7 Temmuz 2011 Perşembe

Paul's Boutique çantamm

Paul's Boutique çantamı ne zamandır koluma takıp çıkmak istiyordum işte en sonunda zamanı bu zamanmış:) Ben sadece internetten ASOS üzerinden alınabildiğini sanıyordum bu çantaların çünkü baya bir süre internette mağazalarının bulunduğu yerleri araştırıp hiçbir bilgiye ulaşamamıştım...Londra tatili sırasında son günümüz artık 1-2 saat sonra otelden çıkış yapmamız gerek ben hala Topshop'da deli gibi etrafta dolaşıyorum o an gözüm bir bölümdeki çantalara kaydı aaa bi baktım Paul's Boutiqueler sıra sıra renk renk:) Hemen en pembesini kaptım tabi kendime:)









Bluz: Zara
Pantalon: Zara
Ayakkabı: Nr:39
Çanta: Paul's Boutique

20 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Bak nasıl şeker olmuş yine:) Makyajına bayıldım ayrıca:))

. dedi ki...

Gizzycim tatlımm yine ışıl ışılsınnn :) pantalonuna bittim , yeni sezon değil sanırım? çünkü görsem kesin alırdımm, tam istediğim tarzdaa:((( bu arada o kadar zayıfladın ki artık kostümlerin üstüne bol gelmeye başladııı :) bu muhteşem bişeyy tebrik ediyorum senii fıstık!:)

çantanın rengine bittim, zeto'daki rengini de çok beğeniyorum ikiniz de çok güzel seçimler yapmışsınız :))

muaahhh

**burcu dedi ki...

göz makyajını süper olmuş... çantaya bayıldım bayıldım ayakkabılara söyleyecek zaten sözüm yok...Çok hoş.
Pamuk şekerim saçlar maşalı çok güzel görünüyor ama rengiyle biraz oynamalısın ya aralara daha açık ve kalın platin balyaj attırmalısın ya da daha koyuya boyatmalısın bu renk soluk ve bakımsız duruyor yüzünün ve kaşlarının ortaya çıkması için yapmalısın bence abla tavsiyesi:)) Mucuukk güzelime.
Gofy tatlı oğluma selam:))

AyçA dedi ki...

Gizzycim makyajın gerçekten muhteşem olmuş:))
Çantayı dün görmüştüm zaten çok güzeldi bu çanta her kıyafetine ayrı yakışıyor.
Hayatım yine süpersin çok öptüm seni:)))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bugünnn nefis görünüyorsun cnm, çok yakışmış her detay çok güzel!çook ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Minnoşum ne güzel olmuşsun sen yaaa:) Mavi çok yakışmış ayrıca ayakkabıların çok güzel bayıldım minnoş:)Böle bi farlar falan sürülmüş amanda aman:) Öperim seni hayatım:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

BEYAZ MAVİ UYUMU FAVORİLERİMDEN.YIRTIK KOT HAYRANLIĞIM TARTIŞILMAZ.NR39 LARDA (ONLAR AYAKKABI DEĞİL NR39,ONLARIN BİR ADI VAR VE AYAKKABI DİYEREK SIRADANLAŞTIRILAMAZ TIPKI MELİSSALAR GİBİ:)) DİYE DÜŞÜNÜYORUM)SÜPER OLMUŞ TATLIM...

Yeşim dedi ki...

önceki resimlerine baktım şimdikiler arasında bayağı bir fark var çok zayıflamışsın çok güzel görünüyorsun diyet dışında başka sırların var mı paylaşır mısın :)

Yeşim dedi ki...

önceki resimlerine baktım şimdikiler arasında bayağı bir fark var çok zayıflamışsın çok güzel görünüyorsun diyet dışında başka sırların var mı paylaşır mısın :)

...ebru... dedi ki...

gizym çok tatlı olmuşsun bayıldım sana :)) çantanı güle güle kullan çok güzeel:))

Swift as Desire dedi ki...

makyajin çok güzel olmuş ayrıca fiziğin harika olma yolunda devam ediyor. İyice bir güzelleştinnn:)

duju dedi ki...

çok şık olmuşsun, özellikle makyajını çok beğendim, bu renkler sana çok yakışıyor.

öptüm
duju

Adsız dedi ki...

oyyy kı bu ne sırınlıktır (: kılo vermeden oncede superdın, sımdıde oylesın.. Zaten saglık acısından normal kıloda olmak sart.. Bu arada topuklu ayakkabıyla yurume tuyoları ıceren bı posta hayır demem, bayılıyorum topukluya ama gıyınce hanı sırklerde bacaklarında uzun tahtalarla yuruyen tıpler olur ya, onlar gıbı hıssedıyorum kendımı ((:

Melek ((:

xcelis dedi ki...

Bugün ayrı bi hava katmışın sen kendi kendine niyeeeeeeeeeeee=)))
Çok tatlı olmuşun canım makyaj gözlerine yakışmış.Bu renkler zaten senlikk
Öpooom

Adsız dedi ki...

ouuu çok güzel .makyajında çok yakışmış =)

öptüm

Seda Maç dedi ki...

beyaz yırtık kot hastalığı bende de olduğundan bayıldım ayrıcaaa makyajına aşık ooolduuuum çook yakışmışşşş

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

gizzy bi posta 2 yorum olucak ama artık isimsiz değilim (: valla sırf seni izlemek için hesap açtım (:

Atolyekedi dedi ki...

Ay çok tatlı çıkmışsın!!

Wear A Smile! dedi ki...

"en pembesi" lafına çok güldüm gizzy'cim! :))))
o bluzun modeli ve rengi nasıl da yakışmış! yakıyorsun..
bukleli saçlarına da makyajına da ayrıca bayıldım..
çantanı da güle güle kullan canım :)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Barbygirl_here dedi ki...

Cok guzel olmussun canim,ayri bi i$ilti gelmis sanki :)

Cantalar Asos'ta satilmakta canim,hatta su an indirimdeler,o pembe cantayi bende istiyorum sanirim :) Rastgelmen de iyi olmus, gule gule kullan ^_^