11 Temmuz 2011 Pazartesi

Mersin'de bir haftasonu

Bu haftasonu Mersin'deydimmmm...Ben gerçekten orada yaşayanlara hayran mı kalsam ne desem bilemiyorum çünkü ben hayatımda böyle sıcak görmedim sanırım...Hayır sıcağı geçtim o nem nedir öyle ya biz alışmışız Ankara'nın kuru sıcağına resmen nefes alamaz hale geldik:) Cumartesi günü bir arkadaşımın düğünü için Cuma akşamından Mersin'e gittik ve çok güzel bir haftasonu geçirdik...Nikah ve düğün fotoğraflarını bugün paylaşamayacağım çünkü diğer kamerada kaldılar bugünlük sadece havuz sezonu açtıktan sonraki pür neşe halimle sizlerleyim:)


Otelimiz hemen deniz kenarının yanındaydı o yüzden balkona çıkınca sanki kocaman bir geminin güvertesindeymişsiniz hissi veriyordu:)










Elbise: Mer Dor
Sandalet: Yalıkavak Marina

26 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

İşte elbise...
İşte güzellik...
:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

cnm mersin güzel bir şehir fakat cidden nemi ve sıcağı insanı boğuyor, bizimde yazlıgımız mersindeydi fakat sattık duramadık oralarda :) eylül,den sonra gitmek lazım mersine, yada kışın çok güzel oluyor...arkadasınada ömür boyu mutluluklar...

♥ Heels Are My Drugs ♥ dedi ki...

Canım yakıcı güneşte bir yandan kavrulurken bir yandan da kendini serin sulara bırakıp işi dengelemişsindir :) :p inşallah her şey keyifli olmuştur, nikah ve düğün postlarını da sabırsızlıkla bekliyoruz, ne giydin ne taktın bizi mahrum etme bu rengarenk cıvıltından!:)


kocaman öpüyorummm

www.heelsaremydrugs.blogspot.com

S♥A dedi ki...

ay ne güzel bir balkon o öyle ,)

cabriomann dedi ki...

Mersin güzeldir, eskiden daha güzeldi ama :)

Adsız dedi ki...

Mersinden bir yıldız geçmiş diyorlar ve bir daha ortaya çıkarmı bekliyorlarmış sahilde. Yerel Tv'lerde program düzenleniyormuş hakkında..:)


BlackLight

esinspiration dedi ki...

elbiseyi de sandaleti de çook beğendim, çok yakışmış :)
otel deniz kenarının yanındaydı diyerek de yeni bir tamlama kazandırmışsın dilimize :))

duju dedi ki...

ben geçen yıl iş seyahati için Adana'ya gitmiştim ve neredeyse bayılacaktım... Mersin'de eminim fena dır...

elbisenin renklerine bayıldım, çok şirin ve sandaletlerin de çok cici... kombin Mersin'lik olmuş :))

düğünden resimleri merakla bekliyorummm...

öpüyorum
duju

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

seni yerim fıstık
hep gül böyle mucxx

Gizzy dedi ki...

Sayın Karaca sensin güzellik:)çok teşekkürler tatlımm:)

MyPrincesscım çok teşekkürler:)Canım gerçekten biz en sıcak zamanında gittik sanırım en güzeli eylülden sonra:)

Heels are my drugs tatlım sular da serin diildi ki:) ama olsuun süper eğlenceli bir haftasonu geçirdimm düğün fotolarıı yarına kaldı tatlımm:)

S&Acımm evt balkon süperdii aklım kaldı resmen:)

Ben bu halini de sevdim yaa ilk gidişimdi çok gezme şansım olmadı ama otelin çevresi gördüğüm kadarıyla çok güzeldi:)

Blacklight beni yine şımartıyorsun çok çok teşekkür ederimmm:)ben mersini mersin de beni sevmiş o zaman ben ara sıra giderim oraya özellikle yemeklerde çok aklım kaldı zaten çok yiyemedim rejimdeyim die:)

Esincimm çok teşekkürler:)ayy hayatımm ben zaten resmen Türkçe özürlü bir insanım işte yine yeniden saçma bir tamlama yapmışım:):):)çok güldüm yaa öyle yazdığımın farkında bile diilim telaştan:):):)

Dujucummm aynen Adana gibi hatta daha beter bence çünkü ben Adanayada gitmiştim böyle bir sıcağı anlatamam ya gidip yaşanması gerekiyor ancak:)çok teşekkürler tatlımm elbisem tam yazlık dediğin gibi:)düğün resimleri de yarına cnm benimmm ben de seni öptüüümmm!!!:)

Gizzy dedi ki...

Edimmm asıl ben seni yerimm dünya tatlısııı:)mucksss kocaman:)

coco-jelly dedi ki...

yeriiiiiiiiiiiiiiim len neresi orası taytanikdesin sandım:D:D:D pek güzelmiş manzara:D ama pek sıcak oralar yaa gizzym bende hiç dayanamıorum akdeniz kısmını hiç sevmem:D ama bide orda bi minnak varki sandaletleri ve elpisesiyle pek tatlı muahh öptüm kaçtım bebek

Modafobik dedi ki...

Bomba gibi duruyorsun yineeeee! :)) YGüzel şehir deee insan bazen nefes alamıyor yahuuu, sıcak ve nem, pek bana göre dğeil :))

Gizzy dedi ki...

Bebişimmm asıl ben seni yerimmm kocaman öperimmm:) aynen cnm akdeniz pek benlik diil perişan oldum sıcaktan nemden kendimden geçtim düğünde resmen içmeden sarhoş oldum su kaybından:):):)

Tunacımmm çok teşekkür ederimmm haftasonu tatili çok iyi geldi bomba gibi hissediyorum kendimi yine bir enerji patlaması yaşıyorum:) 2 gün nefes alamadım o ayrı konu tabi:)

sema dedi ki...

gizzy ne kadar güzelsin maşallah ama ben verdiğin kiloları söylemeden geçemiycem bildiğin manken diyorum maşallah:))
bu arada bacakların da çok düzgün herhangi bir spor yapıyo musun ben de bu aralar kafayı bacaklarıma taktım yazdan olabilir mi acaba:))

youknow dedi ki...

hiltonda kalmıssın :D bak en son fotoda arkana dön 2 beyaz apartman var işte bizim ev oranın en ust katı :D ama ben malesef istanbuldayım :( cok özledim mersini cokkkkk

Gizzy dedi ki...

Semacımm yaa cnm benimmm çok teşekkür ederimmm senin güzelliğin o beni güzel görüyosun:)canım diyete devam ediyorum her ne kadar mersinde asıcık bozsam da böyle siz belli olduğunu söyleyince de acaip mutlu oluyorum:) tatlım ben küçükken yüzme ve basketbol sporları ile uğraştım sonra da snowboard yaptım yani oldum olası spor yapan biriyim şimdi sadece fitness yapıyorum yürüme bandında yürüyüp cross aletinde hafif tempo koşuya denk gelen hareketler yapıyorum aletlere eylül ekim gibi geçeceğim onun dışında da özel bir şey yok tatlım yürüyüş en iyisi özellikle hafif eğim de tempolu yürürsen bacaklar erir hemen hiç takma sen halledersin azıcık sporla:)öperim seniii

Gizzy dedi ki...

youknow evt tatlım hiltondaydık vee sizin evin önünden geçerken dedim ki yaa bu evler ne güzel böyle insan sürekli evde oturup denize bakmak ister burada demiştim tatlımm burada olsaydın uğrardım 5dk size de:)ben senin yerine mersin havasını aldım geldim cnmm çok güzelmiş şehriniz en kısa zamanda bi daha gelirim o zaman sen de olursun görüşürüz inşallah:)

youknow dedi ki...

mersin guzeldir :D keske orda olsaydım :D dugun nerde oldu bu arada merak ettim bizimkilerde haftasonu bir dugundeydi yoksa aynı dugunmu :D

Gizzy dedi ki...

Canımm düğün mersinde diildi tarsusdaydı tarsus amerikanın bahçesinde acaip eğlenceli bir düğüne katıldık:) bizim otelde bile 2 düğün vardı cumartesi akşamı baya evlenmeli bir haftasonuydu sanırım:)

modabulmacasi dedi ki...

gercekten cok tatli bi elbise.

Rococosh dedi ki...

elbisene bayım bayım bayıldım gizyciğim artık zayıfladığın kabak gibi belli oluyooooor muuucxxxx

wear a smile! dedi ki...

gizzy'm bu nasıl bir elbise, bu nasıl bir tatlılık!!! ay bayıldım sana da kelebeklerine de! :))))
nerde bu mağaza ne olur söyle bana, gerçekten çok sevdim elbiseni (umarım yenidir bu arada :P)

öpüyorum tatlım..

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Modabulmacası çook teşekkürler:)

Sedacımmm çok saol tatlımmm:)hoolleeey o zaman o kadar belli oluosa ne mutlu bana çabalarım boşa gitmio demektir ama devam ediyorum diyeteee:)

Wear a smile tatlımm elbisemi armadadan almıştım mer dor diye bir mağaza var istanbulda var mı bilmiyorum ama canım yeni diil geçen sene almıştım tatlımm:( ben de seni öpüyoruummm

youknow dedi ki...

inanmıyorum cunku ben tarsus amerikan mezunuyum kesin onlarda ordan mezun bahcesinde izin var :D şimdi dier postunuda okudum cok tatlı olmussun masa sana cok yakısıyor

Gizzy dedi ki...

Youknowcum gelinle damat her ikisi de tarsus amerikan mezunu tatlım:) çok çok saol cnm benimmm bu aralar maşa yapıcam bol bol:)