26 Mayıs 2011 Perşembe

Kırmızı

Kırmızı pantalonlu kombinim haftasonundan kalma bugün grip olduğumdan dolayı kamera karşısına çıkmasam iyi olur diye düşündüm:) Havalar bir soğuk bir sıcak olunca ben de her seferinde yanlış şeyler giyince olan oldu iki gündür süren boğaz ağrılarım bugün kendini nezleye bıraktı...Dün heralde bir 50 kez hapşırmışımdır bugün de sabahtan beri 10 oldu şirkette direk mikrop saçıyorum umarım benim yüzümden kimse hasta olmaz...




Siz benim nezleli diil gülen yüzümü görün istedim...Kırmızı pantalon üstüne siyah üstü kırmızı puantiyeli mickey tshirtümü giydim altına da dore topuklularımı giydim ki tshirtün üstündeki dore pulları yakalasın...





T-shirt: Uniqlo
Pantalon: Bershka
Ayakkabı: Vince Camuto

15 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. Mevsim geçişlerinin tehlikesi iste.. Umarım hemen toparlanırsın. Bizi düşünmende çok ince. Hastalıktan burnun kızardıysa bile çok tatlısındır :) Haftasonu ayakkabıların topuklu şaşırdııımmm :) pek topuklu görmüyorum sende ama çok yakışmış.

Gizzy dedi ki...

Sayın Karaca cnm çok saol evt burnum şuan kıpkırmızı ve çok acıo:( cnm aslında işyerine topuklu giyip haftasonları spor giyiniyorum ama bu hafta işler tersine döndü:)

Çağla ŞANLI dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ama eminim ki hasta halinle bile bizi neşelendirebilirsin gülen yüzünden birşey eksilmemiştir...
kendine dikkat et bizi de boş bırakma :)))

Ful yaprakları dedi ki...

çook geçmiş olsun, benim de boğazım ağrıyoo :((

Did Dans La Mode dedi ki...

Gizzycim çok geçmiş olsun havalar o kadar dengesiz ki çok normal hasta olman. Umarım çabucak iyileşirsin. Bu pantolonun sana çok yakışıyor çok tatlı olmuşsun canım benim mucx :)

Elif UYSAL dedi ki...

Geçmiş olsun kuzucum beni de İstanbul çarptı nasıl nezleyim ve öksürüyorum anlatamam! Kırmızı ve dore bir arada harika olmuş,saçlara bayıldım ayrıca:)Yine elma şekerimsin kırmızılar içinde:)

essy dedi ki...

ayakkabıya bayıldımm ayrıca çok yakışmışş :)

xcelis dedi ki...

kusum geçmiş olsunn hemen iyileş ağrıların dinsin inşallah öpeyimde bana geçsin :P
çok cici olmuş kıyafetlerin her zaman ki gibi

Gizzy dedi ki...

Çağlacım çok teşekkürler...çok hasta diilim aslında ama burnum kıpkırmızı o yüzden gayet güldürebilirim sizi bu halimle:)

Ful yaprakları cnm çok saol sen de kendine dikkat et sanırım bir salgın var kime sorsam boğazı ağrıo çünkü:(

Didoşcummm aynen ööle bu havalar mahvetti bizi:( cnm benim çok saol öpüyorum kocaman seniii

Elifcimmm canım benimm çok teşekkürler sen de dikkat et kendine bu havalar çok kötü bu aralar...saçlar uzadı ya ne yapacağımı bilemiyorum haftasonu bir değişiklik olabilir belki çok saol cnm benimm öpüldünnn

Essycimm çok teşekkür ederimmm:)

Xceliscimmm kıyamam sana geçmesin olur mu öyle şey ben çok hasta diilim zaten sadece kırmızı akan bir burnum var:)öpüyorum seniii

Seda Maç dedi ki...

renki pantalon görünce yorumun geldi :D ayakkabılarını çok sevdim tekrar topuklu giymene çok sevindim gizzyciim mucx

Gizzy dedi ki...

:):):) sedacım renkli pantalonlar olmasa biz napardık:) çok saol tatlımm valla ben de çok sevindim özlemişim topuklularımı:) mucksss

EZGİ KORKMAZ dedi ki...

Geçmiş olsun Gizzy
Pantolona bayıldıımm sana çok yakışmış :)

coco-jelly dedi ki...

canım bu tarz ayakkabıları çk iyi taşıosun çk yakışmış öperim!

beijaa vintage dedi ki...

kombinine bayıldımmm ;)

Barbygirl_here dedi ki...

Cok gecmis olsunnn, umarim da gecmistir artik.
Kombin harika, her parca ayri guzel,eh giyen guzel olunca...
Hasta da olsan,gulen yuzunu eksik etme sen blogundan ^__^

Operim ^*^