5 Temmuz 2011 Salı

Desenli tayt

Herkese günaydınnn...


Sabah sabah biraz gergin başladım güne sağolsun trafikteki birtakım insanlar beni deli ettiler sonra işyerine geldim haberlere bakıyım dedim Ankara'da Cepa'nın karşısında bir patlama olduğunu okudum umarım kimseye bir şey olmamıştır sabah trafiğinde orası çok kalabalık oluyor hem yaya hem araç trafiği oluyor şuan gazetelerde de ayrıntılı bilgi yok merak içinde kaldım...Umarım herkes iyidir...

Güne böyle kötü haberle başlamayı hiç sevmiyorum o yüzden hemen bu karamsar havayı dağıtmak için kombin fotoğrafları koyuyorum...Taytımı twitterden takip edenler bilirler geçen hafta Ankuvadan almıştım bu hafta hemen giydimm...Aslında üstüne beyaz bir tunikle daha güzel olur diye düşünüyorum bir dahakine o şekilde giyerim artık...





Tunik: Türkbükünden
Tayt: Ankuvadan
Babet: Almanyadan
Çanta: GAP

5 yorum:

. dedi ki...

canımmm taytın müthiş bir parçaymış gerçekten.. beyazla belki daha iyi kombinlenebilir haklısın ama siyahla da çok hoş olmuş, tayt ön planda kalmış..


Bu arada ben de işyerinde seni okuduktan sonra hemen TV'yi açtım ama herhangi bir son dakika gelişmesi yok :S İnşallah büyük bir şey yoktur:/


Öpüyorum Gizzycim tatlımm!:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

cnm günaydın, günün gergin başlasada umarım bundan sonrası çok güzel geçer bitanem ;)

Buu Benimm Dünyamm dedi ki...

evet bende şahit oldum, askeri araç geçerken ses bombası patlatmışlar. Sadece araçlarda ufak hasarlar varmış, merak etme cnm...

Wear A Smile! dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşlar, umarım yaralanan filan yoktur..:(

desenli tayt pek benim tarzım değil ama tuniğine bayıldım canım :) bunun çok benzeri beyaz bir tunik/elbise bakmıştık geçen gün giz ile, onu hatırlattı, çok beğendim..
çantan da çok güzel bu arada..

öperim :**


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

bence de beyazla daha güzel olurmuş ama bu da çok hoş bir kombin olmuş hayatımm canım benim gofy'i yerim :)