4 Mayıs 2011 Çarşamba

Nude Elbiseler

Bahar aylarında nude elbiseler kurtarıcımız olacak gibi...Nasıl her bayanın dolabında bir tane siyah mini elbise olmazsa olmaz bir durumsa bahar ayları için de artık nude elbiseler için bunu söylemek çok doğru...Üstelik aynı siyah elbise gibi nude elbiselerinizi de her renk ayakkabı ve çanta ile kombinleyebilirsiniz...Benim favorim nude elbise, kırmızı ayakkabı ve kırmızı clutch üçlüsü ama altın renginin de nude ile çok iyi gittiği de bir gerçek...Sonuç olarak ya tümden nude olacaksınız ya da kontrast bir renk ile farklılık katacaksınız kombininize:)






5 yorum:

Adsız dedi ki...

bence de kırmızı kombinle en iyisi olmuş.. bu rengi canlı renklerle kombinlemek lazım, özellikle açık tenliler için. yoksa çok soluk durabiliyor. sevgiler..

yerdenuzak dedi ki...

Benim favorim nude elbise ve nude ayakkabı, bu ikiliyi çok seviyorum;)

Unknown dedi ki...

ilk 2 elbise özellkle çoook güzelmiş

STYLE M dedi ki...

bayiliyorum bu rengin her tonuna.sahi önceden hangi renklerin böyle hastasiydik ;)) iyiki varmis nude ;))

ceL-in dedi ki...

bende bu renge ve bu renge sahip her şeye ayakkabı çanta gibi bayılıyorum çünkü gerçekten her renkle kombinlenebilir ama siyah kadar zayıf göstermediğini bildiğim için pek tercih edemiyorum:(
ama ççokkk güzellerr:)