23 Eylül 2011 Cuma

Beyaz Denizci Temalı Tulum

Beyaz tulumumu da çok severek almıştım ne yazıkki renginden ve modelinden dolayı sadece yaz günlerinde giyebiliyorum...Ama bu sezon Bodrum'da giyip tadını çıkardım neyseki...Şimdide kendisi bir sonraki yaza kadar beklemek üzere dolaptaki yerini aldı bile:)


Denizci temalı tulumum yine Türkbükü Singuella Butik'ten...Bloga post yaparken farkediyorum ben ordan ne çok ne güzel şeyler almışım...Gerçekten her sene tavsiye ediyorum yolunuz düşerse kesin uğrayıp bakın oraya:)














İnstagramdan takip edenler bu kareyi haftalar öncesinden hatırlayacaklardır:)




Tulum ve Sandalet: Singuella Butik
Saat: NumLock
Gözlük: Prada

16 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzelll:) ya Gizzy bende böyle bir elbise yada şalvar alıcam trendyol'dan.. indirim kuponum da var ama kredi kartım yok.. yerime alabilir misin? mailden konuşalım mı :)

Adsız dedi ki...

Gizzyy e bu harika bir elbise! hemde boyunu uzun göstermiş :) hoş zaten uzun.. :) çok güzell..

Gizzy dedi ki...

Canımm ben bu tarz şeyler için yardımcı olamıyorum daha önce de söylemiştim kusura bakma Sedacım ama kredi kartın yoksa bu tarz şalvar ya da elbiseleri sezon bitmeden indirimden mağazalardan bulabilirsin üstelik deneyip görme şansın da olur böylelikle

Adsız dedi ki...

evet de burada o mağazalar yok.. haklısın.. teşekkür ederim saçını açık bıraktın demek:) şu yaptığın topuzu hala gösternedin Gizem ablaa =))

Gizzy dedi ki...

Sedacım çok çok teşekkür ederimmm...Canım işte o konuda da ne yazıkki yapabileceğim bi şey yok belki akrabalarından ya da daha yakındakilerden rica edebilirsin kredi kartı meselesini bilemiyorum...topuz yazısını da haftaya hazırlarım cnm:)

Adsız dedi ki...

sorun değil şekerim :)

demek haftayaa heyyyooooo!!

xcelis dedi ki...

yırtçmalı felan ne kadar cici bi tulum böyle ah ah o bodrum çiçeklerini tekrar görebilecekmiyim =)) çok yakışmış canım ferah ferah püfür püfür
iyi haftasonları Öpooommm

BÜTÜ dedi ki...

yağmurlu bir günde fotoğraflarına bakmak harika :)

Gizzy dedi ki...

Evt Sedacım haftaya:)

xceliscimm teşekkür ederimmm...Bodrumun herşeyi güzel yaa cnm görürsün tatlımm sadece önümüzde koca bir sene var geçmesi gereken:)sana da iyi haftasonları muckkk

Bütücümmm evt havaya inat ben güneşli günlerin fotoğraflarını koyuyorum hala:)çok teşekkür ederimmm

essu dedi ki...

bu elbise herkesde bu kadar neşeli eğlenceli havalı durmaz için dışına yansıyo:)

Unknown dedi ki...

Ne kadar hoş detayları var öyle :)Ama sen de çok iyi taşıyabiliyorsun ;)

Unknown dedi ki...

Gizzzy bu gözlüklere bayılıyoruum been :) Sana da çook yakışmış her zamanki gibi çok şık ve şirinsiin =)

Unknown dedi ki...

allahım bayıldım ben bu tuluma. harika birşey bu.sanada çok yakışmış cnm. çok niyetlendim kendime dikmeye valla. heryerini inceliyorum şimdi...

Serpil&Cigdem dedi ki...

çok tatlısın;)

http://twinsetters.blogspot.com/

coco-jelly dedi ki...

gizzyimmm=) aşkocan döndüm ben 1 haftadır burdayım koşturmaktan haber edemedim!çok pis özledim filan falan biliosunu gerisini=) ve omuzlarını çok beğeniyorum çok güzel bol bol sırt dekolteli şeyler giymelisin çok yakıştırıyorum sana!ve dipnot olarak: seni yiebilir miyiiiiiiiim=)öptüm can!

Unknown dedi ki...

süper resimler canım sende yine harikasın bembeyaz çok yakışmış sana