23 Ocak 2012 Pazartesi

Asansör serisi vol:25

Herkese günaydınn ve iyi haftalar...Bugün güneşli bir sabaha, haftaya uyanmak süper oldu çünkü son bir haftadır dondurucu soğuklardan bıkıp usanmıştım...Bir de yerlerdeki buzlar erirse tamam olacak çünkü bizim evin önü resmen buz pateni sahası gibi:) Kombinde mor siyah ikilisi var...Koton'dan bu renkli etekleri iyiki almışım diyorum hem renk renkhem de önden yırtmacı çok güzel gözüküyor gözüme:) Saçlarım darmadağından biraz hallice bugünlük onların kusuruna bakmayın:)




Etek: Koton
Bluz: Derishow
Ayakkabı: Amerikadan

11 yorum:

. dedi ki...

tatlıııım günaydın!! morlar çok yakışmışşş! :) bu arada zayıflığın dibine vurdun artık durrr demelisinn:)
xoxo


♥HeelsAreMyDrugs♥
♥HeelsAreMyDrugs♥

Duygu Senyurek dedi ki...

Mor etegini yirim:)

Unknown dedi ki...

Bu etek sana nasıl yakışıyoooor! Hava güneşli olunca daha soğuk sanki. Buzlanma ciddi tehlike :/

Modamla dedi ki...

Yok ortalarda, gözüm yollarda kaldı... eteğini yesinler:)
http://www.modamla.com/

minikkus dedi ki...

kuzuuuuu morlar ne güzel de olmuş öylee ^.^ bluza bittim ben!

Adsız dedi ki...

bugün ne giysemede resmin cıktı

Duru dedi ki...

selam canım tv izliyodum şimdi bana herşey yakışır haftanın konsepti 2012 nin modasıydı cengiz abazoğlu ipuçları verirken yandada resimler geçiyordu işte taytlar tunikler filan dedi aa bakdım senin resim :) asansör serisi vol:23 hemdee :) anah dedim hemen söylim kafan yokdu ama kesmişler canım...asönsörde aynı açdım bakdım kombinde evet sensin :D belki haberdarsındır ama genede söylim dedim

darkolivee dedi ki...

merhaba tatlım, kıyamam bu ara çok yoğunsun herhalde, bol resmli postlarını özledim :)

ps: türk kahvesi ile ilgili seni mimledim canım, çok severek takip ettiğim için sende katıl istedim :)
müsait bir zamanında katılırsan mutlu olurum, öptüm

sevgiler...

Buket Poyraz dedi ki...

Bluzuna bayıldım Gizzicim. Rengi de san cok yakışmış. :))

www.buketpoyraz.com

Adsız dedi ki...

gizzy ben zeynep uzun zamandır blogunu takip ediyorum asansör serisi vol:23 teki kombinin bugün bana herşey yakışır programında geçti cengiz abazoğlu konuşurken :)giydiğin herşey çok yakışıyor sevgiler :)

$£rp!L dedi ki...

gözlerime inanamıyorum ben yaa. uzun zamandandır okuyamıyordum blogunu bi baktım süzülmüşsün resmen. Ne kadar çok zayıflamışsın. Bacaklar falan süper olmuşta tombiş yanaklar daha çok yakışıyomuş sana :)