15 Temmuz 2011 Cuma

Yine bir Cuma günü

Geldik yine bir Cuma gününe...Cuma oldu mu beni bir enerji sarıyor içim kıpır kıpır oluyor:) Yine değişen bir şey yok...Bu hafta işlerden nası geçti hiiç anlamadım çok da güzel oldu böyle çabucak geçmesi...


Kombin aslında Salı gününden kalma...O gün akşam blogger kızlar buluşması yaptık çok da eğlendik:) Zetom yazısını hazırlayıp fotoğrafları paylaşmıştı okumadıysanız tık tık 
Mavi beyaz birlikteliğini çok seviyorum bana hep yazı özellikle Bodrumu çağrıştırıyor çünkü:) Tatile gitmem yaklaşırken elim hep beyazlara mavilere gidiyor bu aralar...






Bluz: Atmosphere
Pantalon: Just Cavalli
Babet: Yalıkavak Marina

10 yorum:

. dedi ki...

Tatlımmm özlemişim seni valla kaç gündür ilgilenemedimm :) Bu moral bozukluğu yaşadığımız kandil sabahında iyi geldin valla:)

Hem zeto'nun hem de ayça'nın bloglarında incelemiştim buluşmanızı, tabpi kii yine harikasın tatlımm beyaz pantalon sana çok yakışıyoorr:)


muaahh :*

www.heelsaremydrugs.blogspot.com

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

çokkkkkkkkkkk sevdiğim renk birlikteliğini sende görmek beni daha bir mutlu etti:))

Elif UYSAL dedi ki...

Mavinin bu tonu Bodrum'u çağrıştırmak için yaratılmış bence:)Kuzum bende beyaz&cobalt ikilisine bayılırım bilirsin:)Tunik harika ayrıca model olarak:) Belinde bir sorun yok değil mi sandaletleri görünce merak ettim elma şekerim...

Seda Maç dedi ki...

yiicem :)

Modaliza dedi ki...

mavi-beyaz hastalıgı bende de var cok yakışıyor birbirine bu 2 renk.sende de harika görünüyor;)

jasmine,cherry,black dedi ki...

Bluzun rengi cok guzelllll.

Life By Bambinos dedi ki...

Ahh çok şirin, çok tatlı :)

darkolivee dedi ki...

tam tatillik görünüyorsun gizzycim :)

sanki topuklu ayakkabı daha çok yakışırdı bunların altına, ama işlerim yoğun demişsin, sanırım boll koşuşturmalı olacağı için böyle yapmışsın...

hadi bakalım kızgın kumlardan serin sularaaaa :))

Adsız dedi ki...

ne giysen yakışıyooo sana tatlım benm....
_basak

Adsız dedi ki...

wuuu en sevdiğim renk; saks mavisi ve şeker blogger gizzynin üstündeee!! gizzy kıyafetlerini çalıcam ben bak gör sen:D