24 Mayıs 2011 Salı

Harrods ve Harvey Nichols

Sıra geldi Londra'nın en meşhuuur alışveriş merkezine...Harrod's...Koskocaman çok katlı bir alışveriş merkezi...Ama bizim buradakiler gibi değil orada markalar içiçe mağaza mağaza ayrılmış değil şöyle söyleyebilirim belki Kanyon'daki ya da Kent Park'taki Harvey Nichols mağazasını alın 5 katlı bir sokak boyunca uzanan bir bina haline getirin içine de aklınıza hangi marka geliyorsa onları koyun işte o zaman Harrod's olur:) İşte otelimizden Harrod'sa giden yol:)

Sokağın sonundaki tığla renkli bina Harrod's...


Ve yolda yürürken gördüğümüz kelebekler, çiçekler:)

Ben burada en çok arcade kısmını seviyorum çünkü orada çeşit çeşit üstünde Harrod's yazan aksesuarlar, çantalar, kalemler, defterler bulabiliyorsunuz...Bunun dışında kocaman bir kozmetik katı var kozmetik delilerini mest edecek ve yine zemin katta yeme içme kısmı var ki diyetteyken oralardan geçmek beni baya bir zorladı...Üst katlar kadın giyim, erkek giyim olarak ayrılıyor ve bunun dışında teknolojik aletlerin satılıdığı bir bölüm de var...Ayrıca home kısmı inanılmaz büyük ve klasikten moderne o kadar güzel mobilyalar varki insanın ev döşeyesi geliyor...En üst katta da yine restorantların olduğu bir bölüm var oradan şehir manzarası da görülebiliyor ayrıca...

Tabi tüm bu güzelliklerin olduğu mağaza eli de baya bir yakıyor ben kendime bir çanta almak istiyordum ama pek mümkün olmadı çünkü şöyle bir aa bu çanta güzelmiş bunu alabilirim aslında dediklerimin fiyat etiketlerine bakınca fiyatlarının benim bir maaşım kadar olduğunu farkedip vazgeçmem sıkça başıma geldi ama yine de etrafta dolaşıp tasarımlardan ilham almak süper oldu benim için...Hiç aklıma gelmeyecek tasarımlar gördüm bazısı acaip hoşuma gitti hatta aa bu yapılabilir dediklerim oldu çokça...


Onun dışında otelimizin hemen yanıbaşındaki bir diğer mağaza da Harvey Nichols'dı...Burası da Türkiye'dekilerin sanırım bir 10 katı büyüklüğünde vardır...Toplamda yine 5 katlı kocaman bir mağaza ve içinde yine Harrod's gibi istemediğiniz kadar çok markanın ürünlerini bulabilirsiniz...Ben bu iki yerde de en çok ayakkabı kısımlarına bayıldım...Çünkü koskocaman bir kat düşünün tümüyle ayakkabı kapıdan girdiğimde gözlerim ışıl ışıl oldu resmen ve her birine bakmaya doyamadım...Bu arada ayakkabılarla ilgili bir gözlemimi söyliyim topuklar inanılmaz yüksek!!! Şöyle bir baktım da her markanın ya babet gibi dümdüz modelleri var ya da apartman topukluları arası yok yani...O yüzden bu sezon boyumuz 0-15 cm arası bir uzayacak bir kısalacak gibi gözüküyor:) Bu arada Harvey Nichols Alexander McQueen anısına onun eski ve yeni tasarımları ile vitrinlerini süslemişti...Mağaza içinde fotoğraf çekemediğim için sadece vitrinleri çektim sizin için...















7 yorum:

Unknown dedi ki...

Günaydın Gizzy'm. Seyahat yazılarını bir çırpıda ve keyifle okuyorum. Alexander McQueen tasarımları harika snaat eseri resmen :)

Adsız dedi ki...

Hımm.. Gizzy bu mantığı biraz genişleterek devam edersek, senin maaşın da nasıl birşeyse! o da el yakan cinstenmiş demek ki:p:)

Evet yurtdışında buna benzer mağazalara(!) girmişliğim var, ama benim girdiklerimde daha çok sanki birileri evini / köşkünü terk etmiş, bizde katları ve koridorlarında dolaşıyor ve onların eşyalarının arasından beğendiklerimizi satın alıyoruz hissi vermişti bana:) Dış kısımlarında cam vitrinleri bile yoktu yani:)

By baii

Çağla ŞANLI dedi ki...

durmak yok resimlere devam çok güzel resimleyip anlatıyorsun gitmiş kadar olduk :)))

Adsız dedi ki...

seviyorum ya akıl mantık süper tasarımlar <3 <3 <3 <3

Adsız dedi ki...

Fotolar harıka.. Takıldıgım bır sey var, rejımdeyım dıyorsun ama rejımlık hal gorunmuyor, boyun cok uzun galıba, gayet zarıf gorunuyorsun (:
Melek...

Gizzy dedi ki...

Bonbonummm canım benimmm teşekkür ederimm yazıların devamı var bol bol:) cnm valla vitrinde bakakaldım hepsine çok güzellerdi:)

yok cnm benim maaşım el yakan cinsten diil ki o çantalardan biri benim diil şuan:)aynen öyle home katı dediğin gibi sanki bir köşkteyiz de birazdan bizi masaya buyur edecekler havasındaydı:)

Çağlacımm süper o zaman çok sevindimm size sanal tur yaptırıyorum ben:)

Kırmızı tabancım o kadar güzel tasarımlar vardı ki sevilmicek gibi diil:)

Melekcimmm o senin gören gözlerinin güzelliği:) benim boyum 1.70 ve istediğim kiloya ulaşmak için 8-9 kilo daha vermem gerekiyor hedefim o yönde ben bi veriyim bakarsın siz beğenmezseniz geri alması kolay nasılsa:)

SvGLove dedi ki...

Bu McQueen tasarimlari insanin icini urpertiyor!
Gizzy'cim burada Harrod's tote'si olmayani dovuyorlar sanirim. Butun gencelerin elinde var. Ama bahsettigin cantayla alakasi yoktur herhalde, di mi:P