14 Temmuz 2011 Perşembe

Geometrik Elbise

Geometrik elbiselerimi çok seviyorum...Bunun bir benzeri de pembeli-grili-beyazlı olanı...Bu ise mavi tonlarında...Hem çok rahat hem de iş için gayet uygun karpuz kolları da en sevdiğim detayı:) Bu elbisemi ne zaman giysem saks mavisi topuklularım ile kombinliyorum gelenek yine değişmedi:)


Bu arada işlerim o kadar yoğun ki yorumlarınızı okuyup yayınlıyorum ama cevap yazamıyorum o yüzden nooolur kusuruma bakmayın en kısa zamanda hepsine tek tek cevap atacağımmm:) Fotoğrafları yayınlayıp yine işimin başına dönüyorummm:)





11 yorum:

senem dedi ki...

ahh ahh saks mavisi ayakkabı hayalim elbisen çok güzel ama ben ayakkabıya vuruldum :)

xcelis dedi ki...

çok yakışmış canım elbisen ayakkabıların zatennn süpper.İşlerinde kolay gelsin kusum
Öpooom

Unknown dedi ki...

hey çok yakışmış ki sana çok sevdim bu elbiseyi benn

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

YA GİZZ BARİ BUNU CEVAPLA KUZUM ,SEN KAÇ KİLOLARA DÜŞTÜN NASIL ZAYIFLADI BACAKLARIN FALAN BÖYLE MUHTEŞEM GÖRÜNÜYORSUN:)))

Esra dedi ki...

çook güzel bir elbise pek beğendim valla :)

miumiu dedi ki...

gizzy zayıflıyorsun sanki diyet mi yapıyorsun sıcaklardan mı? :) bir de bacaklarına bayılıyorum çok güzeller, bileklerin de incecik bacaklarına özel yaptığın bir şey var mı?

modafobik dedi ki...

Gizem Abla mailleriinee bak :)

esinspiration dedi ki...

Gizzy'cim çok şıksın yine, ama bir önceki postundaki bedende olmalı elbiselerin.zayıfladın mı gerçekten? biraz daha üzerine otursa daha da güzel durur :)

Seda Maç dedi ki...

ayyy yerim ben seniiii yine çok tatlı olmuşsun kuzum daha zayıflama yahuuuuu =))

Adsız dedi ki...

bu elbiseni daha öncede giydiğini anımsıyorum sıkı takipçin olarak=) bunda postta daha zayıf görünüyorsun maşşllaaah:) ayakkabıların beni bitiriyor gizzyyy.......

Zülal Ateş dedi ki...

super bu kız suppperrrrrrrr :)