27 Temmuz 2011 Çarşamba

Tatil postları başlasııınnn!!!

Öğlen rahat duramadım gittim evden kameramı ve bağlantı kablosunu aldım geldimmm ve böylelikle tatil postlarına bugünden başlıyoruuummmm...


Hep akşam giydiklerim var sizinle paylaşacaklarım arasında... Gündüz o kadar sıcaktı ki üstümde sadece bikinilerim vardı o kadar:) Bu arada çoook güzel 3 tane bikini aldım kendime onların da fotoğraflarını koyacağımmm bakalım siz de beğenecek misiniz?


Çok fazla güneşe çıkmadım hatta hergün 4ten sonra denize gittim ama yine de şuan çikolata gibiyimm güneş gerçekten çok yakıyor o yüzden şuan tatilde olanlar dikkat edinnn!!! 


İlk günün akşamı hemen Yalıkavak Marina'ya gittik...Marina el değiştirdiği için bazı değişiklikler olmuş ve benim iki favori dükkanımm kapanmışş:( ama ben yine de bir şeyler bulup aldım tabikiii:) Süprizzz hepsini göstereceğimmm:)







Şort: Stradivarius
Atlet: Oysho
Sandalet: Bodrum sandaleti

13 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk yorum bendeeeen =) Çok güzel olmuşsun Gizzy'cim her zamanki gibi çok şekersin hihoo :) Bayıldım fotoğraflara =)

papatya dedi ki...

cnm resmen catladım meraktan pazartesıden beri sürekli bakıyorum bloga sonunda döndün artık:)

Gizzy dedi ki...

Kubicimmm evt ilk yorum senden:) çok çok teşekkürler cnmm:)

Papatyacımm kusura bakma beklettim sizi ama inan birgün daha bekletmiyim diye öğle arasında eve gittim geldim:)döndüm cnm döndüm bir süre ankaradayım artık:)

darkolivee dedi ki...

hergün bugün mü geldi, yarın mı gelecek derken, gelmişsin,

inşallah çok eğlenmişsindir, enerji depolamışsındır canım...

bekliyoruz büyük bir merakla :)

fashiONözge dedi ki...

HARİKASIN CANIMINİÇİİ TATİL YARAMIŞ :))
BU ARADA BİR BAKARSAN ÇOK MUTLU OLURUM:)

http://fashionozge.blogspot.com/2011/07/matematik-koyu.html

. dedi ki...

şükürler olsun Allahııımmmm :)))


www.heelsaremydrugs.blogspot.com

*!*vanilya's dedi ki...

şeker kız candy hoşgeldin :) çantana bayıldım markafonide chic&pink markasında şeffaf bir babet var çantanla uyumlu gördün mü?

*!*vanilya's dedi ki...

pardon canım limangoymuş :)

Adsız dedi ki...

Çok tatlı görünüyorsuun tatil sana yaramış :d
ve şeffaf babet bence iyi bi fikir değil ya:)

http://wayoutmonster.blogspot.com/

xcelis dedi ki...

tatlıişkommm çok cici olmuşun senn böleee

Adsız dedi ki...

aaa tatlım şekerimmm hoşgeldinn yine cıvıl cıvılsın maşallah Allah neşeni bozmasın.. banada bişeyler alsaydın keşke yaa şu blog çekilişlerini hiç kazanamıyorum çok üzülüyorumm :( çantanı nerden aldığını yazmamışsın sanırım ayça'dan :) ;(( öptüm cnm ablammm :*

Grace Happy dedi ki...

bende baya yandım hatta 1. derece yanık ilan edildi şuan geçmiş hali 1.5 ay geçti ve tıpkı senın kırmızıklığında iz kaldı çok beyaz olmanın dezavantajı ama sana baya yakısmıs

Gizzy dedi ki...

darkoliveecimmm geldim en sonunda tatlımmm:)

Özgecimmm tatil yaramaz olur mu hiç çok iyi geldi valla:) tamam tatlımm bakarım tabiki:)öpüyorummm

Heels are my drug canımsın:)mucksss

vanilya's cnm ancak cevap yazabiliyorum kusura bakma baktım şeffaf babetlere ama rahat olurlar mı bilemedim almadım o yüzden:)çok saol cnm benimm:)

Monstercımmm cnm çok teşekkür ederiiimmm tatil ii gelmez mi hiç zaten bana da ii geldi hem de çoook! cnm almadım zaten şeffaf babetlerden:)

xceliscimmm cnm teşekkürleeer:)

Sedacımmm yakında bir çekiliş daha yapıcam bu sefer şanslı kişi sen olursun belli mi olur:)cnm evet çantamı ayçadan aldımmm:)

Gracecimm yaa cnm çok geçmiş olsun dikkat etseydin keşke ama olmuş artık bi kere:( cnm ben aslında ilk bir kızarıyorum sonra bronza dönüyor beyaz tenli olmama rağmen tuhaf bir durum:)çok saol cnm benimm