23 Mayıs 2011 Pazartesi

Pembe Blazer

En sonunda benim olduuuu!!! Ankara'da aylardır ara ara bir hal olduğum pembe blazer Londra Zara'da karşıma çıktı...Aslında Türkiye'de mağazası olan markalara bakıp zaman kaybetmek istemiyordum ama Zara'nın kocaman mağazasının önünden geçerken vitrindeki pembe bluzdan aklıma blazer geldi bir bakiyim belki vardır dedim ve ta taaammm buldum onu:) Mağazanın kapanmasına 5 dk kala aldım pembişimi döner dönmez de hemen giydim:)



Bu arada öğle arasında diyetisyenime gittim malum 2 hafta önce hayatımda bir ilki gerçekleştirip diyetisyene gitmiştim...Tabi biraz korka korka gittim malum bir haftalık tatilde diyete pek uyamadım diye ama tartıya çıkınca bir anda yüzümde kocaman bir gülümseme oldu çünkü 1 haftalık tatile rağmen 2 haftada 1.5 kilo vermişimmmm!!! Zaten diyetisyenim de bana kilo alır gelir kesin gözüyle baktığı için o da acaip mutlu oldu bir çifte mutluluk yaşadık yanii:) Giden kiloların verdiği hızla bugün çok bir enerjik çok bir neşeliyim yine:)




Artık havalar güzelleşti benim bel ağrılarım geçti o zaman hoşgeldiniz topuklularımmm:) Kirazlı Viviennelarımı da giyip yeşil pantalonumla tamamlayıp yaza merhaba dedim bugün ben:)





Blazer: Zara
T-Shirt: Ebay
Pantalon: Zara
Ayakkabı: Vivienne Westwood
Saat: Numlock

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Ceketine bayıldım güle güle kullan Gizzy'm süper kombin olmuş rengarenk

Seda Maç dedi ki...

bayıldıımmmmm giydiğin herşeye ayrı ayrı bayıldııııııııııım :)))

Adsız dedi ki...

blazer hastasıyım zaten aramalarına emegine degmiş bu ceket :DD

fashiONözge dedi ki...

kıjjjj ne güzel olmuşsun yaaa :)bayıldımmm:)enerji fışkırıyorr maşallah diyeyimm:))

Nimo dedi ki...

ee haklısın çuval giysen yakışır yanii :) benim hünerim değil o senin cup cakeler kasdar tatlıı olman :)) ceket süpertto :) ama melissalarda gözüm var yaww benim ne zaman olacak acep bi tane :)

SvGLove dedi ki...

Sirinsin sen ya! Gelir o yanaklarindan sıkar, kirazlarini da alir kacarim:D
Ceketini de gule gule giy canimcim:)

coco-jelly dedi ki...

çok cici güle güle eskit:)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çok güzel bu ceket güle güle giy tatlım:) Ooo kilo verilince yaşanan mutluluğu ii bildiğim için seni çok çok çok ii anlıyorum canım:)Tebrikler minnoş:)

Yeşim dedi ki...

Güzel günlerde giy blazerini çıtırığım :) enerjin bana da bulaştı yüzümde kocaman bir gülücükle yazıyorum bu yorumu :)

Gizzy dedi ki...

Bonboncumm çok teşekkür ederim cnmmm:)

Bugün tam senlik giyindim çünküüüü:)pembe blazerımı senin doğumgünü şerefine giydim ilk kez:)

kırmızı tabancım bence de değdi çok hem de alınca nası bir mutluluk doldu içime sorma:)

Özgecimmmm canımsın:)teşekkür ederimmmm:)

seni yerim ben yaa:)teşekkürler nimom!!!çilekli muffinimmm:)sana da bu yaz bir melissa diliyorumm en güzelinden!!!:)

Sevgicimmm hadi hadi gel de sık yanaklarımııı:)bekliyorummm:)

coco-jellycimm çok teşekkür ederim cnm:)

Hayatımm çok saol:)aynen ööle cnm bugün tartıya çıkıp sonucu görünce havalara uçtumm:)saol minnoşşş

Yeşimcimm cnm benim çok teşekkür ederimmmm ne mutlu bana seni kocaman gülümsetebildiysem:)mucksss

Çağla ŞANLI dedi ki...

ohhh be sonun da geldin de içimiz açıldı gönlümüz bir hoş oldu :)))
valla senin bloğa bakmadan kendi bloğumu bile açmıyorum henüz yeni olduğum için daha tam alışamadım :))) oyüzden ilk sizlerin bloğa bakıp keyfimi yerine getirip sonra dönüyorum özüme :)))

...ebru... dedi ki...

canım benim bayıldım :) çok cici olmuşsun pembe pembe çok tatlısın:))

Did Dans La Mode dedi ki...

Hoşgeldin tatlım özlettin kendini pembeler çok yakışmış sana ve yeşille iyi ki bulmuşsun bu ceketi :)

esinspiration dedi ki...

o kirazlı ayakkabılar giymelik değil,tam yemelik :)

JuLieT dedi ki...

Dönüşün muhteşem oldu yine :)

Adsız dedi ki...

gizzycim...çok tatlısın gerçekten..bu arada diyetisyenin kim ankarada

Adsız dedi ki...

Çok şekersin...ceketin çok yakışmış .bu arada gülmek sana çok yakışıyor =)

Celestina dedi ki...

loved the outfit :) excuse my curiosity.. how tall are you? keep the good bloggin ;) take care