13 Temmuz 2011 Çarşamba

Düğünde ne giydim?

Mersindi, nikahtı derken sıra geldi düğüne:) Hem damat hem de gelin Tarsus Amerikan Koleji mezunu olunca düğünde haliyle okulun bahçesinde oldu...Babam ve arkadaşları da eski kuşak Tarsus Amerikan'lı, o yüzden oraya gittiğimizde hep okul yıllarındaki anıları dinledim...Şimdi bakıyorsun koca koca adam olmuş hepsi ama o zamanlar her biri 14-15 yaşlarında tabi, başlarından geçenleri dinlemek baya eğlenceli oldu...Davetliler arasında edebiyat hocaları da vardı böyle her biri kendini tanıttı hocaları da tanıdı görseniz hoca 90 yaşına gelmiş ama tam tonton dede:)








Yemekten önce avluda gelinle damat bir konuşma yapıp herkese geldikleri için teşekkür etti ve herkesi öpüp fotoğraf çektirme kısmı daha düğünün başından halloldu...Benim düğünlerde en sevmediğim şeylerden biri de gelinle damadın masa masa gezmesi, öyle olunca kendi düğününde eğlenemiyor insan...Ama bu şekilde saat 20:30 itibari ile gelinle damat dahil herkes pistteydi...Benim son zamanlarda en çok eğlendiğim, en çok dans ettiğim düğünlerden biri oldu dolayısıyla...Sıcak mıcak demedim hiç yerime oturmadım:) Zaten açık maşalı saçlarla gittiğim düğünden toplu saçlar halinde geri döndüm:)










Dönerken elbisemle uyumlu mor süslerden de bir tane kapmayı ihmal etmedim tabikii:)






Gelin çiçeğini atarken de çok komik şeyler oldu...İlk atışında bir teyze ile bir kız çiçeği kapmaya çalışırken teyze kızcağızı yere düşürdü:) Çiçeği teyze kaptı diye saymadılar, onun üstüne gelin bir daha attı bu sefer de bir erkek kaptı çiçeği:) Yine saymadılar en sonunda üçüncüyü bir genç kız kaptı da gelin çiçeği doğru ellere ulaşmış oldu:)





Benim elbiseme gelecek olursak bu elbisemi ASOS'dan almıştım ve birgün gelse de giysem diye bekleyip duruyordum...Şıkır şıkır her tarafı payetli bu elbisenin sırt dekoltesine bir de rengine bayılıp benim olsun dedim iyiki de demişim ilk giyişim de çok sevdim elbisemii...Ayakkabı olarak Bershka'dan aldığım turkuaz topuklularımı, çanta olarak da Camomilla gül çantamı kullandım...Küpelerim de Nişantaşındaki Karmen Butikten...








21 yorum:

AyçA dedi ki...

Gizziycimmm çok güzel olmussun hayatım elbisene bayıldım. güzel fiziğinle ne kadar güzel durmuş. özellikle sırt dekoltesi süper.
Çok öptüm tatlım seni:))

http://ennstyle.blogspot.com/

Elif UYSAL dedi ki...

Ay nasıl güzel olmuş yine... Kuzum bir başkası mor ve turkuaz maviyi bir araya getirseydi eminim bu kadar hoş ve can alıcı gelmezdi gözüme:) O kadar yakıştırıyorsun ki renklerin karmasını kendine:)Bayıldım:) İyi ki aldırmışım o papileri sana:)))) Gelin de kuğu gibi maşallah:)

Unknown dedi ki...

mor acayip yakışmış ve maviyle harika olmuş Gizzy'm

esinspiration dedi ki...

Haarikaa görünüyorsun..renkler, sırt dekoltesi ve gül çanta çok hoş :)

Adsız dedi ki...

darısı tüüüüm sevenlerin başınaa;))
senin de başına gizzycan artık sende evlen yahu:D elbiseni ve sırt dekoltesini çok beğendim ama ben yine turkuaz topuklularına bittimmm yaaa bundan istiyorummmm annecimmmm duy sesimi n'olurrr :((ayakkabı demişken dekopajlı ayakkabı tasarlamaya başladım canımm kargo dahil 30-35 tlye istenilen desende yapıyorum:) istersen sana da yapabilirimmm!:)
bu arada dip boyası yaptır canım böyle de güzel ama öyle daha güzel:) öptümm:)

Adsız dedi ki...

hıı birde bacakların harika görünüyor kuzum yaa bende epilady arayışındayımm:( sen ne kullanıyorsun ve ne önerirsin?

...ebru... dedi ki...

canım mor senin rengin :) Anne kız maşallah size çok tatlısınız nazar değmesin :)

MKBL dedi ki...

Canımmmm mor çoook yakışmış sannaa.Modelide çok güzelmiş :)

Tirnaklar Fora dedi ki...

o merdivenleri görunce gözlerim doldu :(( yıllarım gecti işte orda :(

elbiseeeeeeen ayakkabın sen cok tatlısın yaaa :D ama elbisene mor hastası olarak ayrı bayıldım söyleyebilirim :D

Tirnaklar Fora dedi ki...

gelinligede bayıldım :D prenses gibi :D

Tiki Kezban dedi ki...

Ayh Gizzy sen yine harika bi elbise giymissin ya, sen bu aralar benim hep bayildiiigggiiiiiimmm elbiseler giymeye basladin :) Bittim elbiseye yine, sana da cok yakismis gercekten, cok $Ik olmussun. Ayakkabilarinla da ayri yakistirmissin.
Peki Asostan aldim derken yurtdisi magazasindan dime? E bu son gündeme gelen yurtdisindan alisveris engeline takilmadi mi? Kac günde geldi sana? Bir de ne kadara mal oldu? Lütfen lütfen cevapla, zira bu elbiseye de ben bittim demistim dime :)

Zülal Ateş dedi ki...

Ne eğlenceli bi düğün ! dedim okurken :) harika görünüyorsunuz tatlım fotolarda, elbisen çok yakışmış süper taşımışsın maşallah maşallah :)) turkuaz topuklular zaten favorim ;) mükemmel olmuss <3

Yeşim dedi ki...

Şahane görünüyorsun tatlım :) yerim seni :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

AY GİZZZZ ELBİSENE BİTTİM ÖLDÜM AYAKKABILARLA AYRI BİR UYUM YAKALAMIŞSIN HERZAMANKİ GİBİSİN DESEM YUETERLİ OLURMU BİLMEM:)))

alice dedi ki...

elbisene rengine sırt dekoltesine bayıldımm :D

Wear A Smile! dedi ki...

gizzy, ben bugün bu postunu gördüm ama blogda fotoğraflar açılmadı, sadece birinde ucundan görebildim ve öyle meraklandım ki google readerda bulup okudum postu :)) ama oradan yorum yazamadım tabii :P

nereden başlayayım bilemedim ama en önemlisi şu, harika bir fiziğin var, bacakların sütun gibi, elbiseyi öyle güzel taşıyorsun ki insan gözünü alamıyor senden! :)
elbisen çok çok güzel, sırtı bir olay ve saçlarını toplaman çok daha güzel olmuş (iyi ki çok sıcakmış! ;)) ayakkabılar çok zevkli bir seçim, all over çok fresh görünüyorsun..

gelin ve damada da bayıldım, ne güzel samimi bir düğün olmuş.. renkli fenerler, o püsküllü toplar, mekan, herşey çok güzel, çok sevdim bu postunu :)))

bu arada ne hoş tesadüf arkadaşını çekmiş olmam! bizim masada da değildi üstelik, boğazı çekeyim derken kareye girmiş :)) görürsen söyle de girip fotoğrafına baksın bari :)))

öptüm şekerim


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

duju dedi ki...

wow tatlım bayıldım sana , elbisene, ayakkabılarına :))

elbisenin rengi, modeli ve sırtı muhteşem! Ayakkabılarında aynı şekilde kontrast ve çok şık... tarzını çok beğendim. Saçlarını da muhakkak daha sık maşalı kullan..

öpüyorum
dujufashion

Unknown dedi ki...

cnm cok güzel olmussun,baya bi zayıflamışsın süper olmuş.Bu arada uzun saç sana daha çok yakışıyorrrrr...

Ful yaprakları dedi ki...

maşallah maşallah güzel hatun :))
çok tatlı görünüyorsun:)
zarif olmuşsun - ki herkes bunu başaramaz, çok beğendim özellikle ayakkabıları :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

payetli herşeye bayılıyorum bu ara, çok pop:))
hele mor olunca daha da göz alıcı olmus, cok güzel olmuşsun, sacını toplayınca daha da hos olmussun...

http://aysstyle.blogspot.com/

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

:) Elbisen çok yakışmış..Kombine bayıldım..Başka renk bir ayakkabı giyseydin sanırım bu kadar hoş olmazdı.Bu arada çicek olayına fazlasıyla güldüm.Teyzene napıcaksa bu yaş'tan sonra birde kızı düşürüyor ahhah :D


www.disastyle.com