrıca:)

capriceline cnmm çok teşekkür ederim ben de sevdim kahküllerimi özlemişim onları:)cnm yaa keşke olsaydııı ne güzel olurdu yine de belli mi olur bir yerde karşına çıkarım belki:)

sky8 çok teşekkür ederimmm:)site önerin için de saol:)