3 Mayıs 2011 Salı

Lego Clutch

Tekrardan herkese merhabaaaa:)

İyileşmiş ve düzelmiş şekilde aranıza döndüm...Bel ağrısı ile gittiğim doktordan kum döktüğüme dair söylentilerle geri döndüm...Kesin kum dökmüş müyüm dökmemiş miyim onu öğrenmek için tomografi çektirmem gerekiyordu ama bu bilgi için radyasyon almaya gerek yok diyip tedavime ilaç alarak devam ediyorum...Salı akşamından beri geçmeyen sancılar bugün itibari ile çok çok azalmış durumda sanırım haftasonu kumu döktüm rahatladım ben:) 
Anne tarafımda kum taş olayları var bir keresinde anneannem taş düşsün diye evin içinde zıplayıp duruyormuş cumartesi günü sancılar dayanılmaz bir hal alınca ben de bir deniyim dedim zıplayıp yere inmemle beraber bir sancı saplandı ki yok böyle bir şey kan beynime sıçradı acıdan kıvrandım resmen ama bir-iki saat sonra daha bir rahatlamış gibi hissettim dün de ultrason çekildi çok şükür böbrek yumurtalık falan organlarım normalmiş yani bu acının sebebi her ne ise geçti gitti diyebilirim umarım bir daha da tekrarlamaz gerçekten son 5 gündür insan sağlığının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anladım...Eğer bir yeriniz ağrıyorsa içinizden hiç bi şey yapmak gelmiyor ben ki evde durunca daralan bir insanım 6 gün sadece doktora gitmek için evden çıktım ve o bile o kadar yordu ki beni ama neyseki hepsi geçti gitti...Bu sırada mail yollayıp yorum bırakan herkese de çok çok çok teşekkür ederimmmm...

Gelelim yazının ana konusuna...Bu Legodan yapılma clucthlara bayıldımmm eğer evde atmadığınız legolarınız varsa hala böyle şeyler deneyip çantalarınızı baştan yaratabilirsiniz...




6 yorum:

SWL dedi ki...

canım benim çoook geçmiş olsun. Bu kum, taş olayları kadar acı veren başka birşey yokmuş öyle derler hep.
inş bir daha yaşamazsın cnm...
Bu arada annem attıysa benim legoları galiba bunalıma gircem bu posttan sonra :)

KELEBEK dedi ki...

çok geçmiş olsun hayatım çok üzüldüm :( umarım birdaha tekrarlamaz lakin sen yinede ilaç tedavin bittikten sonra tekrar bir dr.konturolünden geç sağlık ihmale gelmez şu anda nüks etmesede daha sonra tekrar ettiğinde belki önlemini alıcağın bişeyin içinden çıkılamaz bir hal aldığını görürsün :( bu durum 1 hafta hastaneye gitmek yerine bir ömür boyu hastane yoluna mahkum olmana sebebiyet verebilir. Lütfen kendine dikkat et allah o güler yüzünü soldurmasın tekrardan çok geçmiş olsun öptüm kocaman...

Elif UYSAL dedi ki...

Kuzum çok ama çok geçmiş olsun:(Kum ve taş dökme işine 10 doğum sancısı derler ki tahmin etmek zor:((( Bayıldım ben bu çantalara,Ege'min legolarından 3-5 yürütsem farkeder mi acabaa:))))

Rendastyle dedi ki...

canım benim o kum,taş olayını çok iyi biliorum ben...böbreğimde taş var benimde ağrıdığı zaman duvarları yumrukluorum resmen ve soluğu mecbur acilde alıorum o kadar kötü bi ağrı ki tarifi yok allah vermesin kimseye...bol booool su içicez başka bi ilacı yok ne tuaf ki çok geçmiş olsun şekerparem benim:))

Adsız dedi ki...

gizzyyyyy hoşgeldimmm şekerimmm:):)

çoook geçmiş olsun..

yüzün böyle gülsün hep.. ;)

öpüldün..

SvGLove dedi ki...

Ay Gizzy'cim sen saglikli ol da biz sabirla bekleriz seni;)
Opuyorum kuzucum;*