4 Temmuz 2011 Pazartesi

Düğüne giderken

Yaz sezonu açılınca düğün sezonu da açılmış oldu ve bizim de bu hafta davetli olduğumuz bir düğün vardı...Haftasonu ayrıca Zeto'mun doğumgününü kutlayacağımız için ben hem düğüne hem de cumartesi gecesi dışarı çıkmaya uygun bir elbise seçmeye çalıştım...Cumartesi gecesi için biraz şıkır şıkırdım ama olsun Zetom için süslenmiş oldum böylelikle:)












Elbisem anneannemin doğumgünü hediyesi...Elbisenin en sevdiğim tarafı üstündeki payetler sayesinde renk değiştiriyor olması...Asıl rengi lacivertken ışığa göre arada turkuaz desenler oluşuyor:)




Elbise : Stefanel
Ayakkabı: Nine West

29 yorum:

Wear A Smile! dedi ki...

çok güzelmiş, bayılırım payetli elbiselere zaten :) rengi de harika..
bacakların çok şekilliymiş bu arada, süper fit görünüyorsun!

iyi haftalar :)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

safir dedi ki...

çok şanslısın tatlım anneannen ne güzel hediye almış çok zevkliymiş :) sende çok şık olmuşsun

b * u * r * J * u dedi ki...

bayıldıım çok şıksııın gizii :)

Seda Maç dedi ki...

huuu afet olmuş benim gizzzyimmmm :)))) maşallah maşallah

Sayın KARACA dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuşsun. Bu elbisenin siyahı var bende. Oda ışığa göre renk değiştirmiyor ama yanar söner gibi oluyor :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

waoow Perfecto =)

Unknown dedi ki...

Yakın bir tarihte bizim de düğünümüz var ama ben hala beğendiğim bir kıyafet bulamadım hiçbir yerde :(

Güle güle giy, darısı başıma((:

fashiONözge dedi ki...

canım benimm yaaa pırıl pırıl ne yakışmış sanaaa :))öyle güzel olmuşsunkiii bayıldıımmm :)nazar değmesin güzelime:)

coco-jelly dedi ki...

gizzycim sana helal olsun hakikaten şahane görünüosun!bacaklar falan nası daha da güzelleşmiş!elbisenide çok beğendim ens evdiğim renklerdendir gece mavisi=) gzzel bi haftasonu olmuş çok sevindim=) öpüyorum!

Unknown dedi ki...

aneanen çok zevkliymiş gerçekten harika bir elbise sana da çok yakışmış canım :*

özge dedi ki...

herkes gibi ben de bacaklara takıldım maşallah :))
çok güzelsin elbisen de öyle canım

Tiki Kezban dedi ki...

Ayh bayildim elbiseye, ben de bu ay sonundaki arkadasimin dügünü icin böyle bir elbise ariyorum, e peki ananen nerden almis bunu?

. dedi ki...

Gizzyyyyyyyy napmışsın tatlım sen böyle:)
bi elbise bi insanın kişiliğine ancak bu kadar fit'lenir! cıvıl cıvıl şıkır şıkırrr!

Çok güzel görünüyorsunn büyülemişsindir o akşam etraftaki herkesii!:))


muckk!

beni güney koreye uçur dedi ki...

Çok enerjik ve sempatik görünüyorsun :)) Blogunu yeni keşfettim, severek takipteyim.

2. foto'da çok güzel mışmış:) blogun karnaval gibi ehe.

http://kacikturuncu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Aılenın butun bayanları nasıl da zevklıler (: cok yakısmıs elbıse (:

Melek (:

PD dedi ki...

renk süper yakışmış! bu arada inanılmaz zayıf gözüküyorsun :)

http://iconicmouse.blogspot.com/

**burcu dedi ki...

mükemmel şahane harika... çok yakışmış .

Adsız dedi ki...

canımm o son fotoğraf muhteşem olmuş, sen de çok şıksın zaten, ayakkabılarla elbise uyumu süper, ama son fotoğraf diyorum başka birşey demiyorum :)

fashion house by zeto dedi ki...

Fıstık gibi olmuştun minnoşum:) Ay ne kadar zevkli bu senin anneannen yaa öperim ben onu:)

Tiki Kezban dedi ki...

Soylemicen mi ananen nerden almis? Ya tek ben mi merak ediyorum? Kimse de sormamis, herkes biliyo mu ya? off cok begendim, nolur söyleeeeeee?????

Adsız dedi ki...

gizemcim,çok tatlı olmussun o ayrıda ben neyi fark ettim biiliomusun,masallah diyeyim önce süperrr güzel bacakların varr,hep böyle bu tarz giiyin..konusuo remen bacaklarınnn..bu arada ben merve,kızım yani sapık sanma :D:D öperim

Gizzy dedi ki...

Wear a smile aynen tatlım payetli olsun benim olsun hemen kalbimi çalar payetli elbiseler:)çok saol cnm benimm:)

Safircim evt tatlım çok şanslıyım böyle bir anneanneye sahip olduğum için her bakımdan:)çok saol cnm benimmm

Burjuvacımmm çok çok teşekkürler cnmmm:)

Ay ay şımarmaya başladım ben yine:)çok saol rococoshcummm yerim seni:)mucksss

Sayın Karacacım elbise kardeşi olmuşuz seninle ne güzel:) ben çok seviyorum sürekli payetleri ile oynayıp şekil yapıyorum elbiseme:)

Seçilcimmm canımsın!mucksss

Tuğçecim hazır her yer indirime girmişken sen de eminim çok güzel bir elbise bulursun kendine merak etme anneannem stefanelden almış elbiseyi sen de oraya bak bir istersen...

Özgecimmm canım benim yaaa o senin güzel gören gözlerin çok çok saol tatlım benimm öperim seni:)

Coco-jellycimmm fıstıksın sen yaa bu yorumların havalara uçuruo beni bilio musun çok saol tatlişkomm öperim seni kocamannn

Bonboncumm öyledir benim anneannem:)çok saol tatlımmm

Özgecimmm utanıyorum ben ama:)çok saol tatlımm hemcinslerimden bu tarz bir iltifat almak acaip gururumu okşadı hep mini giyicem ben:)

Tiki Kezbancımmm yazmayı unutmuşum kusura bakma stefanelden almış tatlımm elbisemi:)çok teşekkürler:)

Heels are my Drugs yorumu ilk okurken bir korktum ayy dedim ne yaptım da beğenmedi acaba diye ama sonra yüzümde kocaman bir gülümseme oldu:) hihih çok saol tatlımmm anneannem beni iyi tanıo demekki tam benlik bir elbise almış bana:)mucksss

beni güney kore'ye uçur çook teşekkür ederimmm:) öyle benim blog aynı ben tam karnaval havası şeklinde sen de hoşgeldinn:)

Melekcimmm cnm ne zarifsin çok teşekkürler ailenin tüm bayanları adına:)

PDcimmm yaa gerçekten miii off bu cümle beni nası mutlu ediyor anlatamam:)çok saol tatlımmm öpüyorum seniii

Burcucummm 3 kelime ile beni havalara uçurdun çook teşekkürleeer:)

Verry Merrycimmm canım benimm çok teşekkürleeer ben de seni kocaman öpüp başka da bir şey demiyorum:)

Minnoşummm senin için süslendim beğendin mi yerim seni ben:)ben akşama öperim cnm onu senin yerinee:)

Tiki Kezbancım yazdım tatlım stefanelden almış cnm benim:)

Mervecimmmm yorumu okuyunca ben bi utandım cnm yaa:) nası içten bir yorum çoook teşekkür ederim çok mutlu oldum e bunun üstüne gizzy daha sık mini giyer o zaman:)

makeuparfume dedi ki...

gizemcim çokk zayıflamışsın,güzeldin çok daha güzel olmuş böyle:)elbisenle ayakkabılarına ise bayıldımm

Gizzy dedi ki...

Perfemmacımmm bu ne güzel bir yorum böyleee çoook teşekkür ederimmmm:)öpüyorum seniiii

darkolivee dedi ki...

gizzyyy süpersin maşallah canım yaa, elbisen gerçekten yakıyor yani :) senin postlarına yorum yapmak için hesap açmıştım, sonrada kendi bloğumu açtım :)

süper görünüyorsun gerçekten, gülen yüzün solmasın canımcım...


darkolivee.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Tatlım ışıl ışıl ışıl ışıldıyorsun! :) bayıldım kombinine, elbisenin vücuduna oturuşu payetleri mükemmel bir de nasıl fitsin maşallah diyorum incecik ve zarif çok çok beğendim :))



http://betwinus.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

Darkoliveecimmm ne güzel bir şeye sebep olmuşum ben o zaman bak şimdi daha da mutlu olduuum:)çok saol tatlışımm:)

Be Twin Uscımmm cnm benim çok teşekkürleeer:) ayyy incecik sıfatını da aldım yaa şuan yine benden mutlusu yok:)öpüyorum cnmmm

Adsız dedi ki...

gizzyyyyyy;bu papilerini bir gece ansızın ça-la-bili-rim! =)) harika yaa bayıldımmm!!

Oje Delisi (: dedi ki...

ayakkabına bayıldım. çok güzelsin.(: