1 Temmuz 2011 Cuma

Haftasonu geliyor

Dün hasta olduğum için post hazırlayamadım o yüzden bugün bol fotoğraflı bir post sizi bekliyor...




Son zamanlarda başım dönüyor sanırım diyetin ve kilo vermenin etkisi dün de bu baş dönmesi ve tansiyon düşmesi biraz fazla olunca gün nası geçti anlamadım ama şuan iyiyim neyseki öğlen de diyetisyenime gidip çıkan sonuçla daha iyi olmak istiyorum:) Diyetisyen randevumu cumaya çektim ki haftasonu rahat edeyim Zetomun doğumgününü kutlayacağız şöyle rahat rahat şerefe yapabileyim minnoşum için:)






Yeni fiyonk yüzüğümü bu aralar pek bi seviyorumm:)




16 yorum:

**burcu dedi ki...

Pamuk şeker geçmiş olsun... Başın falan dönüp duracaksa boşverrr diyeti çok zayıfladın zaten 0 beden mi olcan?Sen bizim için önemlisin diyet yap yap sonra yine alınıyo zaten kilo seven böyle sevsin kabul eden böyle etsin.Belli bir yaştan sonra insan istesede yiyemiyor zaten.
Çok tatlısın yine, Gofy e selam:)
Sevgiler

xcelis dedi ki...

Geçmiş olsun canım umarım diyetle ilgilidir başka bişi değildir.çok tatlısın yine iyi haftasonları şimdiden iyi eğlenceler.

Gizzy dedi ki...

Canım benimmm Burcucum saol tatlişkommm yok sıfır beden olmak gibi bir isteğim yok da işte birkaç kilo daha gitse bırakacağım zaten şuan yeme isteğim kalmadı tatlım midem ufacık oldu heralde hiçbi şey istemiyor cnm o yüzden diyeti bıraksam daha beter olurum şimdi zorla yiyorum işte:) öğlen söylicem doktoruma başımın döndüğünü belki şekeri falan arttırır bakalım:)

xceliscimm havalar da çok değişken bir soğuk bir cok sıcak o da etkilio sanırım yoksa önemli bir şey yok tatlımm:)sana da ii haftasonlarıı akşama gofyi öperim senin için:)mucksss

Wear A Smile! dedi ki...

geçmiş olsun canım.. ne zamandır diyettesin bilmiyorum ama eminim diyetisyenin de aynı şeyi söyleyecektir, belki de biraz duraklama yapmak lazım. yani kilo vermeye değil de korumaya yönelik beslenme, hem bu motivasyonunu da arttıracaktır eminim, sonrasında devam edersin kaldığın yerden..



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

EVET YAA GİZ DÜN BÜTÜN GÜN BEKLEDİM HA GELDİ HA GELİCEK DİYE AMA NICKK YOKTUN MERAK ETTTİKK:) HERZAMANKİ GİBİ SÜPERSİN..ÖPÜLDÜN...

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

geçmiş olsun Gizzy,
bugün herzamanki gibi çok güzel ve tatlı görünüyosun, saçların çok güzel olmuş:)

Adsız dedi ki...

seviyorum senin enerjini ...
daha da formda gördüm eni .çok hoşsu =)


http://habinos.blogspot.com/

Seda Maç dedi ki...

geçmiş olsun kuzum o pantalona bayıldım mı neeeee :))) saçların çok tatlı olmuş muuacxxx

essab dedi ki...

ya gizzycim sen kaç kilosun ki böyle diyet felan(birde kaç kilo verdin)bende 1 aydır diyetteyimde merak ettim canım.....

Gizzy dedi ki...

wear a smilecımm cnm 7 hafta oldu diyete başlayalı az önce diyetisyene gittim 1.8 kilo daha vermişimm geçen hafta şok diyet yapmıştım iki gün o beni biraz yormuştu bu hafta normale geri dönüyorum şimdi kilo verdiğim için motivasyonum gayet yüksek tatlım zaten 2-3 hafta sonra koruma programına geçeriz büyük ihtimal:)

Pembebaktericimm yaa cnm kıyamam tüm gün beklettim seni kusura bakma ama bir gün ara ile döndüm hemen cnm:)çok öptüm seniii

Fashion Passioncımmm cnm çok saolun saçlara maşa yaptım değişiklik olsun dedim:)

Habinos ben de seni seviyorum cnm benim:)çok çok saol!

Sedacımmm cnm benimm biz zaten birbirimizin pantalonlarını beğenmekten bir hal oluyoruz farkında mısın:)çok saol tatlımmm:)

Essabcımmm cnm benimm şimdi ben daha ideal kiloma ulaşamadım o yüzden kilomu söylemiyorum ama şuan itibari ile 6.5 kilo verdim tatlım toplam 2 ayda:)

BÜTÜ dedi ki...

çok geçmiş olsun :) çok hoş görünüyorsun yine :)

fashion house by zeto dedi ki...

Hayatım yaa dikkat et kendine öle olmaz bak sor canım belki bişeyleri eksik yapmışsındır ondan olmuştur.Aman diyim canım düşüp bayılma sonra:( Sen iyi ol tatlım ilk önceliğimiz bu:)

duju dedi ki...

Geçmiş olsun güzelim.... umarım en kısa zamanda toparlarsın...

saçların ve sen çok güzelsin, pozlarında çok içten, severek takip ediyorum...

iyi hafta sonları
duju

Ayshenur dedi ki...

sıcaktanda olablir cnm gecmis olsun dikkat et kendine kalpli kalpli pek tatlısın:)

Adsız dedi ki...

zetoyla nerden tanışıyorsunuz gizy hep merak etmişimdir :)

Gizzy dedi ki...

Bütücümmm çok saol cnm benimmm:)

Hayatımmm ben çok iyiyim haftasonu sizi görmek yaradı bana tatlımm bir de long island da yaradı ohh çok ii oldu:)

Dujucummm çok teşekkür ederim tatlımmm:)şuan gayet iyiyim ztn o bi günlük bi şeydi geçti gitti:)öperim seniii

Ayshenurcum aynen öyle tatlım havalar bir sıcak bir soğuk benim de başım döndü tabi hal böyle olunca şuan iyiyim:)çok saol cnmbenimmm

Zetoyla benim çok yakın bir ortak arkadaşımız var o bizi tanıştırdı seneler önce o gün bugündür Zetom benim minnoşum işte:)