20 Mayıs 2011 Cuma

Huu huuuu

Hu huuuu:)
Herkese günaydınnnn:)

Yine bir ortalardan kayboldummm çünkü tatildeydimmmm enerji depolayıp bomba gibi geri döndümmm hatta bir de süprizim var:) Hediye çekilişine ne dersiniz??? Bunun için yapmanız gereken sadece bir tahmin:)

Şimdi aşağıda Gizzy yollardayken çekilen fotoğraflar var...Ben bir yere gittim ama nereye??? Şıkları veriyorummm
a) Paris
b) Barcelona
c) Londra
d) Amsterdam

Tek yapmanız gereken bu dört yerden birini tahmin etmek ve yorum olarak bu postun altına yazmak...Acaba nereye gitmiş olabiliriiimmm???...Doğru tahmini yapanları Pazartesi günü söyleyeceğim ve aralarından yapılan çekiliş sonucu süpriz hediyesini ona göndereceğim...Küçük bir ipucu veriyimmm beni Twitterdan takip ederseniz nereye gittiğim oralarda bir yerlerde yazıyor olabilir...Tahminler için son tarih 22 Mayıs Pazar 00:00!!! Herkese bol şans!!! (İsteyenler çekilişi bloglarında, facebookta ya da twitterda duyurabilir)

Vee işte Gizzy hello kittyli çorapları ile yollarda...








145 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Twitter'dan kopya çektim :) Londra'ymış.Bol bol enerji depolamışsındır,cici cici postlar bekliyoruz tatlım :) Bol şanslar herkese :)

zayiflamamlazım dedi ki...

c-londra diyorum. hediyeyi de çok merak ettim açıkçası,sevgiler.

zayiflamamlazim@gmail.com

Adsız dedi ki...

tebiki londraaaa :)))
hosgeldin bu arada,özlettiiinnn!

gülşah :))

gülsüm dedi ki...

ee tabiki londra

Unknown dedi ki...

c) Londra mı yoksa Gizzy :))

ozgun dedi ki...

Tabiki cevap Londra.özlemiştik seni

Daisy dedi ki...

c) Londra bu arada tatilde yaramış :)

pelo dedi ki...

londraya gitmişsin ne güzel yaaa umarım hediyede benim olur çünki uzun zamandır senden hatıra bişeyler istiyodum....

Diloş dedi ki...

gizzyyyyy ay londraya gitmişsin :):) inş yazın 2 ay bende orda olucam nereleri gezdn nereleri öneririsn merkla bekliorum

Yeşim dedi ki...

Oyyy kuzuma bak yaa uçak kombini de yapmış :) Tatlım özledim seni neyse ki dinlenmek için yoktun :) Bi bakalım sanırım Londra'ya gitmiştin ;)

Çağla ŞANLI dedi ki...

çekiliş çok önemli değil :))) seni görmek daha güzel hergün girip seni görmeyince üzülüyordum neşeli halin süper :))) çekilişi boşver bol bol çektiğin resimlerden koy da merakımız geçsin :))
caglaveyasam@blogspot.com

eklojit dedi ki...

bence c sıkkı londro :)) herkeslere keyiflş eglenceler heledeaksamkı moral bozuklugundan sonra...

KELEBEK dedi ki...

Londra :) olması lazım yanılmıyorumdur umarım yerim ben seni yine şeker olmuşsun :)

tugce dedi ki...

London baby!
Diyorum
Herkese iyi şanslar!

reyhane dedi ki...

Selammm..Cevap veriyorum=c) Londra..twitterdan rt ettim..Bana da beklerim.Londra nasıldı?

zumrutstyle dedi ki...

gizzzyyy londra'da :))) hadi bakalımmmm

zumrutstyle.blogspot.com

İpek dedi ki...

barcelona diyerek başlıyorum o zaman ben :)

Pınar dedi ki...

Londra :):)

Adsız dedi ki...

Londra :))

didem
ddmcelebi@hotmail.com

Elif UYSAL dedi ki...

Hoşgeldin LONDRA FATİHİİİİ:))))))) Canım benim özlemiştik gerçekten bol bol post beklioruz ona göre:)))

Adsız dedi ki...

Barcelona dıyorum bır twıtıne dayanarak (: ho$geldın bıde (:

Melek Yaver

serrantia dedi ki...

Çekiliş için gmailine yazdım ;)

tennis dedi ki...

c şıkkı londra sonuçları merakla bekliyorum SAVEKA...

Flame dedi ki...

Hoşgeldinnnnnnn...

C - LONDRA

Adsız dedi ki...

oyyy çoraplarını sevsinler seninnn:)
ne de tatlı olmuş gizzycimmmm

yerims eni kız yanaklarını sıkar sıkar sıkarımm :)
çok hoş gülüyorsunn bir kaç gün ortada görünmeyince endişelendim talihsiz kızın başıan yine kötü bir olay mı geldi diye çok korktumm :(
neyseki gizzycim mutluymuşşş öyleyse bende mutluyummm=)

tatlımm çekilişin için gün saydığımı sabırsızlıkla beklediğimi biliyorsunn:)
gerçi 1000.izleyicin olarak beni ayrı ödüllendirmeni isterdim ama neyse :((
cevap: a)paris parissss:)

bende varımmm sürprizini de çooooook merak ediyorummm:):)

ayy inş. bu sefer ben kazanırım yaa şimdiye kadar hiçbir çekilişi kazanamdımm
gizzyyy hadi bana çıksınn randım hadi bana çıksın yaaa

öperim şekerimii muckkss :)

yeşilelma dedi ki...

Tabii ki c)LONDRA!!! en kısa zamanda gezdiğin yerlerle ilgili post u bekliyorum

Adsız dedi ki...

ayyyyyyyy ya akıllı kafam ben heyecandan paris dedim cevap londraaaaa!!!

yaa k.bakma heyecandan olduuu benim cevabım londra c)londraa:)

Adsız dedi ki...

yaaaa az önceki yanlışlık için çok özür dilerim Gizem abla yaa:(

heyecandan oldu tabi:(

cevabım londraa lütfen londrayı kabul ettt:)

c)Londraa!

Unknown dedi ki...

londra =)

Unknown dedi ki...

londra =)

Unknown dedi ki...

londra =)

melike dedi ki...

Londra!! mı acabaaa:)

Seher dedi ki...

cevap veriyorum :D londraa londraa londraa,umarım bana yine şans getirirsin gizzy :D :D

tugbanın dünyası dedi ki...

bence londra.. :))

Adsız dedi ki...

ayy tatlımmm bu renkli pantolonlardan bende gördüm burdaa 25tlyeee hemde çook kalitelii

rococoshum istedi ona da alıcam kendime de hemde her renk!:)

istersen sana da alabilirim tatlımm bu arada inş. ben kaanırımmm!:)

cicikan dedi ki...

c- londra oh ne güzel iyi geziyorsun:)) şansımız bol olsun diyim artık:)

noraashira dedi ki...

London :)

msonay dedi ki...

londra:) merakla beklıyorum sansın bana gulmesını

Adsız dedi ki...

çekilişin açınlandığı tarihten 2 gün sonra benim doğumgünüümmm:)

o zaman bu hediye bana gelsiiiinn!:)

cicibebe dedi ki...

c) Londra fotolarını sabırsızlıkla bekliyoruz tatlım :))

Esra dedi ki...

Londraa :))


Umarım eğlenmişsindir bol bol :)

özlen dedi ki...

Londra LONDRA Londraaa:))

Shopp-ing-bag dedi ki...

Puslu Londra olsa gerek :)) hoşgeldinn şekerim yaa :)

alice dedi ki...

twitter'a bakmadan da londra geçmişti aklımdaan çünkü italyaya gitmiştin sanırım diğer şıklar italya çevresi diye ingilteredir diye düşünmüştüüm :D

elvan_u28 dedi ki...

c) londra şekerim :)

kitty dedi ki...

Londra=)

La Morchella dedi ki...

Londraymış:)

yeşim dedi ki...

tabiki londra :D

deelara dedi ki...

çoraplarından cok tşörtün dikkatimi çekti cnm :)Londra 'ya gitmişsin sanırım :))Yolculuklarda insan ne yapacağını bilemiyor sıkılıo bununla ilgili bi post yayınlayabilirsin belkide :)

Adsız dedi ki...

pamuk şekerim barcelona gibi doğdu içime; mucks

Adsız dedi ki...

Londra ^.^
Hoşgeldin bu arada.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

londradan hooşgeldin canmmmmm :) özlemiştik seni

Avalon dedi ki...

londra :)

Hande dedi ki...

ben de londra diyorum ve doğru tahmin ettiğimi düşünüyorum:)))))

Adsız dedi ki...

londra :) bu arada Aklindan Bir Sayi Tut`u okuyorsun galiba..nasil gidiyor kitap ?

Adsız dedi ki...

Londraaaaa:)
Hoşgeldin

merve gümüş

EccE dedi ki...

Londra tabikiii (:

güldeniz dedi ki...

londra :) gizzy= hello kitty...kızıma dün hello kittyli parmak arası bir sandelet aldım aklıma ilk gelen sen oldun :)

esra dedi ki...

Londraa imiş:))
bilmisbalik@gmail.com

Matissera dedi ki...

hiç twitter a ve burada yazılanlara bakmadan içimden Londra geçti. Ve sanırsam doğru tahmin ^_^

beijaa vintage dedi ki...

ne şeker çıkmışsın fotoğaflarda gizzy :) gittiğin yeri londra diye biliyorum, umarım doğrudur..

bcu dedi ki...

Londra diyorum:)

Purpleorangeminds dedi ki...

Londra diyorum:)

young_fashion dedi ki...

londra :)

young_fashion dedi ki...

londra :)

Unknown dedi ki...

c)Londra diyorum.Hediyeyii istiyorum.Ankara'dan sevgilerle...Herkese bol şans:):):):)

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Londra ! :)

melankoli dedi ki...

Hoşgeldin ve Londra diyorum :)

. dedi ki...

ay londra londra bılıorum twitterdan :D

Adsız dedi ki...

bildim Londra! :)

Hoşgeldin :)

Güliz

Did dedi ki...

Londraa
didarturkcan@hotmail.com

Merve Merve dedi ki...

londra londraaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

tahmin demiyelim direk cevap diyelim londra;)
sevgiler 'CEYDA'

miumiu dedi ki...

londra diyorum ben de :) <3 hello kitty :)

Chilekli Pasta dedi ki...

c) Londra

İyi gezmeler...

De HaLi dedi ki...

C- Londra :))

What's Next dedi ki...

Londraa :)

bu arada ojelerinin rengi çok tatlıı :D

İnci dedi ki...

Londra diyorummm :))

onceuponadream dedi ki...

c)londra hediyeyi merak ettimm londradan alınmış güzel bir şeydir diye tahmin ediyorum:)
d.yazicioglu86@gmail.com

cyd_cyd dedi ki...

londoraaaaaaa... =))

Adsız dedi ki...

çok özlediiiiik londradaydın tatlııım :) seni seviyoruuuzz!

büşraaa :)

Adsız dedi ki...

londraaaa :)

Sedy Style dedi ki...

C- londraa :))) twitterdan okudum :))

Adsız dedi ki...

benden sana gelsin o zaman,cibelle'den london london şarkısı:) muck

berrin p.

cukulata.alba dedi ki...

LOndra olmasın sakın

Heureux dedi ki...

Londraa :):) Hoşgeldnnn gizzy :):)

ecmkrt@hotmail.com

Cana dedi ki...

London! ;)

Adsız dedi ki...

c londra diyorum bende twitterden baktım fakat sonra yorumlaara bi girdim hepsi gözüküyoo :) sanırım doğruluğunuda teyitledim:) merak ediyorum acaba ney bakalım hadi hayırlısı:)

Adsız dedi ki...

canımcımmmmm çok özledim seni, iş yerimde bloglara girilemiyor artık :( yasaklardan bıktık derken bi de bu geldi başıma çok mutsuzum :(
twitter da olmasa sizlerden hiç haber alamayacağım, akşam eve gelince ilk işim bloglra bakmak oluyor :))

bu arada cevap : LOndraaa :))

sallamacay dedi ki...

bunca yorumdan sonra tahmin edeyim bakalım ----londra!:)

Adsız dedi ki...

81 Tatlı yorum! wauww.. 81 il gibi maşallah.. Hoşgeldin Gizzy:)

By Baii

Barbygirl_here dedi ki...

Londra ^_^

Buralara gelmissin haberimiz yok, eh bol bol foto gorecegiz sanirim.

Optumm ^*^

! POSH BUTİK ! dedi ki...

c-londra;) süpriz cicileri merak ettim doğrusu;) hadi bakalım rastgele... hoşgeldin gizzy!

bitte dedi ki...

Londra =)

Adsız dedi ki...

londra ryhn e.

darkolivee dedi ki...

bende merak ediyorum bu kız nerelerde diyee, gezenti seni...

gidemiyoruz ama bool boooll resim çekmişsindir inşallah, görürüz sayende gezilmesi gereken yerleri :)
gülen yüzünde dahil tabii :)))

londra diyorum....
herkese iyi şanslar...

spectra dedi ki...

c)london diyorumm.... veee oralardan bol boll foto bulunan postlar istiyoruzzz..

ireminannesi dedi ki...

londra :)
hoş geldiniz şansımıza bakalım

ireminannesi@windowslive.com

özlem dedi ki...

C -) Londraaaa :D

irem dedi ki...

londraaaaaaaaaaaaaaaa <3

tümay dedi ki...

c-Londra;) twit ama face saolsun diim ben Gizzy :))

Videocu dedi ki...

c londra diyorum

iyi eğlenmişsindir umarım ;)

Artemisia dedi ki...

Londra
eğlenmişsindir umarım :)

Burcu.. dedi ki...

Londra :)

gökçe dedi ki...

LONDRA =)) TATİL YARAMIŞ...

zeynep's butterfly dedi ki...

londra:)

süper bir tatil geçirmişsindir umarım canım

Nisamu Style dedi ki...

Londra diyorum ve bol bol güzel resimlerini bekliyorum:)

DİLOSHUMM dedi ki...

Tabiki Londra ;)) Yeter ama postlara hasret kaldık şaka şaka canım gez tabi ama bizi de unutma :)Öpüyorum canım Diloshumm

monika dedi ki...

hoşgeldiinn :) ben de londra cevabını veriyorum. umarım güzel geçmiştir tatilin :)

freeleyla dedi ki...

c) londra biraz kopya oldu ama :))

...ebru... dedi ki...

canım beniimm hoşgeldinn çok özledim seni gerçekten :))
cevabı da vereyimm : LONDRA :)

melike dedi ki...

londra :)

salihayesiltas dedi ki...

LONDRAAAA.tatil yapmana sevindim ama bizi fazla ihmal etme gizemciğim.oralardan aldığın cicileri merakla bekliyorum giyin de bizde bakalım almış kadar gitmiş kadar olalım....

mumbles dedi ki...

londra..bol bol foto bekliyoruz

Aşçiko dedi ki...

londraymış :)

merve dedi ki...

Hoşgeldin...
Londra Londra Londraa:)

Merve.mrvee@gmail.com

IŞIL dedi ki...

LONDON CHICK :)))ÖZLEMİŞTİM SENİ,İYİ Kİ DÖNDÜN,BU ARADA OJELERİNİN MARKASINI VE NUMARASINI PAYLAŞMALISIN HARİKA GÖRÜNÜYORRRR :ÖPÜYORUMMM

büşra dedi ki...

londra =)

idil caglayan dedi ki...

londra idil çaglayan ist :=)

müge ocaktan dedi ki...

londra müge ocaktan ist

Adsız dedi ki...

londra :)

lale turan

Adsız dedi ki...

londra
:) eylül ulusoy

Adsız dedi ki...

londra tabii ki .
kopya çekmedim tabii ki :)
çok özledim seni .

küçük hayranın dicle

Adsız dedi ki...

londra tabii ki .
kopya çekmedim tabii ki :)
çok özledim seni .

küçük hayranın dicle

filiz dedi ki...

londoooonnnnn :D

Adsız dedi ki...

28 yaşındamısın şaka mı bu .
sakın yağcılık olarak algılama bugün ne giydim bölümüne bakarken seni 15 yaşında sandım .
çok ciddiyim .
hani mor giyindiğin bi yer vardı .e
elin hep morlara gitmişti .
o resimde çok ufak ve şeker duruyorsun .
genç göstermen çok iyi .
sadece o fotoda da değil .
bu fotolarda da .
imkansız gibi 28 olman .
bakılısın o zaman :)

atlibay dedi ki...

londraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

eliffem dedi ki...

london:)

ceydabural dedi ki...

tabi ki londra (twitter);)

Gökçe.v. dedi ki...

Londraaaaa (: Çoraplar harikaaa(:

Adsız dedi ki...

londra (: sudenaz daimagüler

Unknown dedi ki...

bloddy London :P

ayca dedi ki...

GRİ LONDRA GİZY'LE RENKLENSİN!!

My NeVeRLaND 1c dedi ki...

Londraaaaa!!! =)

Sanemiko dedi ki...

Londra
gibi geldi bana ama:))) iyi eğlencelerr tatlımmmmm

cancumcumo dedi ki...

o zaman londra =)

melike dedi ki...

c londraaa :) resimleri bekliyoruzzz.. sevgilerrr

modafobik dedi ki...

Kıskançlıktan ölebilir ve seni yiyebilirim Gizem Ablaaaaa!!! :)))

klem dedi ki...

londraaaaa


busrasahn@hotmail.com :)

Seda Maç dedi ki...

Londra diyorum gizzyyciiiiiin mucx

Adsız dedi ki...

giz londradaa :)
c_dmr@yahoo.com

CMOS dedi ki...

Londra! görselleri de merakla bekliyorum=) yine her zamanki gibi çok tatlısın çoraplarına bayıldım:)

nesrinay cankurt dedi ki...

londra :)

Adsız dedi ki...

londraa:)

JuLieT dedi ki...

Geç kaldım sanırım hediye şansını kaçırdım :(
Yinede cvp veriyorum Londraya gitmişsin ve iyiki de gitmişsin :)) Fotoğraflar ve sen harkikasınız ♥.♥.♥