6 Temmuz 2011 Çarşamba

Nutellalı dondurma neşesi

Dün yediğim dondurmadan mıdır nedir bugün çook enerjik ve mutlu başladım güne:) Kiloları verince diyetisyenim bana ödül olarak dün dondurma ısmarladı da o yüzden keyfim yerinde...Gerçekten tadını unutmuşum böyle hiç bitmesin istedim dondurmam özellikle nutellalı olan:) 






Sabah da yolda gelirken hep son zamanlarda çok sevdiğim şarkılar çaldı radyoda şarkı söyleye söyleye geldim şirkete...Siz de benim gibi arabada giderken şarkı söyler misiniz yoksa biri görür diye utanır mısınız? Ben valla hiç utanmıyorum söylüyorum şarkımı:)








Bu sefer buz mavisi pantalonumla renkli tuniğimi giydim...Tuniğin boyu biraz uzun gibi kısaltılması gerek sanki ama renklerin uyumu boyunu görmezden gelmeme neden oldu:) Konudan konuya atlıyorum resmen neyse bu aralar işlerim çok yoğun olduğu için postu yayınlayıp sizi öpüp kaçıyorumm:)







Pantalon: Bershka
Tunik: Hatırlayamıyorum
Ayakkabı: Vivienne Westwood
Çanta: H&M
Gözlük: Prada

14 yorum:

xcelis dedi ki...

ayy içim ferahladı resmen kuzum yeşillerin arasında ne tatlı çıkmışınnn sen öyle
Öpooomm

Elif UYSAL dedi ki...

Tatlım harika fotoğraflar bunlar:) Ben de arabada bağıra çağıra şarkı söyleyenlerdenim,ne utanıcam?:)))))
Bence tuniğin boyu süper kısalttırma derim:)Çok güzel olmuşsun tine elma şekerim benim:)

sally dedi ki...

bende melissalarının rengine aşık olmuş durumdayım :)))

Adsız dedi ki...

günaydın, sabah sabah içimi açtın ablam yaa :)
pantolonunun rengine çantana ve melissalarına bittim! çooook beğendim güle güle giy tuniğinle de uymuş bence boyunu sorun etme:)

**burcu dedi ki...

Tunik ve ayakkabılar süperrrrr eee içindeki süperde o yüzden dimi pamuk şekerim.
Sevgiler.

darkolivee dedi ki...

canım çok enerjik görünüyorsun herzamanki gibi, pozitif enerji saçıyorsun...

tuniğinin boyu gayet iyi bence kısalttırma hiç...

bayanlara yaşı ve kilosu sorulmaz ama gerçekten çok fit görünüyorsun kaç kilosun şu anda tatlım :))

bloğuma beklerim...

darkolivee.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Canim benm diyetisyene nereye gidiorn ve ne kadar ? Super super superldunn

Adsız dedi ki...

Canm diyetisyenin ne kadar ve nerde? Super super super oldunn cnmm

Adsız dedi ki...

bi kez daha hayran bıraktın beni kendine bence mutlaka bugün ne giyseme katılıp oradakileri mosmor etmelisin <3

Adsız dedi ki...

gizyy her zamanki gibi şeker küpü olmuşsun..tuniğin çok hoş ve taytlarınla çok rahat kullanacağın bi boyda.. öpüldünn ayşe_k

Seda Maç dedi ki...

balım tuniğinin boyu uzun evet ben elbise olarak giyebilirdim şahsen =) ama hiçte kötü durmuyor :)
ayakkabıların ve gözlüğün favorim =) e renkli pantalon görünce dayanamadığım için onu da es geçemiiciğim :))
gülmek sanaaaa çoook yakışıyor dişlerinde harikaymış kuzum daha önce nasıl olduysa dikkat etmemişm=) şarkı söyleme konusuna gelince karişceezimle bağıra bağıra hiiiç kimsei umursamadan söylüyoruz mis gibi oluyor kocmaaaan öptüm

Adsız dedi ki...

süper süper ...harika ve bu renkler sana çok yakışmış tatlım =)

http://habinos.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Ayakkabılara ve gözlüklere hep bayılıyorum zaten.Sana da çok yakışmış canım.Yorumun için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Ay yerim ben senin bu tatlı hallerini. Çok tatlısın çok maşallah :) Her sabah önce senin bloğuna bakıyorum sonra işlerime koyuluyorum ;)

Burcu Kuran