5 Mayıs 2011 Perşembe

Maxi Etekler

Biliyorsunuz bu sezon maxi etekler altın çağını yaşıyor...renk renk desen desen maxi etekleri hemen hemen her markada görmek mümkün...ben en çok Zara'nın modellerini beğeniyorum ama ne yazıkki internette gördüğüm modelleri mağazaların içinde bulamıyorum en son uzun mor maxi etek almak için gittiğimde kalmadığını öğrendimm onun yerine turuncu ve pembe modeller vardı eğer siz de arayış içindeyseniz Zara'ya bakabilirsiniz...Maxi etekler bu kadar trend olmuşken ben de birkaç stil önerisi vereyim istedim baharda maxi eteklerimizi nasıl giyelim diyenler için kombin önerileri...






5 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

4. etek favorim huuu huuuu :) olurum rengarengarenk :)

civciv dedi ki...

1. Etek benim olsun :D

üzüm kuşu dedi ki...

seviyorum etekleri hepsi benim olsunn:)

Unknown dedi ki...

Gizzy'm Pull and Bear 'de maxi etekler vardı ama soft renklerde belki oraya da bakabilirsin canım muck

Didem dedi ki...

çok güzel paylaşım:D güzel fotolar
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/