4 Temmuz 2011 Pazartesi

Victoria's Secret swimwear

Victoria's Secret'ın plaj koleksiyonunu oldum olası çok severim çünkü benim en sevdiğim detayları her zaman kullanırlar...Bu sezon için de aynı şeyleri söyleyebilirim çünkü bikinilerde hep bir çizgiler, puantiyeler, yıldızlar, kalpler var...Hepsi renkli renkli:) Koleksiyona bakarken çok fena tatile gitme isteği uyandı içimde...Daha tatile gidemediğim için bikini ve plaj alışverişi de yapmadım ama bu bikinileri görünce gidip bir yerlere bakma ve deneme isteği uyandı içimde sanırım haftaya artık havuz sezonunu açarım ben:)
İşte benim beğendiklerim bakalım siz de beğenecek misiniz?





Bu kesinlikle favorimmm:)














6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzeller ama maalesef VS hala Tr'de yok nasıl alacağız bu güzellikleri ?? :(

sallamacay dedi ki...

hepsine bayıldım yaa

Wear A Smile! dedi ki...

ben en çok ilk bikiniyi ve puantiyelileri beğendim canım..


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Gizzy'cim ben VS bikinilerine bayılıyorum ilk fotodaki modelin kahverengisini gittigidiyor'dan almıştım ve ne zaman giysem dikkat çekti, çok kendini belli eden güzel modelleri var :) ama hala aklım senin de favorin olan yıldızlıda kaldı tatlım, hepsi harika valla! :))



http://betwinus.blogspot.com/

We are the Hippies dedi ki...

Victoria's Secret her alanda işini biliyor gerçekten... acımadan para verilecek markalardan biri

Lila dedi ki...

çok güzel çok... en çok da yeşil straplez olan :)