8 Temmuz 2011 Cuma

Gofy'le çimlerde keyif yaptık:)

Yine haftanın son iş gününe geldik ve bu yüzden benden mutlusu yok:) Bu hafta inanın nasıl geçti anlamadım işlerim bu aralar çok yoğun o yüzden gün kavramını yitirmiş durumdayım ama böylesi de iyi oldu bir baktım ki bugün de çalışacağım ve yarın tatiiiil:)










Gofy'i özlemişinizdir diye bol bol fotoğraf çekildik oğlumla...O çimlere yattı ben onu sıkıştırdım mıncıkladım öptüm:)








Zaten varolan enerjim bir de Gofy'ninkiyle birleşince içim içime sığmaz oldu ve çimlerde zıp zıp zıpladım...Ben çimlerde yürümeyi çook seviyorum insanın içindeki stresi ve kötü enerjiyi alma etkisi var sanırım bana çok iyi geliyor size de tavsiye ederimm haftasonu çimlerin üstüne yayılın çıplak ayak yürüyün şöyle bir keyif yapın:)





16 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyy canımmmm günaydııın gizyyyy'cimmm gofy'le olan bütüüün fotolarına bayıldımm enerjin bana da ulaştı ve kahvaltı hazırlamaya gidiyorum :)
eteğin çok güzel.. çok şirin gözüküyorsun )

Gizzy dedi ki...

Günaydın cnmmm:) enerji gofyden bana benden sana ulaştı o zaman:)afiyet olsuun tatlımmm öpüyorum senii:)

chunlibeauty dedi ki...

ohhh sefanız olsun :D harika pozlar sayesinde enerjiniz bana da yansıdı gofy i bende ısırıyorum mıncıklıyorum ikinize de kocaman öpücükler :D

xcelis dedi ki...

Günaydın kuzusum valla dicektim ne zamandır sana taytların rahatlığına alıştın senn =) ama etek sana yakışıyor bnce daha çok giymelisin sabah sabah süper fotoğraflar ohhh hafiften de bi rüzgar etti missssss =)
İyi haftasonları bol dinlenmeler canım.
Öpoooommm

Elif UYSAL dedi ki...

Ne kadar doğal ve enerji dolu kareler kuzum bunlar:) Keyfiniz taaaa buralara ulaştı:)Ben o Goffy'nin papilerini bir de burnusunu çok kötü ısırıcam az kaldı:)Öperim kocaman

. dedi ki...

günaydınn tatlııım:)

aranızdaki aşk'ı kıskanmamak ne mümkün! ikinize de maşallahh!!
eteğini sandaletlerini ojelerini hepsini toptan yerim seninn!:)

şimdiden bol gezmeli bol dinlenceli bir haftasonu diliyorum Gizzyiimm:)


heelsaremydrugs.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

yerim ben gofy'i çook tatlı bir köpek masallah, harika enerji saçıyorsunuz bugün yine cnm,, gofy'i mıncıklaaa benım içinde öpüldünüz ;)

Sanemiko dedi ki...

uuuuuuuu yerim ben o gofyiiiiii yaaaaaa ne tatlııııı öyle!!!!!!! sende şirinlik abidesisin biliyorsun değil mi:)? öptüm çokkkk iyi tatiller şimdiden:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

HARİKA İKİLİ,BAYILIYORUM SİZE:)))BU ARADA ZAYIFLAMAYA DEVAM EDİYORSUN HERHJALDE GİZZ SÜPER OLMUŞSUN

Unknown dedi ki...

Gizzy gizzy ve gollff harikasınız ya bayıldım fotoğraflara şu enerjinizden bizede lazım. :)) Sefanız olsun valla :)

coco-jelly dedi ki...

bilgisayarın içine girip sora kocaman kablolardan geçiiiiiiip sana ulaşıp MUAH diye öpesim geldi=) yerim seni ham ham<3

http://modabulmacasi.blogspot.com/ dedi ki...

etek cok guzelmis gozum kaldi :)

modafobik dedi ki...

Oh valla ben de yurda dönüş yaptığıma göreeee bu keyfi tadabilirim! :))

Wear A Smile! dedi ki...

boyumu geçti derken ne demek istediğini şimdi anladım!! :))))
çok tatlı maşşallah ama dikkat et de severken sakatlamasın seni.. :)

dantel eteği basic t-shirt'le kombinlemeni çok sevdim, gözlüğünü de çok sevdim..
öperim canım

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Sıla Yılmaz dedi ki...

Çokk şeker yerim ben onu :))

Style by Buett dedi ki...

icim gidiyorrr gofy'nin her fotografini gorunceeee. bi sen zaten bide siunun reisi. bende cokkkk istiyorum ah ahhh:((( bayildim fotograflarina bakarkennn mutluluguna enerjine kopusunu sevisineee. cok tatlisinizz. sandaletlerde super kuzu. tam yazlik bir kombin olmus cok sevdim....