30 Mayıs 2011 Pazartesi

Buckingham Palace

Vee işte Londra'da görülmesi gereken yerler listesinin ilk sıralarında yer alan Buckingham Palace...Kraliçenin sarayında hiçbir değişiklik yok senelerdir hep aynı ama ben her gidişimde her görüşümde tekrar hayran kalıyorum...Kraliçe, kral, prens ve prenses kavramları bizim masallarda okuduğumuz filmlerde gördüğümüz şeyler ama burada bunların hepsi gerçek...O devasa sarayın içinde Kraliçe Elizabeth oturuyor belki yanında Prens Charles ve oğlu William ile taze gelin Kate beş çayını içiyorlar...Harry akşamdan kalma dağınık saçları ile gelip bir espri yapıyor herkes gülüyor falan:) Bu sarayı her gördüğümde içinde nasıl bir yaşantıları olduğunu merak etmişimdir...















Bu seferki gidişimizi askerlerin nöbet değiştirme saatine denk getirdik ki seremoniyi izleyelim...Aklınızda bulunsun her gün sabah saat 11:00de askerlerin nöbet değişimi oluyor ama siz biraz daha erken gidin ki önlerde yer kapıp seremoniyi rahatça izleyin yoksa kalabalıktan pek bir şey göremeyebilirsiniz:) Peki şu kalabalıkta Gizzy ve annesini bulun bakalım?:)







 Ve bu kadar insanın meydana toplanma sebebi:)


3 yorum:

ED dedi ki...

cnm TÜRKİYEDEN bakında orda çok güzel görüyosun benim içinde gez eğlen alışveriş yap öptüm seni http://edfashionfoto.blogspot.com/

pelininstyle dedi ki...

En en cok sevdigim sehirlerden birisi Londra:) Cookkk eglen

Adsız dedi ki...

Hala Londra'dasın değil mi?
Diyorum bu kız o kadarcık zamanda bir sürü yer nasıl gezdi ? :D
Babanla çok doğal ve güzel çıkmışsın,kıskandım valla .
Çok mutlu ol,çok yer gez inşallah :)