25 Mayıs 2011 Çarşamba

Maxi Etek

Londra'dan aldığım cicilerimi teker teker giymeye başladımmm...Geldiğim günden beri maxi eteğimi giymek  istiyordum ama havalar yağmurlu gözükünce hep erteliyordum artık bugün de uyandığımda güneşi görünce tamam dedim bugün bu etek giyilir ve color block trendine uygun kombinimi yaptımmm:)


Aslında fotoğraflarda eteğin tam rengi çıkmamış normalde hafif mora kaçan bir rengi var ama olsun mavi olsa öyle de güzel olcakmış:) Ben normalde miniciyimdir ve bu dolabımdaki ilk maxi etek desem yalan değil ama kendisini şuan çok seviyorumm tam baharlık uçuş uçuş bir etek...




Ve üzerimdekilerle uyumlu olsun diye bugün çift renk oje sürdüm kısacası yine bir rengarenk hallerdeyimm:)



Hırka: Zara
T-shirt: Zara
Etek: Atmosphere
Ayakkabı: Converse
Şal: Sofyadan

14 yorum:

SeMa dedi ki...

ne kadar .çok kıyafetin var seninkilere bakınca benimkiler döküntü gibi :(

Çağla ŞANLI dedi ki...

eteğin çok güzelmiş rengi de çok hoşmuş güle güle giy :)))

xcelis dedi ki...

çok yakışmış canım eteğin renga renga olmuşşunnn =)

Gizzy dedi ki...

Semacımm hiç olur mu döküntü eminim senin de çok güzel kıyafetlerin vardır ben farklı şeyleri farklı şeylerle kombinliyorum o yüzden çok gözüküyor:)

Çağlacımmm çok teşekkürler ben de rengine vurulup aldım zaten:)

xceliscimmm evt evt bugün rengarenk oldummm:)mucksss

Unknown dedi ki...

Enerjin süper Gizzy'm eteğine ve renklerle uyumuna bayıldım <3

Adsız dedi ki...

gizzyyyyciiimmmmm ama sen yanlış yapıyosun kuzummm sen zayıfladınn çok zayıfladın hemdeee bu etek seni şişman göstermişşş:((
ama rengine bayılmadım değil hani:))
ayrıca semaya katılıyorum çoook kıyafetin var valla..

renk uyumu da güzelmiş en çokta ojelerin farklı renkler olması çok hoşşş
öptüm cnmmmm:)

Adsız dedi ki...

Eteğine bayıldıııım! Çok da yakışmış güzel günlerde giy :)

Senden özendim ben de alacağım, şart oldu :D

coco-jelly dedi ki...

gizzimu beybicim etek süper minilere bende bayılıorum ama bu etek hakkaten al beni diye çığlıklar atmış iyki almışsın çok yakışmış mucukaaa

Nisamu Style dedi ki...

Şirine bence bu etek seni şişman göstermiş:(

Adsız dedi ki...

Merhaba ben adsız.
Pek tatlısınız maşaallah siteyi yeni buldum.Elbiseler - topuklular-babetler ve spor giysiler çok yakışıyor ama bu maxi eteği beğenmedim gerçi moda...Hele bodrum beyaz elbise sandaletler geçen sene giymişsiniz ama bu kadar mı yakışır bir insana . Şansınız bol olsun.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba ben yine adsız:)
Sevgili Merve;
Ayıp ama iğrenç denilmez.beğenmedim deseniz ya da diğer kıyafetleri daha çok yakışıyor deseniz tamam. emek harcıyor , paylaşımlarda bulunuyor bence saygıyı hak ediyor.Yine size kalmış kimseyi yargılamak bana düşmez.

Adsız dedi ki...

gizzy çok kötü giyiniyosun üstüne üstlük moda nlogu açmışsın lütfen bian önce giyinmeyi öğren ki böyle komik durumlara düşme resimlerin hepsi birbirinden gülünç hayır gıcıklığına demiyorum bunu gerçekleri kabul et lütfen

Gizzy dedi ki...

Bonbonum çook saol:)

Sedacım hala fazla kilom var ama haklısın bu etek olduğumdan kilolu göstermiş ama olsun ben bu tarz şeyleri pek sorun eden biri diilim:)çok saol cnm benimm

Astreacımm cnm çok saol:)sen de şimdiden güle güle giy eteğini:)

Hazalcımmm sen ne şirin bi şeysin yaa çok saol tatlımm öpüldünn:)

Nisamucumm evt sanırım öyle olmuşşş ama olsun napalım tatlım giydik bi kere:)

Adsızcım çok çok teşekkürler yaz geldi ya ben yine giyerim o beyaz elbisemi:)

Merve ben cvp vererek aşağıda sana adsızın yaptığı yorumu tekrarlamak istemedim...

Adsız tekrar teşekkür ederim

Yine bir adsız:) Şimdi önce şuna bir açıklık getireyim benim blogum moda blogudur diye bir açıklamam yok burası sadece 'benim blogum' o kadar...Onun dışında giyim ve pozlarla ilgili olarak demekki 1154 tane birbirinden değerli izleyicim benim bu kötü giyimimi ve komik fotoğraflarımı seviyor ki beni izliyorlar o yüzden benim gibi sen de gerçekleri kabul edip sevmediğin şeyleri yapmaya zorlama kendini mesela benim bloguma açıp bakma hatta uğraşıp yorum bırakma yani:)

cincinsfikirli dedi ki...

bak yorum bırakmayacaktım ama yorumları okuyunca kendimi tutamadım... cevaben son yorumunu çok sevdim.