11 Mayıs 2011 Çarşamba

Mosmor

Bugün tam anlamıyla mosmor oldummm:) Çorabım, babetlerim, hırkam ve çantam hepsi mor! Biraz fazla kaçmış olabilir ama napiyim bugün sabah uyandığımda elim hep morlara gitti ve sonuç ortada:)


Öğlen de çok komik bir şey geldi başıma...Dışarda işim vardı işte o yüzden arabama bindim sonra işimi halledip döndüm geri arka koltuktan bir şey alıcaktım uzandım bir de ne göreyim bir tane araba anahtarı...Opel marka bir arabaya ait ama kesinlikle benimle alakalı diil...Sanırım haftasonu gittiğim yerlerden birinde vale unuttu başkasının anahtarını benim arabamda çünkü bir kez benim de başıma gelmişti arabamı beklerken vale süklüm püklüm gelmişti işte hanımefendi sizi biraz bekletices diye ben de neden noldu diyince işte arkadaş sizin arabanızın anahtarının olduğu arabayı alıp gitmiş de şimdi aradık yolda gelio o zamana kadar siz oturun size bir çay ikram edelim demişlerdi!!! Şimdi de ne yazıkki birisi arabasının anahtarını arıyor bilmiyor ki o ben de:)


Kombine gelicek olursak babetlerim Lovely Shoesdan, çorap Calzedonia, şort Stradivarius, T-shirt Mango ve Hırkam Batikten...Son olarak sevimli fiyonk çantam da tabiki Camomilladan!!! Geçen gün bu marka franchising veriyor mu diye araştırdım kesin Türkiye'de olmalı bu marka diye ama ne yazıkki yurtdışına açılmamışlar daha:( Bu günlerde yine havalar yağmurlu diye yağmurluğumu da giydim çıkarken ne olur ne olmaz o da Derishowdan...

11 yorum:

alice dedi ki...

en sevdiğim renk =) sana da çok yakışmışş..

Gizzy dedi ki...

Teşekkür ederim Alicecimm mor benim de en sevdiğim renklerdendir:)

Seda Maç dedi ki...

ayyyy çok tatlı olmuş yine gizzy mmm :=) topuz saç bence seni çok şirin gösteriyor ben çok seviorum :)
mor olan her bi unsusruna ve sana yine bayıldımmmmmm
:******

Gizzy dedi ki...

Çok saol rococoshcummm bu post senin içindi ztn o yüzden beğenmene çok sevindim:) Öpüyorum seni kocamannn

Unknown dedi ki...

mor mor mor bayılırım :) yakışınca daha bir güzel oluyor:) uzun zamandır takip ediyorum seni ama yazmak bir türlü kısmet olmadı.Bu güneymiş demekki görüşmek üzere:)

SvGLove dedi ki...

Mor pek guzeldir, hepsi oyle olsa bile olur:D

Gizzy'cim Italyan markafoni'lerinde Camomilla ciktikca aklima geliyorsun, senin icin bakiyorum ben de;)

Ee peki anahtar ne oldu:P

CMOS dedi ki...

önemli olan kendini giydiğin kıyafetlerin içinde mutlu hissetmek çok şirin olmuşsun yine Gizzy=)

Gizzy dedi ki...

Gülcecimm geç olsun güç olmasınm sen hep yaz tatlım bana:)öpüyorum seniii

Sevgicimmm her kampanyada kulaklarım çınlıodur cidden o mağazadaki her bi şeyi alabilirim:) cnm anahtar duruo bende ne yapıcağımı bilemedim haftasonu arabayı verdiğim valelere sorucam belki onlar bilirler:)

cmos_um dün ben morlar içinde gayet mutluydum önemli olan da bu dimi ama?çok teşekkür ederimmm

PINK PRINCESS dedi ki...

Bu arada benim de elim morlara gidiyor.Psikoloji de birşeye işaretti ama neye:)

Çağla ŞANLI dedi ki...

bence sana en çok giden renklerden bir tanesi :)
gerçi her rengi güzel taşıyorsun ama bu renk daha farklı sanki :))))
caglaveyasam@blogspot.com

Adsız dedi ki...

ve o anahtarlar hala sizdemi hayret çünkü çok sıkıntı verici bir olay