16 Ocak 2012 Pazartesi

Asansör serisi vol:23



Elbise: Zara
Çorap: Calzedonia
Bot: UGG

8 yorum:

milkaaa dedi ki...

üstündeki elbisenin deri detayli kollarini çok sevdim gizzy, çoraplarinsa içimi isitti yünlü yünlüüü

Adsız dedi ki...

gizzy calzedonia çorapların normal üzerinde microfiber yazan külotlu çoraplardan mı yoksa daha kalın bi tür mü?benimkiler bu kadar taytımsı durmuo da merak ettim
tuğçe

coco-jelly dedi ki...

neee güzel şeysin seeeen hep yaşın 19=)=) o şarkıyı sana armağan ediorum inanılmaz özledim gizzym ya yarn kurtuluorum sınavlarımdan en yakın zamanda görmem gerekkkk öperim balım ya walla innnnvecik fıstık gibi tam lolitasın ham ham=)

deZZyGum dedi ki...

tatlım sanırım bu resmin ( veya 18. veya 3.) biraz önce ''bana her şey yakışır'' programında çıktı. şöyle 3-4 sn göründü de tam emin olamadım:) yüzünü göstermediler ama hemen tanıdım öptüm:)

Nisamu Style dedi ki...

Sevgili gizem bugün bana herşey yakışır programında senin bu resmin yüzün gösterilmeden,kol ve diz kapağı kadar olan kısım birkaç saniyeliğine gösterildi.

Cengiz Abazaoğlu deri taytlardan bahsediyordu.Ve kilolu bayanların(Seni tenzi ediyorum,sen kesinlikçe çok zayıfladın) taytların üzerine diz kabağına kadar uzun tunikler giymesi gerektiğini söylerken birkaç resim gösterildi içlerinden biride bu resimdi.


Bloğunun ne kadar sıkı ve dikkatli takipçisi olduğum belli oldu:)))

serpil dedi ki...

Gizzy; bugün bana her şey yakışır programında senin bu kombinin 2012nin modası olarak Cengiz Abazoğlu tarafından yarışmacıya öneri olarak gösterildi. Resimde kafanı kesmişler ama ben tanıdım hemen senin resmini asansörde olduğu için.

Gizzy dedi ki...

milkaacıım kalın çorapları kışın giymeyi çok seviyorum ben dediğin gibi insanın içi ısınıo ohh sıcacık:)

tuğçecim en kalın olanlardan bunlar 100 denye olması lazım tek renk opak çoraplar sanırım tek çeşit belki bir beden büyük alırsan daha kalın durabilir cnm sende de...

cocom benimmm bitanemmm ben de seni özledim cnm yaaa kurtul şu sınavlarından da görüşelim sen ne zaman dersen ben hazırım tatlişkom:)öperim kocaman bir de sımsıkı sarılırım:)

Gizzy dedi ki...

dezzygumcımm yaa cnm gerçekten mii ben tabi çalıştığım için takip edemiyorum ama senin gözünden kaçmamış tatlımmm:)yaaa çok merak ettim ben ama gidip netten bulmam lazım programı:)çok saol cnm benim haber verdiğin için:)

Nisamucumm yaa cnm evet öyleymiş gerçi ben göremedim ama sayenizde haberim oldu benim en sıkı takipçilerim:)hemen de tanımışsınız beni:)cnm benim çok çok saol umarım ben de programı bir yerlerde izleme şansına erişirim de görürüm kendimi:)öptüm çook

Serpilcimmm cnm çok saol haber verdiğin için:)hiç kaçmamış senden de asansörü görünce bu olsa olsa gizzydir demişsindir cnm izleyicim benim:)çok öpüyorum tatlım seni de:)