23 Mayıs 2011 Pazartesi

Doğru cevap Londra!

Vee bir çekiliş sonucunu açıklamaya daha geldi sıra:)

Dün gece 00:00a kadar toplam 144 yorum bırakmışsınız çok çok teşekkür ederimmm ve doğru cevap çoğunluğun da yazdığı gibi Londraydı:) 144 yorumdan yanlış olanları (ne yazıkki birkaç tane Barcelona vardı) ve aynı kişi tarafından birkaç kez gönderilmiş olanları eledim sonuç olarak 129 tane doğru cevap kaldı elimde...Bunlardan da random.orgdan yaptığım çekilişte 33. nolu doğru yorumu bırakan ÖZLEN bu seferki çekilişin kazananı olduuu...Özlencim mail adresini bırakmamışsın, blogun da olmadığı için sana ulaşamadım bu postu okuduktan sonra bana gizemipek@gmail.comdan bir mail atarsan ben de sana hediyeni gönderebilirim...




Bu arada tatlı yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederimmm:) yorumlarda birkaç soru soran olmuş onlara da buradan cevap veriyim ben en iyisi:)


Diloşcum merak etme nereleri geziğimi tek tek anlatıcam uzun bir londra yazı dizisi sizi bekliyor:)
Deelaracım yolculukla ilgili bir post istemişsin tabiki de onu da hazırlarım
Kitap Delisi Gizem evt aynen öyle o kitabı okuyorum bitmek üzere son 30 sayfam sonları baya heyecanlıymış çok sevdim ztn bundan sonra ana sayfada okuduğum kitaplarla ilgili ufak yorumlarımı da yazacağım:)
Işılcım ojelerimin markasını sormuş cnm claire'sden almıştım numarasını bilemiyorum ama zaten claire'se gidersen oje reyonunda bulursun tatlım:)

Hepinizi kocaman öpüyorummm iyi haftalar olsuuuun!!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydııınn gizzyy oooofff yaaa yine kazanamadımmmm :'(
yarın doğum günüm hediye olurduu yaa özlen ulaşmazsa yeniden yaparsın dimi :)
bende hemen menfaatçilik yapıyorum .. :D
özlencim güle güle kullun canımm bu cici kızın hediyeleri de kendisi gibi çoook cicidir haberin olaa..=)))
bu arada tatlım hediyelerini merak ettim neler old. söyler misin?:)

özlen dedi ki...

giizzyy mailimi attım bileee:))

Gizzy dedi ki...

Sedacım evt bu seferde olmadı ama ben sıklıkla çekiliş yapıyorum ztn o yüzden üzülme sen tatlım:)

Özlencimm tekrar tebrik ederim süprizin yarın kargoya verilecek:)