7 Eylül 2011 Çarşamba

Renkli fırfır etek

Dün tatil kombinlerine başlamıştım bugün de devam ediyorum...Bodrumda ilk akşam rahat bir şeyler giymeyi tercih ettim...Aslında ilk akşam değil tüm akşamlar öyle oldu sadece bir tane topuklu götürdüm diyim siz anlayın...Hep sandaletlerimle rahat ve salaş bir tatil geçirdim kısacası...Bu kombin de gayet sade zaten...Etek üstüne atlet ve tabi ki Bodrum sandaletlerim...





Atlet: Mudo Collection
Etek: Annem almıştı şuan hatırlayamıyorum markasını
Sandalet: Bodrumdan

8 yorum:

. dedi ki...

canım sen sandaletlerle de çok havalısın kiii :) nasıl freshsin nasıl cıvıl cıvıl anlatamam, muhteşem fotolar! :)



www.heelsaremydrugs.blogspot.com

Yeşim dedi ki...

Tatlımm benimm yine çıtır çıtırsın :) maşallah :) kocaman öpüyorum senii.

minikkus dedi ki...

eski fotograflarına baktım da, inanılmaz kilo vermiş ve mükemmel olmuşsun. giydigin herşey çok yakışıyo sana! ben maşallah diyim, sen de kaşı bi yerlerini o sırada :)

http://minikkus.blogspot.com

Adsız dedi ki...

17lik çıtırlar gibisin yani ben=)) hiç 30 göstermiyorsun güzel ablacımm=) etek atlet kombinlerini bend eçok seviyorum, burda giymek pek mümkün olmasada..=) öpüyorum seni... :**

Gizzy dedi ki...

Heels are my drugs canımsın sen yaaa teşekkür ederimmm:)

Yeşimcimmmm nası özlemişim senin çıtır yorumlarını:)çok saol kuzucummm ben de seni kocaman öptümmm:)

Minikkuscummm hemen kaşıdım tatlımm sen merak etme senin nazarın değer mi hem hiç:)çok çok saol cnmmm:)

Sedacımmm sen de beni hemen 30 yaptınn aşkolsun cnm daha 28im ben ama 17lik gösteriyosam ne mutlu bana:)çok öptüm ben de seniii

Adsız dedi ki...

ahaha 28 hiiiç göstermiyorsun cnm benimm=))

Adsız dedi ki...

harika bronzlaşmışsın 1,sana 28 yaşında demez kimse çıtırsın çünkü 2,eteğe bayıldım 3,zayıflamışsın u da 4.yani şekerim kısacası pek bi güzelleşmişsin : )

Swift as Desire dedi ki...

ten rengin harika olmuş:)